Термін служби зовнішніх ШРУСів ZAZ Sens зазвичай дотягує до 150 000 і навіть 200 000 (км) пробігу. За фактом це одні з найнадійніших і довговічних вузлів автомобіля. Але як і будь-які інші запчастини ЗАЗ Сенс, зовнішні ШРУСа з часом обов'язково приходять у непридатність.
При виборі зовнішніх шарнірів слід звертати увагу на кількість зубів шлицевого з'єднання. У стандартній комплектації Daewoo Sens використовує зовнішні ШРУСа з шлицем на 22 зуби. Внутрішні ШРУСу мають на шлиці по 29 зубів.
Артикул зовнішніх ШРУСів: 1102-2215012, F1-1028-HERI, Q131-1029-Q-Fix.
Зовнішній ШРУС зазвичай називають "гранатою" або шарніром. Сигналами для заміни зовнішніх шарнірів можна вважати такі симптоми:
Зовнішні ШРУСа змінюються на правій і лівій напіввісях відразу. Заміна шарнірів належить до розряду сервісних робіт середньої складності.
Щоб якісно, безпечно і швидко замінити зовнішні шарніри, доведеться демонтувати напіввісі. Так, є майстри, які примудряються змінювати ШРУС ЗАЗ Сенс за місцем, прямо на встановлених у КПП напіввісях.
У цьому випадку доводиться працювати з шарнірами на вазі, що складно назвати грамотним ремонтом.
Положення ступічної гайки зазвичай фіксується або вигинами шайби, або шплінтом. Додаткові засоби фіксації запобігають ослабленню і самостійному відкручуванню кріплення.
Рульове колесо викручується з тією метою, щоб максимально повно витягнувся наконечник рульової тяги. У такому положенні колісної ступиці вийде без особливих зусиль вивести зовнішній шарнір із зачеплення зі ступицею.
Деякі майстри замість вивертання керма просто від'єднують наконечник рульової тяги. Водієві слід пам'ятати, що при від'єднанні рульових наконечників доведеться проходити процедуру розвал-сходження!
Перед заміною ШРУСу слід звернути увагу на саму напіввісь. Вона повинна бути рівною. Якщо напіввісь деформована, навіть трохи, її неодмінно потрібно замінити. При використанні гнутої напіввісі з новими ШРУСами шарніри дуже швидко прийдуть в непридатність.
Якщо водій ZAZ Sens зауважив, що встановлені нещодавно нові ШРУСа знову проявляють ознаки зносу, значить майстер не помітив, що напіввісь була вигнута. У цьому випадку доведеться міняти напіввісь у зборі зі ШРУСами (зовнішнім і внутрішнім).
Від'єднувати гранату ЗАЗ Сенс найкраще на 4 руки. Один з майстрів розтискає стопор, а другий збиває ШРУС.
Кріпимо пилок хомутами і розробляємо шарнірне з'єднання. Тобто потрібно покрутити ШРУС в різні боки, імітуючи роботу ходової. Завдяки ручній розробці гранати ZAZ Sens мастила рівномірно розійдеться по тертевих парах шарніру.
Якщо попередньо не розробити зовнішній ШРУС, то в шарнірі можуть бути присутні сухі поверхні, які піддадуться високим навантаженням. У цьому випадку шарнір може швидко розбитися навіть за наявності мастила.
Як мастило слід використовувати лише спеціалізований засіб. Звичайний Літол-24 в даному випадку не підійде. Необхідна спеціальне мастило, пристосоване для роботи в складі шарнірних сполук.
Якщо зовнішній шарнір ЗАЗ Сенс зносився на позначці пробігу понад 150 000 (км), то є сенс провести заміну і внутрішніх ШРУСів. Внутрішні шарніри змінюються за аналогією із зовнішніми.
При виборі ШРУСів грамотні майстри звертають увагу на комплектацію. Якісні шарніри обов'язково і неодмінно мають в наборі:
Якщо мова йде за зовнішній ШРУС, то в комплекті додатково можна знайти: стопорне кільце і ступічну гайку.
Фахівці рекомендують оглядати кілька разів на рік технічний стан пилків. Якщо під пилок потрапить вода, то шарнірне з'єднання дуже швидко прийде в непридатність. Куди простіше і дешевше вчасно замінити надірвані пилки, ніж міняти шарніри.
Відгуки: 0
96264738-GM (Korea) нов. накл. с голограммой
Т1301-2303070-EuroEx
6199164-CRB
5010108-AUTOFREN SEINSA
BKS-ZA1102IN-AURORA
1102-2215068
1102-2215068-EuroEx
1102-2215064-EuroEx
5010108-AUTOFREN SEINSA
5010108-AUTOFREN