▷ 066-403-83-83
▷ 097-990-07-47
★Якісні
★Автозапчастини
★Доступні ціни
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet
КошикВи вибрали: 0 товарів

Ремонт автомобілів Chevrolet і Daewoo

Заміна колодок Лачетті

19.04.2017 | Lacetti

Серед різних робіт по ремонту і обслуговуванню автомобілів, є категорія таких, які можна віднести до буденним і простим. Це не заходи, що будь-який водій повинен вміти виконати самостійно в голому полі. Для їх виконання не потрібен спеціальний інструмент – завжди досить того, що постійно потрібно возити в своєму автомобілі. До таких ремонтів відноситься і заміна гальмівних колодок. Сьогодні ми розповімо про те, як замінити передні гальмівні колодки на Шевроле Лачетті.

як замінити передні гальмівні колодки на Шевроле Лачетті.

 

Необхідність замінити гальмівні колодки може виникнути несподівано і в будь-який момент. Навіть, якщо ви знаходитеся в шляху на заміських трасах. І зовсім не обов'язково причина буде у вашої недбалості: не догледіли. Просто іноді виникають такі ситуації, коли накладку просто зриває, руйнує і викидає з супорта. У такій ситуації продовжувати рух можна. Тому, ми завжди рекомендуємо завчасно купити гальмівні колодки на Шевроле Лачетті і возити їх у складі Зіпа в автомобілі постійно.

рекомендуємо завчасно купити гальмівні колодки на Шевроле Лачетті

 

Отже, встановлюємо машину на більш-менш рівну поверхню і виконуємо операції в такій послідовності:

  1. Ставимо автомобіль на першу передачу і на ручник (це – обов'язково!).
     
  2. Послаблюємо гайки кріплення переднього колеса, піднімаємо потрібну сторону домкратом і знімаємо колесо повністю.
     
  3. Ключем потрібного розміру (це може бути 14, 15 і навіть 17 мм - на автомобілях різних років випуску та місця складання – по своєму) відкручуємо два болти кріплення супорта.

    відкручуємо два болти кріплення супорта.

     
  4. Знімаємо супорт повністю і акуратно його підвішуємо, щоб не обірвати гальмівні шланги.

    Знімаємо супорт повністю

     
  5. Виймаємо з пазів старі гальмівні колодки.
     
  6. Під капотом відкриваємо кришку розширювального бачка гальмівної рідини. Це потрібно для того, щоб не створювати зайвий тиск у системі.

    Під капотом відкриваємо кришку розширювального бачка гальмівної рідини

     
  7. Руками або при необхідності підручним інструментом (ключами, потужної викруткою або рукояткою молотка) вставляємо поршень супорта максимально всередину. Цю операцію робимо для того, щоб супорт зміг сісти на нові колодки: вони істотно товщі старих, і інакше ми просто не зможемо його одягнути тому після заміни.

    садимо поршень супорта максимально всередину

     
  8. Ставимо нові колодки в посадочні пази, при цьому робимо це правильно: ту колодку, на якій немає металевої пластини – на зовнішню сторону. Ту, яка має металеву пластину – на внутрішню. На неї буде тиснути поршень супорта.

    Колодку, яка має металеву пластину, ставимо з боку поршня супорта
     
  9. Встановлюємо на місце супорт, закріплюємо його болтами. Момент затягування не повинен бути дуже сильним: просто затягніть болти надійно.
     
  10. Встановлюємо на місце колесо, опускаємо автомобіль і переходимо на другий бік.
     

Важливо: колодки з обох сторін бажано змінювати одночасно, щоб автомобіль при гальмуванні не заносило в одну із сторін. Якщо все робити правильно, на всю операцію по заміні передніх гальмівних колодок навряд чи піде більш півгодини. І вже через нетривалий час ви спокійно можете продовжувати рух. Тільки не забудьте перед цим закрити кришку розширювального бачка.

 

Читайте також:
Ремонт (реставрація) рульової рейки Шевроле Лачетті

Розкажіть друзям

» Всі новини

.