Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна зовнішнього ШРУСа Сенс. Як зняти піввісь ЗАЗ Sens

Термін служби зовнішніх ШРУСів ZAZ Sens зазвичай дотягує до 150 000 і навіть 200 000 (км) пробігу. За фактом це одні з найнадійніших і довговічних вузлів автомобіля. Але як і будь-які інші запчастини ЗАЗ Сенс, зовнішні ШРУСа з часом обов'язково приходять у непридатність.

При виборі зовнішніх шарнірів слід звертати увагу на кількість зубів шлицевого з'єднання. У стандартній комплектації Daewoo Sens використовує зовнішні ШРУСа з шлицем на 22 зуби. Внутрішні ШРУСу мають на шлиці по 29 зубів.

Артикул зовнішніх ШРУСів: 1102-2215012, F1-1028-HERI, Q131-1029-Q-Fix.

Зовнішній ШРУС зазвичай називають "гранатою" або шарніром. Сигналами для заміни зовнішніх шарнірів можна вважати такі симптоми:

  1. Зменшився кут повороту коліс
  2. Кермо почало закусувати в певному положенні
  3. При повороті коліс з'являється сторонній шум

Зовнішні ШРУСа змінюються на правій і лівій напіввісях відразу. Заміна шарнірів належить до розряду сервісних робіт середньої складності.

Зовнішній ШРУС ЗАЗ Сенс

Як зняти напіввісь ЗАЗ Сенс

Щоб якісно, безпечно і швидко замінити зовнішні шарніри, доведеться демонтувати напіввісі. Так, є майстри, які примудряються змінювати ШРУС ЗАЗ Сенс за місцем, прямо на встановлених у КПП напіввісях.

У цьому випадку доводиться працювати з шарнірами на вазі, що складно назвати грамотним ремонтом.

  • Наявність оглядової ями буде дуже доречною.
  • Адже щоб від'єднати піввісь з артикулом T1301-2303071, потрібно зручно підібратися до коробки швидкостей знизу.
  • Послаблюємо колісне кріплення і вивішуємо переднє колесо.
  • Знімаємо переднє колесо.

Знімаємо переднє колесо

Знімаємо кришку ступічної гайки

  • Відкручуємо ступічну гайку. Потрібна буде голівка або накидний ключ на 32. У деяких випадках ступічна гайка ZAZ Sens має проточку під ключ на 27 або 30.
  • При відкручуванні ступічної гайки рекомендується вивернути колесо в протилежну від крила сторону. В іншому випадку можна легко подряпати крило.

Відкручуємо ступічну гайку

Положення ступічної гайки зазвичай фіксується або вигинами шайби, або шплінтом. Додаткові засоби фіксації запобігають ослабленню і самостійному відкручуванню кріплення.

  • Від'єднуємо палець шарової опори. Шарова з'єднує між собою ричаг і поворотний кулак. Щоб розімкнути з'єднання, необхідно викрутити гайку шарнірного пальця і вивести шарову із зачеплення з кулаком. Від'єднати шарову опору буває не так-то і просто. Якщо шарова Деу Сенс закисла і прикипіла, без знімача обійтися буде складно.

Від'єднуємо палець шарової опори

  • Викручуємо кермо в крайнє праве положення, якщо знімається ліве колесо. Якщо ж роботи проводяться з правого боку, то викручуємо кермо до упору вліво.

Рульове колесо викручується з тією метою, щоб максимально повно витягнувся наконечник рульової тяги. У такому положенні колісної ступиці вийде без особливих зусиль вивести зовнішній шарнір із зачеплення зі ступицею.

Деякі майстри замість вивертання керма просто від'єднують наконечник рульової тяги. Водієві слід пам'ятати, що при від'єднанні рульових наконечників доведеться проходити процедуру розвал-сходження!

  • Витягуємо шліц зовнішнього ШРУСу зі ступиці. Не варто бити по валу молотком, якщо шарнір не виходить. Якщо шліц прикипів, можна спробувати киянкою легенько постукати в торець валу. Якщо вже крім молотка нічого іншого немає, то потрібно бити по валу через м'яку наставку.

Витягуємо шліц зовнішнього ШРУСу зі ступиці

  • Піддягаємо монтуванням внутрішній шарнір. Наприкінці валу внутрішнього ШРУСу встановлено стопорне кільце. Це зроблено для того, щоб шарнір не виходив з КПП мимовільно. Якщо піддіти корпус шарніру, то стопорне кільце легко вийде із зачеплення.

Піддягаємо монтуванням внутрішній шарнір

  • Витягуємо напіввісь ЗАЗ Сенс і несемо її на робоче місце. Саму напіввісь бажано зафіксувати в лещатах в горизонтальному положенні.

Витягуємо напіввісь ЗАЗ Сенс

Перед заміною ШРУСу слід звернути увагу на саму напіввісь. Вона повинна бути рівною. Якщо напіввісь деформована, навіть трохи, її неодмінно потрібно замінити. При використанні гнутої напіввісі з новими ШРУСами шарніри дуже швидко прийдуть в непридатність.

Якщо водій ZAZ Sens зауважив, що встановлені нещодавно нові ШРУСа знову проявляють ознаки зносу, значить майстер не помітив, що напіввісь була вигнута. У цьому випадку доведеться міняти напіввісь у зборі зі ШРУСами (зовнішнім і внутрішнім).

Як замінити зовнішній ШРУС ЗАЗ Сенс

  • Знімаємо хомути. Як правило, в якості оригінальних використовуються одноразові хомути. Такі стяжки просто загинаються спеціальним пристосуванням, різьбового затиску немає. Найлегше перекусити старі хомути.

Знімаємо хомути

  • Зміщуємо пилок по валу вниз. Потрібно забезпечити вільний доступ до стопорного кільця, який знаходиться всередині шарніру.

Зміщуємо пилок по валу вниз

  • Ретельно витираємо старе мастило, яке зазвичай перетворюється просто на брудну жижу. Майстру буде потрібне ганчір’я.
  • Розтискаємо стопорне кільце. Деякі майстри просто збивають гранату з приводу, забуваючи, що ШРУС тримається за рахунок спеціального стопора. При грубому зриві шарніру можна пошкодити канавку стопорного кільця.

Розтискаємо стопорне кільце

Від'єднувати гранату ЗАЗ Сенс найкраще на 4 руки. Один з майстрів розтискає стопор, а другий збиває ШРУС.

  • Знімаємо старий ШРУС.
  • Витягуємо старий пилок і ретельно витираємо шліцеву поверхню напіввісі. Обов'язково слід оглянути шліцеве з'єднання валу. Шліцеві канавки повинні бути чистими і рівними. Якщо шліц має сліди зносу або механічних пошкоджень, в такому випадку доведеться міняти усю напіввісь!
  • Збираємо новий ШРУС. Попередньо слід одягнути на вал хомут маленького діаметру і пилок. Не забудьте посадити в канавку стопор. Зовнішній ШРУС сідає на вал до появи клацання. Цей звук свідчить про заплямування гранати стопорним кільцем.
  • Щодо мастила шарнірного з'єднання, всього в зовнішній ШРУС поміщається приблизно 150 (г) мастила. Близько 100 (г) необхідно видавити на кульки шарніру. Ще 50 (г) слід видавити в пилок.

Кріпимо пилок хомутами і розробляємо шарнірне з'єднання. Тобто потрібно покрутити ШРУС в різні боки, імітуючи роботу ходової. Завдяки ручній розробці гранати ZAZ Sens мастила рівномірно розійдеться по тертевих парах шарніру.

Якщо попередньо не розробити зовнішній ШРУС, то в шарнірі можуть бути присутні сухі поверхні, які піддадуться високим навантаженням. У цьому випадку шарнір може швидко розбитися навіть за наявності мастила.

Як мастило слід використовувати лише спеціалізований засіб. Звичайний Літол-24 в даному випадку не підійде. Необхідна спеціальне мастило, пристосоване для роботи в складі шарнірних сполук.

Додаткова інформація

Якщо зовнішній шарнір ЗАЗ Сенс зносився на позначці пробігу понад 150 000 (км), то є сенс провести заміну і внутрішніх ШРУСів. Внутрішні шарніри змінюються за аналогією із зовнішніми.

При виборі ШРУСів грамотні майстри звертають увагу на комплектацію. Якісні шарніри обов'язково і неодмінно мають в наборі:

  1. Пилок
  2. Хомути
  3. Змазку

Якщо мова йде за зовнішній ШРУС, то в комплекті додатково можна знайти: стопорне кільце і ступічну гайку.

Фахівці рекомендують оглядати кілька разів на рік технічний стан пилків. Якщо під пилок потрапить вода, то шарнірне з'єднання дуже швидко прийде в непридатність. Куди простіше і дешевше вчасно замінити надірвані пилки, ніж міняти шарніри.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна зовнішнього ШРУСа Сенс. Як зняти піввісь ЗАЗ Sens"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Деу ЗАЗ Сенс

Як зменшити витрату палива Деу Сенс 1.3, регулювання холостого ходу
Як зменшити витрату палива Деу Сенс 1.3, регулювання холостого ходу
Регулювання холостого ходу Деу Сенс, ЗАЗ Шанс
Регулювання холостого ходу Деу Сенс, ЗАЗ Шанс
ЗАЗ Сенс: заміна рульових наконечників і сайлентблоків передніх ричагів
ЗАЗ Сенс: заміна рульових наконечників і сайлентблоків передніх ричагів
Регулювання клапанів ЗАЗ Сенс
Регулювання клапанів ЗАЗ Сенс
.