▷ 066-403-83-83
▷ 097-990-07-47
★Якісні
★Автозапчастини
★Доступні ціни
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet
КошикВи вибрали: 0 товарів

Ремонт автомобілів Chevrolet і Daewoo

Заміна ременя ГРМ Лачетті

11.05.2017 | Lacetti

Заміною ременя газорозподільного механізму двигуна автомобіля ризикне взятися далеко не кожен автолюбитель. Між тим, якщо виконувати все чітко за інструкцією, нічого складного в цій роботі немає. А заміна ременя ГРМ на Шевроле Лачетті і зовсім проводиться без використання якогось спеціального інструменту: стандартні гайкові (накидні і торцеві) і шестигранні ключі та ключі-зірочки, викрутки, домкрат, балонний ключ.

заміна ременя ГРМ на Шевроле Лачетті

 

 

Сьогодні ми детально розповімо про покроковому протікання цього процесу. Ви дізнаєтеся, на що потрібно звертати увагу, в якому порядку виконувати операції, з чим, можливо, вам доведеться зіткнутися і як боротися з виниклими труднощами при роботі. Отже, купуємо ремінь ГРМ Лачетті (можна купити в наборі разом з роликами), обов'язково заїжджаємо на оглядову яму, з якої ми і будемо виконувати роботу, і приступаємо.

купуємо ремінь ГРМ Лачетті

 

  1. Знімаємо ремінь допоміжних агрегатів. Як це зробити, ми писали у цій статті.
     
  2. Знімаємо верхню кришку захисного кожуха ГРМ, відкрутивши п'ять болтів його кріплення.
     
  3. Піднімаємо автомобіль на домкраті і знімаємо переднє праве колесо.
     
  4. Знімаємо пилу з правої сторони автомобіля і захист двигуна, якщо вона є.
     
  5. Підпираємо домкратом двигун знизу, і знімаємо праву подушку двигуна.

    Підпираємо домкратом двигун знизу, і знімаємо праву подушку двигуна.

     
  6. Відкручуємо болт кріплення штока ременя допоміжних агрегатів на коленвале. Щоб він не прокручувався, вставляємо між зубами маховика плоску викрутку: при демонтажі – вниз, при установці – вгору.

    Щоб він не прокручувався, вставляємо між зубами маховика плоску викрутку

     
  7. Знімаємо нижню частину захисного кожуха ГРМ, який кріпиться на кількох пластикових засувках.
     
  8. Виставляємо мітки ременя ГРМ. Для цього вкручуємо болт кріплення штока приводу допоміжного ременя на місце. Щоб не закручувати його на всю різьблення, можна підкласти під нього гайку відповідного діаметру замість шайби.

    Виставляємо мітки ременя ГРМ.

     
  9. Шестигранним ключем послаблюємо натяжку ролика натяжителя, попередньо послабивши центральний болт, що кріпить його.

    Шестигранним ключем послаблюємо натяжку ролика

     
  10. Скидаємо ослаблений ремінь ГРМ. Щоб його повністю зняти, потрібно буде відключити датчик положення коленвала: знімати сам датчик зовсім не обов'язково.

     Щоб його повністю зняти, потрібно буде відключити датчик положення коленвала

     
  11. Знімаємо всі ролики: два проміжних – лівий і правий, і ролик натяжителя ременя.
     
  12. Збираємо все в зворотному порядку, встановивши нові проміжні і натяжительный ролики.

 

Сам процес – не дуже складний, але є кілька моментів. Перший: з заводу болт кріплення ролика натяжителя йде під ключ-зірочку. Його грані часто злизуються. І якщо в наборі немає нового болта, будьте готові його замінити. Для цього вам знадобитися будь болт з довжиною стрижня 49-50 мм з різьбою М8. Можна навіть під звичайний ключ. Причому, досить, щоб сама різьба на ньому займала 50 відсотків довжини. Другий момент – мітки ременя ГРМ. Перед тим, як встановити ремінь, не забудьте перевірити, щоб вони не збилися в процесі роботи. А після його установки і натяжки, проверніть його колінвал на два оберти: мітки знову повинні співпасти. І верхні – і нижня.
 

Третій момент – установка ролика натяжителя і натяг ременя. Ролик ставиться таким чином, щоб спеціальний виступ на ньому потрапив у призначений фіксуючий паз. Це забезпечить правильну роботу ексцентрика. Так само важливо не перетягнути ремінь. На ролику є дві мітки: для старої помпи, і для нової. При натягу ременя ви побачите як покажчик натягу буде переміщатися до цих мітках. І якщо ви в процесі заміни ременя не змінювали помпу – встановіть покажчик на маркер для старого ременя (вона на шляху покажчика перша). Якщо змінювали – то поставте по такій мітці натягу. Всі інші роботи у вас не повинні викликати ніяких труднощів.
 

Читайте також:
Ремонт супорта Лачетті

 

Дане відео взято на відеохостингу YouTube, що
надає можливість безкоштовно ділитися відеоінформацією з відвідувачами.
Посилання на вихідний матеріал - https://www.youtube.com/watch?v=klr4QcqTRFk

Розкажіть друзям

» Всі новини

.