▷ 066-403-83-83
▷ 097-990-07-47
★Якісні
★Автозапчастини
★Доступні ціни
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet
КошикВи вибрали: 0 товарів

Ремонт автомобілів Chevrolet і Daewoo

Ремонт генератора Шевроле Лачетті

19.03.2017 | Lacetti
Найчастіше всі поради по ремонту генератора зводяться до його демонтажу і заміні елементарних комплектуючих, типу реле зі щітковим вузлом. Але ми вирішили вчинити інакше: як зняти і розібрати генератор на Шевроле Лачетті знайти не складно. У тому числі -і на нашому сайті. Але ось як повністю замінити складові компоненти - знають далеко не всі.


как снять и разобрать генератор на Шевроле Лачетти
 

У цій статті ми розповімо, як після розбирання правильно зібрати генератор, замінивши необхідні вузли. Для цього знадобитися мінімальний набір інструменту (комплект головок і пасатижі), а так само паяльник, флюс (можна - каніфоль), паяльне олово. Маючи цей нехитрий набір, щоб уникнути необхідності купити генератор Шевроле Лачетті в зборі, придбайте необхідні запчастини (в залежності від того, яку несправність показала діагностика - ротор, статор, діодний міст).


купить генератор Шевроле Лачетти

 
Так само це відео буде корисно в тому випадку, якщо потрібно поміняти нижній підшипник ротора. Отже, ви розібрали генератор і приступаємо до його складання:
  1.  
    Запресовувати підшипник в передню кришку. Для цього встановлюємо підшипник, і за допомогою наставки забиваємо його в посадочне місце. Щоб остаточно його поставити, потрібно буде по колу обстучать його за допомогою невеликої наставки.

    Встановлюємо ротор на лещата (частиною з струмознімальних кільцями - вниз), і одягаємо через проставлення кришку на ротор.

  2. Устанавливаем ротор на тиски
  3.  
    Встановлюємо шків і фіксуємо його гайкою.
  4. Провід статора протягуємо через отвори в задній кришці, і одягаємо статор на ротор.
  5. Поєднавши отвори стягають болтів, збираємо генератор. Якщо ви використовуєте шуруповерт, то після цього болти необхідно дотягнути вручну.

    Совместив отверстия стягивающих болтов, собираем генератор
  6.  
    Тепер потрібно облудить дроти статора. Утримуючи їх плоскогубцями (щоб було легше працювати паяльником), обробляємо кінці проводів флюсом або каніфоллю, наносимо невеликий шар припою. До речі, облуди дроти можна і до установки статора - можливо, комусь буде навіть так зручніше.

    Теперь нужно облудить провода статора
  7.  
    Зачищаємо плоскоть кришки, на яку буде встановлюватися діодний міст. Потім наносимо на неї термопасту рівномірним шаром.
  8. Встановлюємо діодний міст (не закріплені болтами), обжимаємо і припаюємо дроти зі статора.
  9. Відвівши діодний міст трохи в сторону, встановлюємо на місце реле зі щітковим вузлом.
  10. Обжимаємо кріпленнями діодний міст і реле.

    Обжимаем крепежами диодный мост
  11.  
    Одягаємо верхню пластикову кришку, і встановлюємо генератор на автомобіль.
Якщо у вас є можливість (наявність перевірочного стенду), попередньо можна перевірити працездатність зібраного генератора. Інакше, все доведеться випробовувати дослідним шляхом.

 

Читайте також:
Заміна наконечників і рульових тяг Шевроле Лачетті

Розкажіть друзям

» Всі новини

.