▷ 066-403-83-83
▷ 097-990-07-47
★Якісні
★Автозапчастини
★Доступні ціни
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet
КошикВи вибрали: 0 товарів

Ремонт автомобілів Chevrolet і Daewoo

Заміна задніх гальмівних колодок Шевроле Лачетті

21.05.2017 | Lacetti

Конструкція гальмівної системи автомобіля Шевроле Лачетті передбачає дискові задні гальма. Тому власне заміна задніх гальмівних колодок виконується практично так само, як і передніх. Але особливістю задніх гальм у Лачетті є наявність ще одних колодок ручного гальма. І їх теж потрібно періодично міняти. А при заміні основних, як мінімум, контролювати їх стан. Сьогодні ми розповімо, які операції необхідно виконувати при проведенні цих регламентних робіт.

особливістю задніх гальм у Лачетті є наявність ще одних колодок ручного гальма

 

Відразу перерахуємо, що потрібно буде робити, змінюючи гальмівні колодки Шевроле Лачетті: перевірити стан напрямних супорта (часто закисає), перевірити стан гальмівного диска, перевірити знос колодок ручного гальма. При виявленні відхилення від норми, перевіряються всі елементи потрібно або обслужити, або поміняти.

гальмівні колодки Шевроле Лачетті

 

При виконанні робіт робимо все в наступному порядку:

  1. Піднімаємо автомобіль на домкраті, і знімаємо заднє колесо з потрібної сторони.
     
  2. Знімаємо супорта гальмівних механізмів, для чого потрібно відкрутити два болти його кріплення до напрямних.

    Знімаємо супорта гальмівних механізмів, для чого потрібно відкрутити два болти його кріплення до напрямних.

     
  3. Перевіряємо вільний хід направляючих. Якщо одна або обидві підклинюють, скобу направляючих знімають з гальмівного диска і очищають напрямні від пилу, бруду та іржі. Після чого змащують і встановлюють на місце.

    скобу направляючих знімають з гальмівного диска і очищають напрямні від пилу, бруду та іржі

     
  4. Візуально перевіряємо знос диска. Якщо на ньому є суттєва вироблення, як мінімум, диск потрібно проточить. Якщо ж товщина робочої поверхні на межі, диск підлягає заміні.
     
  5. Відкручуємо болт, фіксуючий гальмівний диск на півосі. Щоб його було легше відкрутити, можна через наставку стукнути по голівці болта, щоб осадити різьблення.

    Відкручуємо болт, фіксуючий гальмівний диск на півосі

     
  6. Якщо диск заклинило гальмівними колодками ручника, через регулювальне отвір ручного гальма (знаходиться під заглушкою на лицьовій поверхні диска) проворачиваем тріскачку, щоб трохи розвести колодки і звільнити диск.

    через регулювальне отвір ручного гальма проворачиваем тріскачку, щоб розвести колодки і звільнити диск.

     
  7. Знімаємо гальмівний диск, і перевіряємо стан гальмівних колодок ручника. Якщо вони не придатні до експлуатації, змінюємо їх.
     
  8. Ретельно очищаємо механізм ручного гальма, змащуємо і збираємо на місце.

    Ретельно очищаємо механізм ручного гальма

     
  9. Далі виробляємо збірку в зворотному порядку, не забувши при цьому встановити нові задні гальмівні колодки.
     

Рекомендуємо проробляти ці операції (як мінімум профілактично) з кожною заміною гальмівних колодок. І тоді з вашої гальмівний ситемою завжди буде все в порядку.

 

Читайте також:
Заміна підшипника маточини Шевроле Лачетті 1.8

 

Дане відео взято на відеохостингу YouTube, який
надає можливість безкоштовно ділитися відеоінформацією з відвідувачами.
Посилання на вихідний матеріал - https://www.youtube.com/watch?v=6ush57_rUhk

Розкажіть друзям

» Всі новини

.