Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна масла в коробці передач Деу Ланос 1.5

25.06.2015 | Lanos

Механічні варіанти КПП на автомобілі Деу Ланос мають необслуговувану конструкцію. Виробником передбачається, що заводського змащення трансмісії ZAZ Lanos повинно вистачати на весь період гарантійного сервісу авто, не менше 150 000 (км) пробігу або ж 5 років експлуатації. Але з урахуванням реалій вітчизняних доріг КПП цього автомобіля доводиться працювати в умовах інтенсивного зносу.

Можливість повноцінного сервісу передбачена хіба що в автоматичних варіантах трансмісії. Але Daewoo Lanos з АКПП - це експортні модифікації для європейського ринку, в нашому регіоні таких авто практично немає.

Артикул прокладки піддону КПП ЗАЗ Ланос: 96829393 (11 отворів), 96179241 (10 отворів).

Якщо подивитися на стан заводського мастила КПП після пробігу 70 000 - 100 000 (км), то практично у всіх випадках можна спостерігати наступне:

  1. Наявність металевої стружки к розчині
  2. Трансмісійне мастило потемніло
  3. З'явився запах горілого

Всі ці симптоми свідчать про втрату сервісною рідиною КПП своїх кондиційних властивостей. Якщо продовжувати їздити на відпрацьованому мастилі, то трансмісія буде зношуватися прискореними темпами!

Фахівці рекомендують проводити регулярне оновлення мастила КПП. Робити це рекомендується через кожні 70 000 - 100 000 (км) пробігу. Але можна і частіше (через 40 000 - 50 000 км), якщо за кермом сидить новачок або ж при частій їзді по битих дорогах.

Заміна мастила у КПП ЗАЗ Ланос

Як замінити мастило в КПП ЗАЗ Ланос

Варто почати з того, що в ролі змащення трансмісії ЗАЗ Ланос слід використовувати сервісну рідину SAE 80W-85. Коробкове мастило цього класу впевнено працює при температурі навколишнього середовища від - 25 до + 35 С. Для більш спекотних регіонів рекомендується використовувати трансмісійне мастило SAE 80W-90, яке стійко переносить роботу при температурі вуличного повітря від - 25 до + 45 С.

Щодо обсягу трансмісійного мастила, в МКПП входить 1,8 (л).

При обслуговуванні МКПП на даному автомобілі майстру доводиться стикатися з цілою низкою складнощів:

  1. Немає зливу
  2. Немає маслозаливної горловини
  3. Не передбачено контрольного щуп

Пробка зливу трансмісії є лише в АКПП, а також у МКПП виробництва МеМЗ (фото додається нижче). На переважній більшості КПП для даного авто відпрацьоване масло зливається прямо через піддон масляного картеру! Це дуже незручно і неестетично.

Зливний отвір на КПП МеМЗ

Окрема горловина для затоки трансмісійного мастила, як і контрольний щуп, є лише в АКПП. У механічних варіантах КПП змащення можна залити будь-яким з наступних способів:

  1. Через отвір сапуна
  2. Через отвір приводу спідометра
  3. Через контрольний отвір на корпусі КПП

Щодо перевірки рівня змащення в трансмісії Daewoo Lanos, спеціально для цього на корпусі коробки передач передбачено прикритий заглушкою отвір. Масло слід заливати до тих пір, поки змащення не почне витікати з контрольного отвору.

Зливаємо старе мастило КПП ЗАЗ Ланос

  • Ставимо авто на оглядову яму або естакаду. При цьому слід окремо проконтролювати, щоб машина стояла горизонтально рівно, без перекосів. При необхідності слід підкачати колеса і правильно розподілити додаткове вагове навантаження в салоні.

Якщо машина стоятиме з перекосом, то не вийде правильно визначити рівень рідини в КПП. У цьому випадку масло, що знаходиться в коробці, може стікати або в бік контрольного отвору, або від нього. Через це буде складно зрозуміти, чи відчувала КПП масляне голодування або була переповнена.

Якщо в ході сервісу трансмісії ZAZ Lanos з'ясувалося, що рівень мастила в КПП був знижений, то в цьому випадку майстру обов'язково і неодмінно потрібно знайти місця витоку мастила і усунути їх. Як правило, коробкове мастило йде через сальник в районі вичавного підшипника, а також через сальники на напівосях.

  • Знімаємо нижній захист моторного відсіку.
  • Відкручуємо пробку контрольного отвору. Потрібен ключ на 13. В ідеалі при відкручуванні пробки має вийти невелика кількість мастила. Так і повинно бути. Оскільки при заправці КПП на заводі поверх норми зазвичай доливають ще 70-100 (мл) мастили. Це в межах допуску.

Відкручуємо пробку контрольного отвору

Тривожитися потрібно в тому випадку, якщо рівень коробкової мастила був набагато нижче контрольного отвору. Перевірити рівень мастила досить просто, потрібно лише просунути в контрольний отвір попередньо вигнутий буквою "Г" жорсткий прут невеликого діаметра. Масляне голодування дуже швидко приводить в непридатність пари тертя КПП!

  • Чистимо піддон від бруду. Особливу увагу слід приділити головкам болтів.
  • Ставимо під піддон ємність для зливу відпрацьованого старого мастила. Краще взяти щось широке і довге, що буде перекривати всю площу мастильного піддону.
  • Послаблюємо болти мастильного піддону КПП. Через щілини, що з’явилися, хлине масло.

Послаблюємо болти мастильного піддону КПП

Піддон трансмісії автомобіля Деу Ланос кріпиться 10 болтами з головкою на 13. У деяких модифікаціях КПП болтів не 10, а 11. Цей момент вкрай важливий, оскільки від кількості отворів залежатиме тип прокладки піддону.

  • Після стікання відпрацьованого мастила повністю викручуємо болти і знімаємо піддон.

Повністю викручуємо болти і знімаємо піддон

  • Зачищаємо фланцеву поверхню від залишків старої прокладки і герметика.

Зачищаємо фланцеву поверхню

  • Чистимо і миємо піддон. На дні піддону КПП ZAZ Lanos накопичується осад у вигляді металевої кришки, його потрібно обов'язково і неодмінно прибрати!

Чистимо і миємо піддон

  • Прикручуємо піддон назад. Обов'язково поставте нову прокладку. Якщо нової прокладки немає, можна посадити піддон на герметик.

Заглушку контрольного отвору на даному етапі закручувати не потрібно.

Заливаємо нове мастило в КПП

Як було сказано вище, для заливки трансмісійного мастила Daewoo Lanos є багато шляхів. Найпростіше заливати мастило через сапун.

  • Викручуємо сапун. Попередньо потрібно зняти з сапуна ковпачок. Для викручування сапуна слід використовувати подовжений трубчастий ключ або головку з подовжувачем на 17.

Викручуємо сапун

  • Через трубку і лейку заливаємо трансмісійне мастило. Вливаємо 1,8 літра.

Через контрольний отвір повинно почати протікати мастило. Це знак того, що рівень мастила в коробці достатній.

  • Закручуємо пробку контрольного отвору.
  • Доливаємо в КПП ще 70-100 (мл) мастила.
  • Збираємо вузол у зворотній послідовності.
  • Перед запуском двигуна слід прогнати ричаг вибору швидкостей по всіх позиціях. Не повинно бути ніяких ні заїдань, ні стороннього шуму. Якщо позиції КПП ЗАЗ Ланос включаються нормально, то можна зробити пробний заїзд.

Додаткова інформація

Багато фахівців рекомендують проводити першу заміну коробкового змащення ZAZ Lanos відразу після обкатки трансмісії. Приблизний пробіг становить 6000 (км).

При заміні трансмісійного мастила не потрібно заливати в КПП понад допустиму норму, більше 1,9-2,0 літрів. Через зайве мастило підвищується ризик видавлювання сальників. Особливо часто сальники видавлює влітку, при сильній спеці, коли мастилоо стає надміру плинким. Найсильніше дістається сальникам напівосей. Благо, що дані ущільнювачі можна поміняти без демонтажу і розбирання КПП.

У блозі з ремонту ЗАЗ Ланос є ще один огляд на тему заміни коробкового мастила. Ці статті чудово доповнюють одне одного.

Нижче викладено відео, на якому предметно показані всі етапи заміни трансмісійногоо мастила в даному авто.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна масла в коробці передач Деу Ланос 1.5"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Деу Ланос

Течія антифриза Ланос 1.5-1.6, заміна патрубка помпи, саксофона
Течія антифриза Ланос 1.5-1.6, заміна патрубка помпи, саксофона
Заміна верхньої опори пружини переднього амортизатора Деу Ланос
Заміна верхньої опори пружини переднього амортизатора Деу Ланос
Тече мастило КПП Деу Ланос. Заміна сальника первинного валу, заднього сальника колінвала і сальників напівосей
Тече мастило КПП Деу Ланос. Заміна сальника первинного валу, заднього сальника колінвала і сальників напівосей
Заміна ременя ГРМ, ролика натяжника і водяної помпи Деу Ланос 1.5
Заміна ременя ГРМ, ролика натяжника і водяної помпи Деу Ланос 1.5
.