Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна маслознімних ковпачків Шевроле Епіка

Швидку втрату моторного мастила Шевроле Епіка зазвичай списують на знос маслозйомних ковпачків. Це спеціальні манжети або сальники, які встановлюються на штоку клапана двигуна з метою зняття надлишків олії.

Артикул маслознімних ковпачків Шевроле Епіка:

Рано чи пізно міняти клапанні сальники все одно доведеться. З цієї причини варто знати, яким чином це можна зробити, не знімаючи ГБЦ і які запчастини Шевроле Епіка знадобляться.

  • Отже, перш ніж почати розбирання, піднімаємо автомобіль і знімаємо праве переднє колесо і пильник, який кріпиться за допомогою п'яти болтів М6 (головка на 10).

Знімаємо праве переднє колесо

  • Тепер нам стало видно шків колінвала з ременем ГРМ і передня частина двигуна. Насамперед потрібно зняти сам шків. Для цього одягаємо на гайку головку 32 з комірчиком, вільний кінець якого впираємось в лонжерон.
  • Після цього буквально одним-двома ударами за допомогою ключа спробуємо зірвати болт.
  • Якщо це не вдасться зробити, то доведеться застосувати значної довжини вороток, щоб це зробити, оскільки сам болт там досить потужний.

Насамперед потрібно зняти сам шків

  • Оскільки шків насаджений на колінвал без шпонки і інших фіксуючих елементів, то для того, щоб полегшити відкручування болтів, необхідно через люк, який є в КПП Шевроле Епіка, заблокувати колінвал за допомогою монтування.
  • Паралельно з цим зливаємо антифриз з розширювального бачка.

Паралельно з цим зливаємо антифриз з розширювального бачка

  • Наступною операцією буде зняття ременя. Перш ніж це робити слід добре запам'ятати або навіть замалювати первісне розташування деталей. Це ж стосується і розташування ременя приводу.
  • Після цього на натяжний ролик одягаємо накидний ключ і провертаємо його в підлогу. Він послаблює ремінь і його легко можна зняти. Правда для цього потрібно зняти розширювальний бачок, відкрутивши два болта.

На натяжний ролик одягаємо накидний ключ і провертаємо його в підлогу

Слідом за цим знімемо обережно впускний колектор

  • Тепер для того, щоб можна було дістатися до ланцюга, подивитися як він встановлен, виставити його по мітках і зняти розподвали, потрібно поддомкратити двигун і зняти його подушку з кронштейном, а також кронштейн двигуна.
  • Після цього знімемо клапанну кришку і передню кришку двигуна. При цьому її варто трохи підчистити, щоб бруд не потрапив у двигун, бо потім доведеться міняти масло.
  • Знявши передню кришку двигуна провертаючи виставляємо три мітки на ланцюгу, щоб потім таким же чином його поставити на місце. Після цього зафіксувавши натягувач і відкрутивши заспокоювач знімаємо ланцюг.
  • Не відкручуючи шків витягуємо розподвали.
  • При цьому з двох сторін двигуна відкручуємо заглушки і витягуємо в різні боки осі, на яких сидять гідрокомпенсатори.

Відкручуємо заглушки і витягуємо в різні боки осі

  • Тепер приступаємо до безпосереднього отримання маслозйомних ковпачків. Для цього викручуємо свічку, поршень опускаємо трохи нижче середини.
  • Після в циліндр опускаємо на 60-70 см звичайну білизняну мотузку і підтискаємо її поршнем, провертаючи колінвал.

Після в циліндр опускаємо на 60-70 см звичайну білизняну мотузку

  • Після цього, закриваємо ганчірками отвори, щоб туди нічого не потрапило і потім за допомогою спеціального інструменту-розсухарювача, натискаємо на клапан і витягуємо сухарики.
  • Якщо вони вискочили, то можна зібрати їх звичайним магнітом.
  • Після витягаємо пружину і за допомогою спеціальних щипців знімаємо маслозйомні​ ковпачки на Шевроле Епіка.

Після витягаємо пружину і за допомогою спеціальних щипців знімаємо маслозйомні​ ковпачки на Шевроле Епіка

  • Помінявши ковпачки на одній стороні переходимо на другу і все робимо аналогічно.
  • Після того, як робота завершена встановлюємо все назад і збираємо двигун.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна маслознімних ковпачків Шевроле Епіка"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Шевроле GM Епіка

Заміна передніх втулок стабілізатора Шевроле Епіка
Заміна передніх втулок стабілізатора Шевроле Епіка
Капремонт двигуна Шевроле Епіка 2.5, гільзування блоку циліндрів, заміна поршневої групи
Капремонт двигуна Шевроле Епіка 2.5, гільзування блоку циліндрів, заміна поршневої групи
Стан каталізаторів Шевроле Епіка після 400 тис. км. пробігу
Стан каталізаторів Шевроле Епіка після 400 тис. км. пробігу
Як користуватися круїз-контролем Шевроле Епіка
Як користуватися круїз-контролем Шевроле Епіка
.