Положение дроссельной заслонки с блоком управления двигателем HV-240 должно быть 0%, на полностью прогретом двигателе
Положение дроссельной заслонки Шевроле Лачетти с блоком управления двигателем MR140 должно быть 10-14%, на полностью прогретом двигателе
Положение дроссельной заслонки с блоком управления двигателем Sirius D42 должно быть 2.5-3.5%, на полностью прогретом двигателе Шевроле Лачетти.
Отзывы: 2
поміняв прокладку клапанної кришки по твоєму відео, все добре, але блд всі болти поведені, два при відкручуванні зламалися, замовив комплект болтів, але поки поставив звичайні болти не розжарені, скажи можна їздити поки з цими болтами, затяжку робив 10нм
Із рідним дроселем почалися проблеми. Заводиш і тримає високі обороти 2500-3000. Бувало, що проходила ця проблема (дуже рідко і ненадовго). Почистив дросель, змінив повітряний фільтр, зробив скидання адаптацій, взагалі кілька тижнів все було добре. Потім виникла нова несправність. Як заведеш, машина через пару секунд глухне, немає холостого ходу. Подумавши, вирішив що справа в рхх у дз. Замовив з Аліекспрес дросельну заслінку. Тиждень їздив і було все норм, але в один момент, на скиданні газу машина заглухла і з'явилася проблема. Заводиш і одразу глухне без газу. Озброївшись програмою explorer, помітив цікаву картину. Як тільки за допомогою програми встановлюю зв'язок з ебу, то авто заводиться. Тобто навіть помилки чистити не потрібно. Підключаюся до мізків і все, проблема зникає. Зі старим дроселем таке не прокочувала. Були три помилки і одна з них щодо регулятора. А тут нібито немає помилок, але при встановленні підключення до ебу за допомогою програми, машина заводиться і все начебто норм. Купив на розбиранні ще один дросель, але оригінальний. Поставив, спостерігатиму, а китайську поверну. Благо схвалили повернення. І, до речі, поставивши китайський дросель зникла можливість робити скидання адаптацій, не знаю з чим це пов'язано
17106681-GM
94580175-Дорожня карта
13042-C2011-CRB
17106681-EuroEx
17106681-SHIN KUM
96184569-2-Made in UA