Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Як замінити сайлентблоки переднього важеля на Шевроле Авео

28.12.2016 | Aveo

Передні ричаги автомобіля Шевроле Авео дозволяють еластично і в той же час надійно з'єднати колеса з кузовом. Це вкрай важливо для забезпечення безпечної і комфортабельної їзди. Але з часом передні ричаги втрачають еластичність з'єднання з кузовом. Всьому виною знос сайлентблоків.

Кожен з передніх ричагів Chevrolet Aveo має по 2 сайлентблоки:

Сайлентблоки - еластичні гумові з'єднання, які гасять ударні та вібраційні навантаження при пересуванні автомобіля. З часом гума сайлентблоків зношується, що обумовлено високим механічним навантаженням. При зносі сайлентблоків істотно погіршуються їздові характеристики автомобіля.

Сайлентблоки переднього важеля Шевроле Авео

Діагностика сайлентблоків на передніх ричагах Шевроле Авео

При зносі сайлентблоків на ричагах передньої підвіски можна спостерігати такі ефекти:

  1. На кузов передаються удари і вібрація
  2. Підвіска видає сторонній шум (лязг)
  3. Погіршилося рульове управління (втрата курсової стабільності)
  4. Знизилася маневреність

Зрозуміло, підвіска Шевроле Авео складається з безлічі елементів, з цієї причини відразу встановити причину описаних вище симптомів досить складно. Найбільш повно про знос сайлентблоків на передніх ричагах говорить наявність люфту.

Майстру потрібно просто забратися під машину і похитати передні ричаги. Сильно зношені з'єднання будуть помітно люфтити.

Додатково на сильний знос сайлентблоків вказує наявність механічних пошкоджень. При порізах і розривах гуми сайлентблоки відразу ж втрачають здатність гасити ударні та вібраційні навантаження.

При виявленні пошкоджень на сайлентблоках передніх ричагів потрібно якомога швидше купити нові запчастини Авео і провести ремонт проблемних вузлів. Щоб дістатися до сайлентблоків, необхідно спочатку зняти ричаги.

Як зняти передній важіль Шевроле Авео

При демонтажі передніх важелів без оглядової ями обійтися буде складно. Додатково буде потрібен домкрат і надійний акцент.

  • Послаблюємо колісне кріплення. Робити це потрібно тільки тоді, коли авто стоїть колесами на землі.
  • Піднімаємо домкратом автомобіль. Потрібно підняти передню частину машини з боку важеля, який обслуговується. Обов 'язково під машину необхідно покласти якийсь акцент. Попередньо слід включити стояночне гальмо. Не слід нехтувати рекомендаціями з безпеки!
  • Знімаємо колесо. Потрібно просто викрутити до кінця колісні болти і зняти колесо зі ступиці.

Передні ричаги Chevrolet Aveo мають по 3 точки опори:

  1. З боку шарової опори
  2. До переднього сайлентблока
  3. До заднього сайлентблока
  • Витягуємо палець шарової опори з поворотного кулака. На Авео в модифікаціях Т200 і Т250 палець шарової фіксується просто гайкою. Модифікації Т255 і Т300 зазвичай мають зажим пальця за допомогою стяжного болту.

Витягуємо палець шарової опори з поворотного кулака

У блозі з ремонту Шевроле Авео є окремий огляд по заміні шарових опор.

Багато елементів підвіски не мають жодного захисту від дорожніх засмічень. До числа незахищених компонентів можна віднести в першу чергу шарову опору, вона знаходиться практично біля самої землі. Волога і пил від дороги швидко проникає на різьбові поверхні кріплень шарової опори. Кріплення закисає і іржавіє.

Від'єднання шарової опори може викликати деякі труднощі, пов'язані з відкручуванням гайки (болта) на шарнірному пальці. Перед розмиканням з'єднання потрібно добре почистити кріпак і обробити його WD-40. При зворотному збиранні вузла обов'язково потрібно змастити різьбові поверхні.

  • Відкручуємо болт переднього сайлентблока. Багато майстрів скаржаться, що за час міжремонтного періоду болти і гайки на передніх важелях встигають настільки закиснути, що абсолютно не піддаються викручуванню. У подібних випадках проблемний кріпак потрібно просто зрізати болгаркою.

Відкручуємо болт переднього сайлентблока

Артикул нових болтів переднього ричага: 94502120-GM.

Відкручувати болти і гайки передніх важелів Авео найкраще головкою з якісної високоміцної сталі. При цьому потрібен буде і довгий воріт.

  • Відкручуємо болт заднього сайлентблока. Як і в попередніх випадках, ця болтова сполука може гарненько закиснути. При зворотному складанні вузла потрібно змастити всі різьбові поверхні на болтах і гайках переднього ричага!

Відкручуємо болт заднього сайлентблока

Мастила захистить контактні поверхні, що дасть можливість без особливих зусиль провести сервісне обслуговування сайлентблоків.

  • Демонтуємо передній ричаг. Можна перемикатися на сервіс сайлентблоків.

Демонтуємо передній ричаг

Як замінити сайлентблоки переднього ричага Aveo

Спочатку ричаги цього авто були необслуговуваними. У минулому окремих сайлентблоків не було. Продавалися ричаги у зборі. Але щоб зробити сервіс машини дешевшим, виробник все ж став випускати окремі комплектуючі до ричагів.

Сервіс сайлентблоків передніх ричагів Шевроле Авео пов'язаний з деякими технічними складнощами. Справа в тому, що сайлентблоки мають посадку з великим натягом. Так просто їх не знімеш і не встановиш. У спеціалізованих сервісних центрах для роботи з сайлентблоками використовують пресове обладнання.

У домашніх же умовах зазвичай застосовується ударна наставка і молоток. У ролі наставки підійде труба, діаметр якої збігається з зовнішнім діаметром сайлентблока.

  • Вибиваємо задній сайлентблок. Для цього з'єднання потрібна труба досить великого діаметру. При використанні ударної наставки майстер повинен окремо проконтролювати, щоб не пошкодити посадкове місце сайлентблока.

Вибиваємо задній сайлентблок

  • Ретельно чистимо поверхню посадкового місця.
  • Змащуємо стінки посадкового місця.
  • Ставимо новий сайлентблок.

Тепер можна перемикатися на передню частину важеля.

  • Виймаємо передній сайлентблок риичага Шевроле Авео. В даному випадку допустимо користуватися не наставкою, а знімачем. Справа в тому, що передній сайлентблок має невеликий діаметр. Це дозволяє спростити сервіс вузла.

Виймаємо передній сайлентблок риичага Шевроле Авео

Якщо немає знімача, то можна спробувати випресувати сайлентблок в лещатах. Для проштовхування старого сайлентблока добре підходять накидні головки для тріскачки. Майстру слід просто правильно підібрати діаметр голівок.

  • Ставимо новий передній сайлентблок. Попередньо потрібно почистити поверхню посадки і змастити її мастилом. При встановленні переднього сайлентблока цілком допустимо скористатися лещатами. Потрібно просто втиснути його губками.
  • Монтуємо ричаг на своє місце і збираємо підвіску.

Багато фахівців рекомендують не обмежуватися обслуговуванням лише одного ричага. Вкрай бажано замінити сайлентблоки і на протилежному боці, навіть якщо з вигляду вони є ще нормальними. Сайлентблоки з великим пробігом можуть вийти з ладу в будь-який момент.

Майстру не слід забувати, що сайлентблоки є ще й з боку задньої балки.

Чи потрібно міняти шарові опори

При обслуговуванні передніх ричагів Шевроле Авео вкрай бажано провести і заміну шарових опор. Особливо актуальна заміна шарових у тому випадку, якщо опори використовують нерозйомне з'єднання. При демонтажі переднього ричага з'являється зручний доступ до всіх заклепок.

Демонтований ричаг можна зручно розташувати, що дозволить швидко і безпечно висвердлити або зрізати капелюшки заклепок.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як замінити сайлентблоки переднього важеля на Шевроле Авео"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Шевроле GM Авео

Фільтр для очищення антифризу Шевроле Авео своїми руками
Фільтр для очищення антифризу Шевроле Авео своїми руками
Розкоксування двигуна Шевроле Авео
Розкоксування двигуна Шевроле Авео
Заміна радіатора охолодження Шевроле Авео 1.5 (96536523)
Заміна радіатора охолодження Шевроле Авео 1.5 (96536523)
Промивання системи охолодження Шевроле Авео, заміна антифризу
Промивання системи охолодження Шевроле Авео, заміна антифризу
.