Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна підшипника маточини Шевроле Лачетті 1.8

20.05.2017 | Lacetti

Багато роботи по ремонту власного автомобіля цілком під силу виконувати самостійно. Правда, якщо у вас є гараж, необхідні інструменти, бажання і вільний час. До однієї з таких цілком доступних робіт відноситься і заміна підшипника передньої маточини. Але навіть якщо ви одного разу виконували цю роботу, кожен автомобіль має свої особливості, незнання яких може в процесі ремонту доставити чимало труднощів. Точно так само йдуть справи і з Шевроле Лачетті, з особливостями заміни переднього підшипника на якому ми вас і познайомимо.

Шевроле Лачетті заміна підшипника маточини

 Для роботи вам знадобиться балонний ключ, домкрат, дерев'яні підпірки під автомобіль, термостійка мастило (графітова або мідна), набір ключів, домкрат, знімач, ну і сам підшипник маточини Шевроле Лачетті.

підшипник маточини Шевроле Лачетті

 

Перед початком роботи, поки не поддомкратили автомобіль, рекомендуємо послабити гайку кріплення ШРУСа, бо, як у підвішеному стані виконати цю маніпуляцію досить складно. Далі все за стандартною процедурою: послаблюємо болти кріплення колеса, піднімаємо потрібну сторону, надійно закріпивши автомобіль на підпорах, і знімаємо колесо.
 

Тепер виконуємо наступні операції:

  1. Викручуємо два болта кріплення гальмівного супорта і знімаємо його з диска. Також знімаємо тримач гальмівних колодок.

    Викручуємо два болта кріплення гальмівного супорта

     
  2. Від'єднуємо від поворотного кулака наконечник рульової тяги. Щоб його вибити з вушка, скористайтеся спеціальним знімачем. Якщо ж наконечники будуть змінюватися, їх можна просто вибити за допомогою молотка.

    Від'єднуємо від поворотного кулака наконечник рульової тяги.

     
  3. Відкручуємо болт кріплення нижньої кульової опори до поворотного кулака, і відкидаємо кульову.

    Відкручуємо болт кріплення нижньої кульової опори

     
  4. Відкручуємо два болта кріплення поворотного кулака до стійки.

    Відкручуємо два болта кріплення поворотного кулака до стійки.

     
  5. Від'єднуємо АБС і шланг гальмівний ситеми. Якщо не виходить відкрутити АБС від супорта, відкидаємо під капотом і супорт будемо знімати разом з ним.
     
  6. Викручуємо гайку кріплення ШРУСа і подаємо поворотний кулак з маточиною на себе, до тих пір, поки не звільнимо піввісь ШРУСа.
     
  7. Знімаємо поворотний кулак з маточиною і гальмівним диском в зборі.
     
  8. Знімаємо гальмівний диск і приступаємо до демонтажу маточини з поворотного кулака. Цю процедуру можна виконати шляхом вибивання супорта з підшипника через наставку у вигляді торцевої головки з подовжувачем відповідного розміру (наприклад, від 27 до 30 мм).

    приступаємо до демонтажу маточини з поворотного кулака

     
  9. Выпрессовываем частину підшипника з поворотного кулака, знявши попередньо стопорне кільце. Якщо немає преса, його так само можна вибити за допомогою наставки, затиснувши поворотний кулак в лещатах.

    Выпрессовываем частину підшипника з поворотного кулака

     
  10. Зовнішню обойму (якщо вона залишилася на маточини), знімаємо за допомогою наставки у вигляді клину, затиснувши попередньо маточину в тіс. Якщо таким чином снzть обойму не вийде, то тоді доведеться скористатися болгаркою, надпилявши обойму і розколів її наставкой.
     
  11. Змастивши посадочне місце підшипника в поворотному кулаці, запрессовываем новий підшипник в посадочне місце на поворотному кулаці.
     
  12. Запрессовываем маточину на підшипник аналогічним способом.
     
  13. Встановлюємо на місце всі деталі у зворотному порядку: ШРУС, кульову опору, гальмівний диск гальмівний супорт, колесо.
     
  14. Опустивши автомобіль з домкрата, остаточно затягуємо гайку кріплення ШРУСа і колісні болти. Щоб зафіксувати гайку кріплення супорта, її накерняют зубилом за спеціальним шлицам-прорізам.
     

Як видно з описаних операцій, у виконанні цих робіт на Лачетті є певні тонкощі. Але, попередньо до них підготувавшись, заміна підшипника передньої маточини особливих турбот не принесе.

 

Читайте також:
Заміна лаштунки Шевроле Лачетті

 

Дане відео взято на відеохостингу YouTube, який
надає можливість безкоштовно ділитися відеоінформацією з відвідувачами.
Посилання на вихідний матеріал - https://www.youtube.com/watch?v=uIH9k-fD2MY

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна підшипника маточини Шевроле Лачетті 1.8"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Шевроле GM Лачетті

Заміна датчика абсолютного тиску Шевроле Лачетті
Заміна датчика абсолютного тиску Шевроле Лачетті
Ремонт паливного насоса Шевроле Лачетті. Не заводиться двигун і немає тяги
Ремонт паливного насоса Шевроле Лачетті. Не заводиться двигун і немає тяги
Помилка подушки безпеки Шевроле Лачетті
Помилка подушки безпеки Шевроле Лачетті
Масса блоку управління двигуном Шевроле Лачетті, як обслужити массу ЕБУ
Масса блоку управління двигуном Шевроле Лачетті, як обслужити массу ЕБУ
.