Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Розкажіть друзям

Обмін або повернення запчастин в магазині ЗАЗ-ШОП.

Якщо придбані запчастини не підійдуть до вашого автомобіля, або виявляться непотрібними в процесі ремонту, гарантуємо повне повернення коштів.

Ви можете легко повернути запчастини - головне не ставте їх на авто!

Гарантійні зобов'язання не поширюються на запасні частини і витратні матеріали, так як вони перевіряються на комплектність та цілісність, безпосередньо, в момент одержання і на працездатність перед установкою на автомобіль!

У разі якщо продукція не підійшла, магазин ЗАЗ ШОП дає можливість повернути запчастини протягом 14 днів, з моменту його покупки.

Для цього необхідно:

  • знати номер замовлення або ттн, за якою була відправка замовлення,
  • товар повинен бути у вихідній упаковці, без будь-яких ознак ушкодження.

Закон України "Про захист прав споживачів"

Обмін повернення запчастин в магазині ЗАЗ ШОП

У відповідність з цими вимогами, клієнт може оформити заявку на повернення в телефонному режимі, потім вислати не підійшла запчастину співробітникам оптового складу (відправнику), але при цьому НЕ ВКАЗУВАТИ наложений платіж!

Після відправки повернення повідомити номер ТТН, також у телефонному режимі.

На заключному етапі процедури, покупцеві, протягом 7-10 днів, повертається повна вартість, витрачена на купівлю.

Також, за бажанням, клієнт може замінити непотрібні запасні частини належного виду на інші, аналогічні за ціною.
Повернення може здійснюватися через заводського браку, про що свідчать явні візуальні дефекти, отримані внаслідок процесу виробництва або порушення умов зберігання.

У такому випадку відшкодування 100% вартості відбувається, також, протягом 14 днів, після підтвердження настання гарантійного випадку. Обмін не проводиться, якщо в зазначений термін, клієнт не повідомив про свій намір повернути, або замінити товар.
Всі витрати з пересилання обмінної продукції (якщо це не брак) покладаються на покупця.

Клієнти нашого магазину можуть розраховувати на увагу з боку персоналу магазину. Незалежно від ситуації, фахівці з розумінням поставляться до виниклої проблеми і в максимально короткі терміни знайдуть компромісне рішення.

Якщо деталь потрапляє під гарантійний випадок, що робити

З питань гарантійних претензій наш магазин, як і покупець, керуються відповідним Законом України «Про захист прав споживача».

Згідно із законодавством, для підтвердження гарантійного випадку, пов'язаного з запчастиною, яка вже встановлювалася на автомобіль, покупцеві необхідно надати наступний пакет документів:

  1. Висновок станції техобслуговування про те, що деталь була встановлена ​​на автомобіль (наряд-замовлення).
  2. Висновок СТО про те, що деталь не відповідає зазначеному в описі якості або параметрам.
  3. Виписку з єдиного реєстру або копію свідоцтва про реєстрацію ФОП СТО, на якій проводився ремонт.

Звертаємо увагу покупців на те, що тільки після проведення експертизи факт несправності буде визнаний гарантійним.

Пряме співробітництво магазину ЗАЗ з дистриб'юторами автозапчастин дозволяє продавати тільки якісний товар. 

Лояльне ставлення до клієнтів, в комплексі з сервісною політикою виробників, забезпечує супровід покупців на кожному етапі: від оформлення заявки до післяпродажного обслуговування. 

  • При дотриманні всіх вимог по установці і експлуатації деталей, вважається гарантійним строком 14 календарних днів, або більше, для певної групи товарів. 
.