▷ 066-403-83-83
▷ 097-990-07-47
★Якісні
★Автозапчастини
★Доступні ціни
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet
КошикВи вибрали: 0 товарів

Ремонт автомобілів Chevrolet і Daewoo

Заміна підшипника маточини Шевроле Лачетті 1.8

20.05.2017 | Lacetti

Багато роботи по ремонту власного автомобіля цілком під силу виконувати самостійно. Правда, якщо у вас є гараж, необхідні інструменти, бажання і вільний час. До однієї з таких цілком доступних робіт відноситься і заміна підшипника передньої маточини. Але навіть якщо ви одного разу виконували цю роботу, кожен автомобіль має свої особливості, незнання яких може в процесі ремонту доставити чимало труднощів. Точно так само йдуть справи і з Шевроле Лачетті, з особливостями заміни переднього підшипника на якому ми вас і познайомимо.

Шевроле Лачетті заміна підшипника маточини

 Для роботи вам знадобиться балонний ключ, домкрат, дерев'яні підпірки під автомобіль, термостійка мастило (графітова або мідна), набір ключів, домкрат, знімач, ну і сам підшипник маточини Шевроле Лачетті.

підшипник маточини Шевроле Лачетті

 

Перед початком роботи, поки не поддомкратили автомобіль, рекомендуємо послабити гайку кріплення ШРУСа, бо, як у підвішеному стані виконати цю маніпуляцію досить складно. Далі все за стандартною процедурою: послаблюємо болти кріплення колеса, піднімаємо потрібну сторону, надійно закріпивши автомобіль на підпорах, і знімаємо колесо.
 

Тепер виконуємо наступні операції:

  1. Викручуємо два болта кріплення гальмівного супорта і знімаємо його з диска. Також знімаємо тримач гальмівних колодок.

    Викручуємо два болта кріплення гальмівного супорта

     
  2. Від'єднуємо від поворотного кулака наконечник рульової тяги. Щоб його вибити з вушка, скористайтеся спеціальним знімачем. Якщо ж наконечники будуть змінюватися, їх можна просто вибити за допомогою молотка.

    Від'єднуємо від поворотного кулака наконечник рульової тяги.

     
  3. Відкручуємо болт кріплення нижньої кульової опори до поворотного кулака, і відкидаємо кульову.

    Відкручуємо болт кріплення нижньої кульової опори

     
  4. Відкручуємо два болта кріплення поворотного кулака до стійки.

    Відкручуємо два болта кріплення поворотного кулака до стійки.

     
  5. Від'єднуємо АБС і шланг гальмівний ситеми. Якщо не виходить відкрутити АБС від супорта, відкидаємо під капотом і супорт будемо знімати разом з ним.
     
  6. Викручуємо гайку кріплення ШРУСа і подаємо поворотний кулак з маточиною на себе, до тих пір, поки не звільнимо піввісь ШРУСа.
     
  7. Знімаємо поворотний кулак з маточиною і гальмівним диском в зборі.
     
  8. Знімаємо гальмівний диск і приступаємо до демонтажу маточини з поворотного кулака. Цю процедуру можна виконати шляхом вибивання супорта з підшипника через наставку у вигляді торцевої головки з подовжувачем відповідного розміру (наприклад, від 27 до 30 мм).

    приступаємо до демонтажу маточини з поворотного кулака

     
  9. Выпрессовываем частину підшипника з поворотного кулака, знявши попередньо стопорне кільце. Якщо немає преса, його так само можна вибити за допомогою наставки, затиснувши поворотний кулак в лещатах.

    Выпрессовываем частину підшипника з поворотного кулака

     
  10. Зовнішню обойму (якщо вона залишилася на маточини), знімаємо за допомогою наставки у вигляді клину, затиснувши попередньо маточину в тіс. Якщо таким чином снzть обойму не вийде, то тоді доведеться скористатися болгаркою, надпилявши обойму і розколів її наставкой.
     
  11. Змастивши посадочне місце підшипника в поворотному кулаці, запрессовываем новий підшипник в посадочне місце на поворотному кулаці.
     
  12. Запрессовываем маточину на підшипник аналогічним способом.
     
  13. Встановлюємо на місце всі деталі у зворотному порядку: ШРУС, кульову опору, гальмівний диск гальмівний супорт, колесо.
     
  14. Опустивши автомобіль з домкрата, остаточно затягуємо гайку кріплення ШРУСа і колісні болти. Щоб зафіксувати гайку кріплення супорта, її накерняют зубилом за спеціальним шлицам-прорізам.
     

Як видно з описаних операцій, у виконанні цих робіт на Лачетті є певні тонкощі. Але, попередньо до них підготувавшись, заміна підшипника передньої маточини особливих турбот не принесе.

 

Читайте також:
Заміна лаштунки Шевроле Лачетті

 

Дане відео взято на відеохостингу YouTube, який
надає можливість безкоштовно ділитися відеоінформацією з відвідувачами.
Посилання на вихідний матеріал - https://www.youtube.com/watch?v=uIH9k-fD2MY

Розкажіть друзям

» Всі новини

.