▷ 066-403-83-83
▷ 097-990-07-47
★Якісні
★Автозапчастини
★Доступні ціни
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet
КошикВи вибрали: 0 товарів

Ремонт автомобілів Chevrolet і Daewoo

Як замінити сайлентблоки переднього важеля на Шевроле Авео

28.12.2016 | Aveo

Сайлентблоки передніх важелів на Шевроле Авео виходжують як мінімум по 40 тисяч кілометрів, навіть в умовах досить жорсткої експлуатації на поганих дорогах. Тим часом, цей вузол дуже важливий для безпечної експлуатації, і тягнути з його ремонтом не варто. Але зовсім не обов'язково їхати для цього в сервісний центр - все можна зробити самому в гаражних умовах. І якщо багатьох досі лякала необхідність наявності спеціальних пресів для установки їх в важіль, сьогодні ми покажемо вам, як поміняти сайлентблоки без застосування спеціалізованого інструменту.

Сайлентблоки передних рычагов на Шевроле Авео выхаживают как минимум по 40 тысяч километров

Найчастіше заміну сайлентблоков виробляють одночасно з кульовою опорою: так практичніше і зручніше. Саме на цьому прикладі ми і побудували сьогоднішню стати. Крім самих сайлентблоков і кульової опори, вам знадобитися домкрат, балонний ключ, набір гайкових ключів (від 15 до 24), молоток, кувалда, лещата, шматок металевої труби зовнішнім діаметром 60 мм, а так само звичайний герметик для змащення посадочних місць під сайлентблоки Шевроле Авео. Всі роботи бажано виконувати на ямі або естакаді.

сайлентблоки Шевроле Авео

1. Піддомкрачувати потрібну сторону, знімаємо колесо і під диск встановлюємо підпірку (дерев'яну або металеву).
2. Відкручуємо гайку кріплення кульової опори, і поставивши наставку на неї зверху, вибиваємо її з місця.

Откручиваем гайку крепления шаровой опоры

3. Відкручуємо два болти кріплення переднього важеля - передній і задній - і знімаємо важіль з автомобіля.
4. Затискаємо важіль вузькою частиною в лещатах і вибиваємо маленький сайлентблок.

Зажимаем рычаг узкой частью в тисках

5. Розсовуємо губки тисок трохи ширше 60 мм, і поклавши на них важіль великим сайлентблоками, за допомогою шматка труби Випрессовиваемие старий сайлентблок.

при помощи куска трубы выпрессовываем старый сайлентблок.

6. Очищаємо внутрішні поверхні посадочних місць від іржі, змащуємо їх силіконом. Так само змащуємо силіконом і зовнішню обойму сайлентблоков.
7. Запресовуються маленький сайлентблок на місце, утискаючи його за допомогою лещат. Коли втулка упреться в губки лещат, можна скористатися великий торцевою голівкою, щоб дотиснути сайлетблок на місце.

Запрессовываем маленький сайлентблок на место

8. Великий сайлентблок просто забивається на місце за допомогою кувалдочкой, простукуючи його по колу до тих пір, поки він не ввійде на потрібну глибину.

Большой сайлентблок просто забивается на место при помощи кувалдочки

9. Відкручуємо два болти кріплення кульової опори на важелі.
10. Виймаємо стару опору, ставимо на її місце нову і затягуємо болти кріплення.
11. Виробляємо збірку вузла в порядку, зворотному зняттю.
Як видно з вищесказаного, всі роботи цілком під силу виконати самостійно в гаражі, не використовуючи для цього ніякої спеціалізований інструмент.

Читайте також:
Як замінити задні гальмівні колодки на Шевроле Авео

Розкажіть друзям

» Всі новини

.