▷ 066-403-83-83
▷ 097-990-07-47
★Якісні
★Автозапчастини
★Доступні ціни
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet
КошикВи вибрали: 0 товарів

Ремонт автомобілів Chevrolet і Daewoo

Заміна зчеплення Шевроле Лачетті

12.05.2017 | Lacetti

Всі ремонтні роботи, що стосуються основних агрегатів автомобіля, досить складні в самостійному виконанні. Але – не неможливі. До таких робіт належить і заміна зчеплення. Якщо ви горите бажанням освоїти ремонт свого автомобіля своїми силами, і сповнені бажанням професійно підійти до вирішення питань будь-якої складності, вам буде корисна ця стаття, в якій докладно розповідається, як самому замінити зчеплення на автомобілі Шевроле Лачетті.

 як самому замінити зчеплення на автомобілі Шевроле Лачетті

 

Слід зазначити, що в гаражних умовах даний вид ремонту найкраще виконувати разом з помічником. І не тільки тому, щоб щось притримати: якщо ви ніколи не стикалися з цією роботою, удвох буде легше розібратися в пропонованому нами покроковому виконанні роботи, щоб нічого не зіпсувати і не вивести з ладу. В цілому ж під заміною зчеплення Шевроле Лачетии мається на увазі зняття старих та встановлення нових диска, кошики та вижимного підшипника. Ну, а оскільки ви будете демонтувати з автомобіля коробку, то не зайвим буде поміняти всі сальники, в тому числі – і задній сальник коленвала, який знаходиться за маховиком.

під заміною зчеплення Шевроле Лачетии мається на увазі зняття старих та встановлення нових диска, кошики та вижимного підшипника.

 

Отже, запасіться набором необхідних інструментів (гайкові ключі ріжкові, накидні, торцеві), викрутками, молотком, пассатижами, домкратом і балонним ключем, і можна приступати. Робота виконується над оглядовою ямою.

  1. Зніміть акумулятор. Клеми акумулятора відключаються в такій послідовності: відразу мінусова, а потім – плюсова.
     
  2. Підніміть ліву передню сторону і зніміть колесо. Після цього автомобіль краще виставити на упори: домкрат вам ще знадобиться.
     
  3. Зніміть основну захист двигуна (якщо вона є) і бічну захист від бруду.
     
  4. Демонтуйте блок запалювання зі свого посадкового місця.

    Демонтуйте блок запалювання зі свого посадкового місця.

     
  5. Відкиньте всі клеми, підключені до коробці передач: датчик швидкості, датчик заднього ходу і т. д.
     
  6. Від'єднайте трубопровід гідравлічного зчеплення. Кріпиться до гнучкого шлангу затяжний гайкою на 10.

    Від'єднайте трубопровід гідравлічного зчеплення

     
  7. Відкрутіть по колу всі болти кріплення коробки до двигуна. Вони будуть на 19 і на 14, а розташовуються як з боку коробки, так і з боку двигуна, як зверху (під капотом), так і знизу.
     
  8. Відпустіть три болта кріплення задньої подушки (так звана «лижа»).

    Відпустіть три болта кріплення задньої подушки

     
  9. Злийте масло з коробки передач, для чого відкрутіть по колу всі болти кріплення нижньої кришки коробки, крім одного, підставте під піддон ємність, і відпускаючи останній болт, регулюйте швидкість потоку. Після цього кришку можна наживити тому.

    Злийте масло з коробки передач, для чого відкрутіть по колу всі болти кріплення нижньої кришки коробки

     
  10. Відкиньте ліву кульову опору від поворотного кулака, для чого потрібно відкрутити фіксуючий болт в цапфі і видавити палець вниз.

    Відкиньте ліву кульову опору від поворотного кулака

     
  11. Встановлюємо домкрат під піддон двигуна і підпираємо його.
     
  12. Відкручуємо верхню задню подушку двигуна (коробки). Кріпиться трьома болтами на 14.

    Відкручуємо верхню задню подушку двигуна

     
  13. Піддягаємо монтуванням внутрішній шрус і виводимо його із зачеплення з коробкою передач.

    Піддягаємо монтуванням внутрішній шрус і виводимо його із зачеплення з коробкою передач

     
  14. Ключем на 12 відкидаємо від коробки тягу перемикання передач.
     
  15. Опускаємо домкрат, який підпирає двигун, до тих пір, поки лонжерон не перестане заважати вивести коробку із зачеплення і демонтувати з двигуна. А щоб вивести із зачеплення приводний вал, коробку потрібно буде підчепити монтуванням.
     
  16. На демонтованої коробці міняємо при необхідності всі сальники, проводимо чистку і миття, міняємо підшипник.

    Відкручуємо по колу всі болти кріплення зчеплення в зборі від маховика.

     
  17. Ставимо мітку на маховику і осі коленвала (щоб зберегти його положення і балансування), і відкручуємо по колу всі болти кріплення маховика.

    Ставимо мітку на маховику і осі коленвала

     
  18. Міняємо задній сальник коленвала. Новий сальник найкраще насаджувати через оправку, яку можна зробити з пластикової пляшки, обрізавши її за відповідним діаметру.

    овий сальник найкраще насаджувати через оправку, яку можна зробити з пластикової пляшки

     
  19. Встановлюємо на місце маховик і збираємо на ньому нове зчеплення.
     

Встановлюємо коробку і збираємо всі деталі в зворотному порядку.
 

Після закінчення робіт не забудьте залити масло в коробку передач, і краще всього запастися для доливання літром нового трансмісійного масла, аналогічного тому, яке зараз залито на вашу коробку (не обов'язково того ж самого виробника).
 

Читайте також:
Заміна кульової на Лачетті

 

Дане відео взято на відеохостингу YouTube, який
надає можливість безкоштовно ділитися відеоінформацією з відвідувачами.
Посилання на вихідний матеріал - https://www.youtube.com/watch?v=tmtvaZx3fE4

 

Розкажіть друзям

» Всі новини

.