▷ 066-403-83-83
▷ 097-990-07-47
★Якісні
★Автозапчастини
★Доступні ціни
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet
КошикВи вибрали: 0 товарів

Ремонт автомобілів Chevrolet і Daewoo

Заміна ступиці Деу Сенс

23.04.2017 | Sens

Заміна ступиці переднього колеса – не дуже поширений вид ремонту. Але іноді все-таки виникає необхідність: внаслідок природного зносу або механічного руйнування ця запчастина все таки виходить з ладу. Сьогодні ми ознайомимо читачів нашого блогу з тим, як поміняти маточину на Деу/ЗАЗ Сенс.


як поміняти маточину на Деу/ЗАЗ Сенс
 

Власне заміна маточини виконується фактично так само, як і заміна підшипника маточини. З тією тільки різницею, що при складанні ви встановлюєте не стару, а нову деталь. До речі, якщо у вас з підшипником все нормально, то його все одно доведеться міняти: при розбиранні він розсиплеться і внутрішня обойма залишиться на маточині, а зовнішня – в поворотному кулаці. Ми розповімо про це на основі одного з відео, яке нам здалося цікавим з точки зору порядку виконання операцій і самого способу заміни. А чому цікавим – побачите самі. І після побаченого, вам залишиться купити ступицю на Сенс, запастися часом вільного часу, інструментом, і без побоювань приступити до самостійного ремонту.

купити маточину Сенс

 

  1. Піднімаємо домкратом потрібну сторону, і знімаємо колесо.
     
  2. Фіксуємо викруткою через супорт гальмівний диск (вставляємо її в вентиляційний отвір між внутрішньою і зовнішньою поверхнями), і зриваємо гайку з зовнішнього ШРУСа, яка утримує на ньому маточину з поворотним кулаком.

    Фіксуємо викруткою через супорт гальмівний диск

     
  3. розводимо Трохи колодки, розкручуємо два болти кріплення супорта і знімаємо його.
     
  4. Знімаємо гальмівний диск.
     
  5. Від'єднуємо від стійки наконечник рульової тяги, відкрутивши гайку його кріплення. Для цього найзручніше використовувати спеціальний знімач.

    Від'єднуємо від стійки наконечник рульової тяги

     
  6. Від'єднуємо від стійки кульову опору. Щоб палець опори було легше від'єднати, можна постукати молотком по кулаку, намагаючись не зачепити пильовики.

    Від'єднуємо від стійки кульову опору

     
  7. Відкручуємо три гайки кріплення верхньої опори стійки, і виймаємо стійку разом з поворотним кулаком і маточиною.

    Відкручуємо три гайки кріплення верхньої опори стійки

     
  8. Поклавши на упор стійку, через проставку вибиваємо маточину з поворотного кулака.

    через проставку вибиваємо маточину з поворотного кулака

     
  9. Розгорнувши стійку, знімаємо стопорне кільце ступичного підшипника, і вибиваємо з поворотного кулака зовнішню обойму таким же чином, як і маточину.

    знімаємо стопорне кільце ступичного підшипника

     

Подальше залежить від того, яку мету переслідуєте при ремонті: якщо повна заміна підшипника маточини і вам залишиться запресувати новий підшипник в поворотний кулак, посадити на своє місце маточину і зібрати весь вузол в зборі. Як ми говорили вище, фактично ця робота виконується так само, як і заміна ступичного підшипника. І якщо вас цікавить саме цей процес, то вам знадобитися з маточини видалити внутрішню обойму: при демонтажі вона зазвичай залишається на ній. Якщо це виходить погано, обойму можна просто акуратно обрізати «болгаркою». При складанні не забудьте змастити внутрішні порожнини поворотного кулака, сам підшипник (зовні і всередині) і маточину. Так буде легше зробити запресовування. Ось, власне, і все.

 

Читайте також:
Заміна колодок Сенс

 

Джерело відео YouTube - відеохостинг, що надає послуги розміщення відеоматеріалів.
Посилання на відео: https://www.youtube.com/watch?v=u8e1jxxB-r4

Розкажіть друзям

» Всі новини

.