▷ 097 990-07-47
▷ 066 403-83-83
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Як замінити маслозйомні ковпачки Шевроле Епіка

Розкажіть друзям
27.12.2017 | Epica

Дуже часто, із-за того, що в автомобілі Шевроле Епіка збільшується витрата масла, наприклад, на кожні 10 тис. км пробігу доводиться доливати приблизно 5 літрів, автовласники починають у всьому звинувачувати маслозйомні ковпачки - це спеціальні манжети або сальники, які встановлюються на штоку клапана двигуна з метою зняття надлишків олії.

Під час руху клапана вони знімають надлишки масла, запобігаючи таким чином його потрапляння в камеру згорання двигуна.
Однак, хочеться відразу сказати, що це не завжди може бути головною причиною, а швидше за все, може навіть і зовсім не бути такою. Справа в тому, що ресурс таких матеріалів складає 200 тис. кілометрів і більше, а тому міняти їх раніше просто – самообман. Причину зайвої витрати масла, швидше за все, треба в іншому.
 побутов ні було, але рано чи пізно міняти клапанні сальники все одно доведеться, а тому ми розповімо, яким чином це можна зробити, не знімаючи головку двигуна.

А робити ми це будемо на прикладі популярного автомобіля Шевроле Епіка 2007 року випуску, з двигуном об'ємом 2,5 літра і АКПП – автомат.
Шевроле Епіка 2007 року випуску, з двигуном об'ємом 2,5 літра і АКПП – автомат.

  • Отже, перш, ніж почати розбирання, піднімаємо автомобіль і знімаємо праве переднє колесо і пильник, який кріпиться за допомогою п'яти болтів М6 (головка на 10).

піднімаємо автомобіль і знімаємо праве переднє колесо і пильовик, який кріпиться за допомогою п'яти болтів М6

  • Тепер нам стало видно шків коленвала з ременем і передня частина двигуна. Насамперед, нам потрібно зняти сам шків. Для цього одягаємо на гайку головку 32 з комірчиком, вільний кінець якого впираємось в лонжерон.
  • Після цього, буквально одним-двома ударами за допомогою ключа стартера спробуємо зірвати болт.
  • Якщо це не вдасться зробити, то доведеться застосувати значної довжини вороток, щоб це зробити, оскільки сам болт там досить потужний.

потрібно зняти сам шків. Для цього одягаємо на гайку головку 32 з комірчиком, вільний кінець якого впираємось в лонжерон

  • Оскільки шків насаджений на коленвал без шпонки і інших фіксуючих елементів, то для того, щоб полегшити відкручування болтів, необхідно через люк, який є в АКПП Шевроле Епіка, встановленої на цьому авто, заблокувати колінвал з допомогою звичайної розжареної монтування.
  • Паралельно з цим зливаємо антифриз з розширювального бачка.

щоб полегшити відкручування болтів, необхідно через люк, який є в АКПП, встановленої на цьому авто, заблокувати коленвал

  • Наступною операцією буде зняття ременя. Перш, ніж це робити, та й взагалі при виконанні будь-якої операції слід добре запам'ятати або навіть замалювати первісне розташування деталей. Це ж стосується і розташування ременя приводу.
  • Після цього на натяжний ролик одягаємо накидний ключ і проворачиваем його в підлогу обороту. Він послаблює ремінь і його легко можна зняти. Правда, для цього потрібно зняти розширювальний бачок, відкрутивши два болта.

Наступною операцією буде зняття ременя Шевроле Епіка

  • За цим відкручуємо і знімаємо котушки запалювання, ресивер. Після цього відкручуємо повітряний фільтр і всі його кріплення.
  • За ними від'єднуємо всі патрубки та роз'єми, звільняючи таким чином весь двигун.
  • Слідом за цим знімемо обережно впускний колектор.

Слідом за цим знімемо обережно впускний колектор.

  • Тепер, для того, щоб можна було дістатися до ланцюга, подивитися, як вона встановлена, виставити її по мітках і зняти распредвали, потрібно поддомкратити двигун і зняти його подушку з кронштейном, а також кронштейн двигуна.
  • Після цього, знімемо клапанну кришку і передню кришку двигуна. При цьому її варто трохи підчистити, щоб бруд не потрапив у двигун, бо потім доведеться міняти масло.
  • Знявши передню кришку двигуна, провертаючи виставляємо три мітки на ланцюгу, щоб потім таким же чином її поставити на місце. Після цього, зафіксувавши натягувач і відкрутивши заспокоювач, знімаємо ланцюг.
  • Не відкручуючи шківи, витягуємо распредвали.
  • При цьому з двох сторін двигуна відкручуємо заглушки і витягуємо в різні боки осі, на яких сидять годрокомпенсаторы.

щоб можна було дістатися до ланцюга Chevrolet Epica, подивитися, як вона встановлена, виставити її по мітках і зняти розподілвали, потрібно поддомкратити двигун

  • Тепер приступаємо до безпосереднього отримання маслозйомних ковпачків. Для цього викручуємо свічку і поршень опускаємо трохи нижче середини.
  • Після циліндр опускаємо на 60-70 см звичайну білизняну мотузку і підтискаємо її поршнем, провертаючи колінвал.

приступаємо до безпосереднього отримання маслозйомних ковпачків Шевроле Епіка

  • Після цього, закриваємо ганчірками розташовані отвори, щоб туди не потрапили сухарики і потім за допомогою спеціального інструменту-рассухаривателя, натискаємо на клапан і витягуємо сухарики.
  • Якщо вони вискочили, то можна зібрати їх звичайним магнітом.
  • Після витягаємо пружину і з допомогою спеціальних щипців знімаємо маслозйомні​ ковпачки на Шевроле Епіка. І так всі циліндри.

закриваємо ганчірками розташовані отвори, щоб туди не потрапили сухарики і потім за допомогою спеціального інструменту-рассухаривателя

  • Помінявши ковпачки на одній стороні, переходимо на другу і все робимо аналогічно.
  • Після того, як робота завершена, встановлюємо назад колінвали, змастивши шийки маслом і збираємо двигун в зворотному порядку.

» Всі новини

.