▷ 066 403-83-83
▷ 097 990-07-47
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Сенс поршневі кільця і сальники клапанів - ремонт двигуна

Розкажіть друзям
15.01.2018 | Sens

Як правило, після пробігу близько 200 тис. кілометрів на автомобілі Деу Сенс при запуску холодного двигуна з вихлопної труби йде синій дим, з'являється плавання обертів при роботі на холостому ходу і чути неприємний запах горілого масла. Все це свідчить про те, що настав час міняти сальники клапанів, а разом з ними і поршневі кільця.

У цій статті якраз і піде мова про заміну сальників клапанів і поршневих кілець на двигун 1,3 літра автомобіля Деу Сенс.

Заміна поршневих кілець і сальників клапанів на Деу Сенс

  • Насамперед, нам потрібно звільнити місце для того, щоб дістатися до клапанів двигуна.

Насамперед, нам потрібно звільнити місце для того, щоб дістатися до клапанів двигуна.

Для цього викручуємо свічки запалювання, знімаємо кожух ГРМ і сам ремінь ГРМ,

  • Від'єднуємо всі дроти і трубки, звільняємо впускний ресивер і після цього знімаємо кришку клапанів, пробиваючись таким чином до колекторів.
  • зливаємо антифриз, відкрутивши пробку, розташовану у нижній частині блоку циліндрів.

Також зливаємо антифриз, відкрутивши пробку, розташовану у нижній частині блоку циліндрів. Після

  • Після цього знімаємо впускний і послаблюємо випускний колектори.
  • І тепер приступаємо до зняття самої головки.
  • Для цього потрібно попередньо зірвати всі болти за допомогою головки з довгим комірчиком. При цьому потрібно пам'ятати, що відкручувати варто точно в такому ж порядку, як і закручували раніше: спочатку центральні болти і потім поступово йдемо на крайні.
  • Після зняття перевіряємо стан поршнів і дзеркал циліндрів, які не повинні мати подряпин або глибоких борозенок.

перевіряємо стан поршнів і дзеркал циліндрів, які не повинні мати подряпин або глибоких борозенок.

  • Також проводимо огляд і головки клапанів.

Також проводимо огляд і головки клапанів.

  • При цьому потрібно вкладиші поршнів розкласти на столі точно в такому порядку, в якому вони були встановлені на поршнях Деу Сенс. Цілком зрозуміло, що вся головка, та й самі клапана мають солідний нагар, який доведеться відмивати. А це робимо все досить просто.
  • Беремо звичайне засіб для чищення плит і шаф, ми взяли в даному випадку «МастерКлинер», наносимо рясно його на голівку, помістивши її в якусь ємність. У нас для цього знадобилася стара ванна.
  • І даємо, згідно інструкції кошти, хвилин 20-30 витримки в такому стані.

І даємо, згідно інструкції кошти, хвилин 20-30 витримки в такому стані.

  • Звичайно, влітку таку операцію набагато простіше виконати з допомогою установки для миття автомашин Kercher, наприклад.
  • Одним словом, відмиваємо головку до нормального вигляду, після чого дістаємо всі поршня і перевіряємо стан маслозйомних кілець. Ті з них, що остаточно залипли і не рухаються при натисканні на них, однозначно підлягають заміні.
  • Тепер з допомогою гасу і губки відмиваємо весь нагар і залишки масла на поршнях Деу Сенс.

Тепер з допомогою гасу і губки відмиваємо весь нагар і залишки масла на поршнях Деу Сенс

  • Потім виконуємо заміну маслозйомних кілець,

встановлюємо нові компресійні кільця.

  • а також, при необхідності, і поршневих.

ці написи повинні залишатися вгорі.

  • В циліндрах також встановлюємо нові компресійні кільця.

Те ж саме стосується і компресійних кілець Деу Сенс.

  • При цьому потрібно звернути увагу, що на маслозйомних кілець є відповідні написи. Так ось, при установці їх на поршень потрібно мати на увазі, що ці написи повинні залишатися вгорі.

При цьому, встановивши всі три кільця, потрібно замки розподілити їх на однаковому їх віддаленні один від іншого по діаметру поршня.

  • Те ж саме стосується і компресійних кілець Деу Сенс.
  • При цьому, встановивши всі три кільця, потрібно замки розподілити їх на однаковому їх віддаленні один від іншого по діаметру поршня. 

потрібно замки розподілити їх на однаковому їх віддаленні один від іншого по діаметру поршня.

  • Після цього, всі кільця на кожному поршні по мірі встановлення в циліндр варто злегка промазати маслом, а також і сам циліндр усередині. Це полегшить в подальшому встановлення поршня в циліндр.
  • Дуже добре для такого випадку мати спеціальну круглу стяжку, з допомогою якої можна зафіксувати кільця на поршні, а після цього його в такому стані встановити всередину циліндра.
  • Також обробляємо маслом і встановлюємо по порядку вкладиші, які при знятті поршнів нами були розкладені у відповідному порядку.
  • Потім за допомогою дерев'яної наставки проштовхуємо поршня повністю в циліндри. Стяжка при цьому залишається зверху на блоці. 
  • Також потрібно звертати увагу на стрілки, які знаходяться на дні кожного поршня.

Також потрібно звертати увагу на стрілки, які знаходяться на дні кожного поршня.

  • Вони вказують напрямок, куди кожен з них повинен встановлюватися.           

 

» Всі новини

.