▷ 097 990-07-47
▷ 066 403-83-83
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Заміна втулок і стійок стабилізатора Деу Сенс

Розкажіть друзям
23.12.2017 | Sens

Ні для кого не секрет, що наші автомобільні дороги чинить шкідливий вплив, насамперед, на підвіску автомобіля. Не є винятком і стабілізатори поперечної стійкості. Від їх функціонування залежить комфорт, а також безпеку їжі і управління автомобілем. А так, як основними складовими частинами цього сайту є опори, стійки і сайлентблоки, то їх найчастіше міняють.

як правильно виконати заміну лівої нижньої опори передньої підвіски автомобіля Деу Сенс

Сьогодні ми розповімо, як правильно виконати заміну лівої нижньої опори передньої підвіски автомобіля Деу Сенс і сайлентблоків самостійно, без звернення на СТО.

Справа в тому, що виконати це під силу практично будь-якому автовласникові в домашніх умовах. Найкраще це робити в гаражі при наявності оглядової ями.
І так приступимо. Для того, щоб здійснити заміну необхідно спочатку приготувати необхідний для такої роботи інструмент. Це ключі ріжкові або головки на 12, 13, 14, 19 і 22.

Крім того, нам потрібні пасатижі і знімач.
Після цього приступаємо до безпосереднього зняттю. Першим ділом знімемо стійку стабілізатора, яка кріпитися до поперечної балки двома гайками: верхня-на 12, а знизу – на 13.

  • Відкручуємо верхню і знімаємо гумку.

Відкручуємо верхню опору Деу Сенс і знімаємо гумку

  • Після цього приступаємо до відкручування гайки опори. Спочатку пасатижами розгинаємо і витягуємо шплінт, а потім за допомогою ключа на 19 відкручуємо саму гайку. Попередньо її слід обробити маслом(відпрацюванням) або ж спецзасобом для відкручування гайок.

,приступаємо до відкручування гайки опори

  • Тепер потрібно відкрутити скобу заднього сайлентблока, яка кріпиться з допомогою двох шпильок з гайками на 14. Гайковим ключем або накидний головкою відкручуємо дві гайки.

Тепер потрібно відкрутити скобу заднього сайлентблока,на Сенсі

  • Потім слід відкрутити болт, яким кріпитися передній сайлентблок. Там гайка і головка болта на 22. І вже після цього можна буде знімати весь важіль. За допомогою знімача знімаємо і опору.

Потім слід відкрутити болт, яким кріпитися сайлентблок передній.

  • Тепер знімачем видавлюємо один сайлентблок з втулки на важелі, знімаємо другий і высверливаем кріплення опори. У разі, якщо стійка стабілізатора занадто окислилась і не піддається зняття, то її відрізаємо і решту виймаємо.

На цьому процес розбирання важеля закінчений. Тепер приступаємо до процесу складання, який виконується у зворотному напрямку. Насамперед, слід запресувати передній сайлентблок, для чого важіль затиснути в лещата і з допомогою спеціальних насадок і гайки поступово загнати його повністю у втулку. 

При цьому потрібно пам'ятати, що сайлентблок металевим торцем повинен встановлюватися до підрамника.

Крім того, для того, щоб легше і швидше запресувати сайлентблок, слід попередньо змастити його (можна використовувати літол).

сайлентблок металевим торцем повинен встановлюватися до підрамника

Наступним етапом буде встановлення нової опори, кріплення якої були раніше висвердлені.

Для того, щоб ця деталь швидко не окислюється, варто обробити кульову опору нігрол (особливо задню її частину) і потім встановити за допомогою болтів на місце.

варто обробити кульову опору нігрол

При цьому потрібно пам'ятати, що болти повинні встановлюватися зверху, щоб їх закінчення не заважали провертатися цапфі.
І тільки тепер можна приступати до установки важеля в зворотному порядку.

При цьому, попередньо потрібно всі посадочні місця промазати нігрол, щоб виключити подальше окислення. Останній встановлюємо стоку стабілізатора. Після цього можна встановлювати на місце колесо.

» Всі новини

.