▷ 066-403-83-83
▷ 097-990-07-47
★Якісні
★Автозапчастини
★Доступні ціни
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet
КошикВи вибрали: 0 товарів

Ремонт автомобілів Chevrolet і Daewoo

Заміна прокладки ГБЦ Сенс

21.04.2017 | Sens

Багато власників автомобілів Сенс, напевно, знають, що двигуни їх автомобілів виготовлені на базі мотора Таврії 1.2, але навряд чи хтось замислювався, що заміна прокладки ГБЦ здійснюється на цих моторах практично однаково. За винятком тієї різниці, яка існує між карбюраторним і інжекторним двигунами. Сьогодні ми розповімо про те, наскільки насправді просто поміняти прокладку ГБЦ на автомобілі ЗАЗ Сенс.

поміняти прокладку ГБЦ на автомобілі ЗАЗ Сенс

 

Отже, попередньо нам обов'язково потрібно відключити акумулятор і злити охолоджуючу рідину. Далі – розібрати ГРМ і скинути ремінь зі шківа розподільного валу. Як це зробити, ми описували тут. Незважаючи на те, що в пропонованому нами відео для перегляду роботи виконуються на прикладі Таврії, всі інші операції практично ідентичні, за невеликим винятком, на які ми в процесі опису будемо акцентувати увагу. Головку будемо знімати з усім навісним, оскільки це займе менше часу і обов'язково – з ями. Інакше доведеться знімати випускний колектор, а значить – змінювати його прокладання. Найголовніше – не забудьте купити прокладку ГБЦ Сенс, і запастися необхідним інструментом (ключі, викрутки, пасатижі, воротки і так далі.

купити прокладку ГБЦ Сенс

  1. Зливаємо охолоджуючу рідину: через кран на радіаторі, а так само через пробку в блоці циліндрів (у Таврії вона знаходиться ззаду, у Сенса – спереду).
     
  2. Знімаємо шків розподільного валу, відкрутивши гайку його кріплення (ГРМ си розібрали на самому початку).

    Знімаємо шків розподільного валу

     
  3. Відкручуємо два болта, що фіксують задню частину захисного пластикового кожуха ГРМ (при знятті головки її потрібно буде тягнути в бік, щоб вийшов распредвал).
     
  4. Від'єднуємо всі датчики і шланги, підключені до голівці блоку і інжектору: подача палива і обратка, шланг з розширювального бачка, вакуум, РХХ, роз'єм управління форсунками і т. д.
     
  5. З ями від'єднуємо каталізатор від колектора (головку будемо знімати разом з колектором).

    З ями від'єднуємо каталізатор від колектора

     
  6. Знімаємо клапанну кришку, попередньо відкрутивши планку, що сполучає її і блок системи впуску палива (на Таврії цього немає).
     
  7. Знімаємо високовольтні дроти: зі свічок і з блоку запалювання. Сам блок можна не знімати і свічки не викручувати.
     
  8. Ключем Е14 відкручуємо 10 болтів кріплення головки блоку до самого блоку циліндрів (на Таврії – шестигранним, як на ВАЗ 09-08).

    Ключем Е14 відкручуємо 10 болтів кріплення головки блоку

     
  9. Зірвіть голівку з блоку циліндрів пошатыванием її вперед-назад, а потім вийміть з моторного відсіку.
     

Всі подальші роботи залежать від стану головки блоку і блоку циліндрів, від наявності несправностей і т. д. А якщо все нормально, то вам залишиться тільки зачистити поверхні головки і блоку циліндрів, які сполучаються між собою, встановити нову прокладку, попередньо завдавши з обох сторін герметик (краще наносити на блок і саму голівку), встановити головку на місце і зібрати мотор.

 

Читайте також:
Заміна ШРУСа Сенс

 

Джерело відео YouTube - відеохостинг, що надає послуги розміщення відеоматеріалів.
Посилання на відео:
https://www.youtube.com/watch?v=K4lVwohf02Q

Розкажіть друзям

» Всі новини

.