Швидку втрату моторного мастила Шевроле Епіка зазвичай списують на знос маслозйомних ковпачків. Це спеціальні манжети або сальники, які встановлюються на штоку клапана двигуна з метою зняття надлишків олії.
Артикул маслознімних ковпачків Шевроле Епіка:
Рано чи пізно міняти клапанні сальники все одно доведеться. З цієї причини варто знати, яким чином це можна зробити, не знімаючи ГБЦ і які запчастини Шевроле Епіка знадобляться.
- Отже, перш ніж почати розбирання, піднімаємо автомобіль і знімаємо праве переднє колесо і пильник, який кріпиться за допомогою п'яти болтів М6 (головка на 10).
- Тепер нам стало видно шків колінвала з ременем ГРМ і передня частина двигуна. Насамперед потрібно зняти сам шків. Для цього одягаємо на гайку головку 32 з комірчиком, вільний кінець якого впираємось в лонжерон.
- Після цього буквально одним-двома ударами за допомогою ключа спробуємо зірвати болт.
- Якщо це не вдасться зробити, то доведеться застосувати значної довжини вороток, щоб це зробити, оскільки сам болт там досить потужний.
- Оскільки шків насаджений на колінвал без шпонки і інших фіксуючих елементів, то для того, щоб полегшити відкручування болтів, необхідно через люк, який є в КПП Шевроле Епіка, заблокувати колінвал за допомогою монтування.
- Паралельно з цим зливаємо антифриз з розширювального бачка.
- Наступною операцією буде зняття ременя. Перш ніж це робити слід добре запам'ятати або навіть замалювати первісне розташування деталей. Це ж стосується і розташування ременя приводу.
- Після цього на натяжний ролик одягаємо накидний ключ і провертаємо його в підлогу. Він послаблює ремінь і його легко можна зняти. Правда для цього потрібно зняти розширювальний бачок, відкрутивши два болта.
- Тепер для того, щоб можна було дістатися до ланцюга, подивитися як він встановлен, виставити його по мітках і зняти розподвали, потрібно поддомкратити двигун і зняти його подушку з кронштейном, а також кронштейн двигуна.
- Після цього знімемо клапанну кришку і передню кришку двигуна. При цьому її варто трохи підчистити, щоб бруд не потрапив у двигун, бо потім доведеться міняти масло.
- Знявши передню кришку двигуна провертаючи виставляємо три мітки на ланцюгу, щоб потім таким же чином його поставити на місце. Після цього зафіксувавши натягувач і відкрутивши заспокоювач знімаємо ланцюг.
- Не відкручуючи шків витягуємо розподвали.
- При цьому з двох сторін двигуна відкручуємо заглушки і витягуємо в різні боки осі, на яких сидять гідрокомпенсатори.
- Тепер приступаємо до безпосереднього отримання маслозйомних ковпачків. Для цього викручуємо свічку, поршень опускаємо трохи нижче середини.
- Після в циліндр опускаємо на 60-70 см звичайну білизняну мотузку і підтискаємо її поршнем, провертаючи колінвал.
- Після цього, закриваємо ганчірками отвори, щоб туди нічого не потрапило і потім за допомогою спеціального інструменту-розсухарювача, натискаємо на клапан і витягуємо сухарики.
- Якщо вони вискочили, то можна зібрати їх звичайним магнітом.
- Після витягаємо пружину і за допомогою спеціальних щипців знімаємо маслозйомні ковпачки на Шевроле Епіка.
- Помінявши ковпачки на одній стороні переходимо на другу і все робимо аналогічно.
- Після того, як робота завершена встановлюємо все назад і збираємо двигун.