▷ 097 990-07-47
▷ 066 403-83-83
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Як замінити підшипник ступиці на Деу Нексія?

Розкажіть друзям
05.12.2017 | Nexia

Підшипник передньої ступиці на автомобілі відповідає за якісне обертання колеса під час руху. На будь-якому автомобілі, незалежно від приводу. Але на передньопривідних машинах на нього припадають трохи більші навантаження, ніж на задньопривідних, а тому і замінити їх набагато складніше. Сьогодні ми розповімо, як замінити підшипник ступиці на Деу Нексія.

як замінити підшипник маточини на Деу Нексія.

 

Сама процедура заміни підшипника ступиці на Деу Нексія ускладнюється особливим пристроєм передньої підвіски. І для того, щоб її виконати правильно, фактично доводиться розбирати всю ходову автомобіля. Крім того, бажано мати в наявності знімачі для наконечників і кульових опор. А в ідеалі – ще й прес для випресовки підшипника зі свого посадкового місця. Але, як показує практика, без всього цього можна обійтися. Процес буде складніше і вимагає обережності, але виконати ці роботи самостійно все ж можна, що дозволить заощадити чималу кількість коштів.

підшипник маточини на Деу Нексія

 

  1. Відпускаємо гайку кріплення ступиці – велика гайка на 32 в центральному отворі колісного диска. Найкраще це робити до підняття машини домкратом, так як знадобитися достатнє зусилля, щоб її зірвати.

    Відпускаємо гайку кріплення маточини

     
  2. Відпускаємо болти кріплення колеса, піднімаємо автомобіль домкратом і знімаємо колесо повністю.
     
  3. Викручуємо гайку кріплення ступиці до кінця.
     
  4. Відкручуємо гайку кріплення рульового наконечника, і за допомогою знімача або брухту зриваємо наконечник зі свого посадкового місця.

    Відкручуємо гайку кріплення рульового наконечника

     
  5. Шестигранним ключем на 10 відкручуємо два болта кріплення гальмівного супорта, знімаємо супорт і закріплюємо його на якийсь підставці або підвішуємо на дроті, щоб не обірвати гальмівні шланги.

    відкручуємо два болта кріплення гальмівного супорта

     
  6. Відкручуємо гайку кріплення кульової опори на кулаці передній стоки, і за допомогою знімача або брухту від'єднуємо кульову опору.

    Відкручуємо гайку кріплення кульової опори

     
  7. Відкрутивши болт кріплення гальмівного диска, знімаємо його з кулака передньої стійки.

    Відкрутивши болт кріплення гальмівного диска

     
  8. Вибиваємо піввісь ШРУСа з ступиці, і відводимо її в бік.
     
  9. Відкручуємо два болта кріплення стійки вгорі під капотом і виймаємо стійку в зборі для подальшої роботи.

    Відкручуємо два болта кріплення стійки

     
  10. За допомогою знімачів, знімаємо стопорні кільця підшипника ступиці.

     знімаємо стопорні кільця підшипника маточини

     
  11. Встановивши стійку на підставках (дерев'яних брусках), вибиваємо ступицю з кулака стійки. Для цього можна використовувати голівку з проставленням відповідного діаметру.

    вибиваємо маточину з кулака стійки

     
  12. Розгорнувши стійку, вибиваємо з посадкового місця на кулаці залишки підшипника. Якщо на маточині залишилася зовнішня обойма, її можна видалити за допомогою болгарки, надпилявши корпус обойми, ніж послабим метал. Робити це потрібно акуратно, щоб не пошкодити поверхню маточини.
     
  13. Очищаємо поверхні посадкового місця на кулаці і на маточині.
     
  14. Запрессовываем новий підшипник в посадочне місце на кулаці. Щоб новий підшипник встановити без проблем і преса, потрібно прогріти кулак стійкі до високої температури, а підшипник – навпаки, охолодити в морозилці або взимку просто на вулиці. У цьому випадку він увійде буквально від руки. Залишиться тільки проконтролювати його усадку, присадивши за допомогою молотка і зовнішньої обойми старого підшипника.

    Запрессовываем новий підшипник в посадочне місце на кулаці.

     
  15. Встановлюємо зовнішнє стопорне кільце, і ще раз простукиваем підшипник за допомогою молотка і лад обойми, поки він не упреться в стопорне кільце. Після цього встановлюємо друге стопорне кільце.
     
  16. Забиваємо на місце маточину. Для цього можна використовувати дерев'яну проставку. При забиванні, контролюйте, щоб маточина входила рівно і без перекосів.

    Забиваємо на місце маточину.

     
  17. Збираємо розібрану підвіску в зворотному порядку.
     

Власне, на цьому процес заміни підшипника передньої ступиці і закінчується. Як бачите, все цілком можна зробити без спец інструменту. Єдине, що для виконання робіт звичайно ж бажано наявність помічника: поодинці такий ремонт виконати досить важко, якщо у вас немає спеціального преса і знімачів.
 

Джерело відео YouTube - відеохостинг, що надає послуги розміщення відеоматеріалів.

Посилання на відео: https://youtu.be/Ubu23yl39xw
 

Читайте також:
Заміна кульової опори Деу Нексія

» Всі новини

.