Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна втулок і стійок переднього стабілізатора Шевроле Авео Т255, Т250

30.06.2015 | Aveo

Автомобіль Chevrolet Aveo може похвалитися непоганими їздовими характеристиками. Комфорт пересування багатьом зобов'язаний так званому стабілізатору поперечної стійкості. Але як і багато інших запчастин Шевроле Авео даний вузол схильний до механічного зносу.

Стабілізатор мінімізує горизонтальний крен автомобіля. Завдяки стабілізатору машина стає більш керованою при входженні в повороти, вона краще тримає курс при наїзді на купини, вибоїни та інші дорожні перешкоди.

Артикул стійок стабілізатора Chevrolet Aveo: 96391875-GM (Т200, Т250, Т255), 96300627-GM, 95299172 (Т300).

Артикул втулок стабілізатора: 96653352-GM (діаметр 18 мм), 96653351-GM (діаметр 17 мм), 96870462 (18 мм), 96535095-GM (17 мм).

Артикул гайок стійки стабілізатора: 94515140-GM.

Стабілізатор поперечної стійкості кріпиться до підрамника передньої вісі і стійок передніх амортизаторів.

Щоб з'єднати закріплений на підрамнику стабілізатор з амортизаторами, використовуються так звані стійки стабілізатора.

З ростом пробігу Шевроле Авео стійки стабілізатора починають зношуватися. Слабким місцем стійок є шарнірні пальці, які з часом знаходять люфт.

Через це колись надійне кріплення стабілізатора набуває нестійкого характеру. Стабілізатор починає бовтатися і дрібати, що веде до появи горизонтального крену автомобіля.

Щодо кріплення до підрамника, стабілізатор Chevrolet Aveo фіксується через втулки, які за аналогією зі стійками з часом розбиваються. Через це з'являється додаткова рухливість стабілізатора.

Стійки стабілізатора Шевроле Авео

Заміна стійок стабілізатора Шевроле Авео

Варто почати з того, як визначити знос стійок стабілізатора. Адже точний час заміни стійок офіційно не регламентовано.

Є лише рекомендація, що стійки стабілізатора потрібно оглядати кожні 15 000 (км) пробігу. Знос стійок стабілізатора Шевроле Авео можна виявити за такими симптомами:

  1. Погіршилася керованість
  2. З'явився сторонній шум у передній підвісці
  3. Стійки стабілізатора люфтять

Найбільш вірним діагнозом зношених стійок є наявність люфту. Щоб перевірити стійки стабілізатора на люфт, потрібно лише вивісити передні колеса і посмикати стійки. Якщо стійки стабілізатора вільно хитаються, значить їх потрібно екстрено змінювати. Робиться це наступним чином:

  • Вивішуємо і знімаємо передні колеса. Впиратися домкратами слід у поріг, а не в елементи підвіски або ходової.
  • Обов'язково потрібно вжити заходів безпеки: включаємо стояночне гальмо, підкладаємо під задні колеса протиповітряні башмаки, страхуємо положення передньої частини автомобіля підпорами.

Вивішуємо і знімаємо передні колеса

  • Зачищаємо кріплення стійки стабілізатора і обробляємо його проникаючим змащенням. Це потрібно обов'язково зробити, оскільки на стійки стабілізатора летить весь дорожній бруд. Кріплення стійок часто закисає, через що можуть виникати проблеми при обслуговуванні підвіски.

Зачищаємо кріплення стійки стабілізатора

  • Викручуємо верхню гайку, де стійка з’єднується з амортизатором. Потрібен буде ключ на 17 або 19, в деяких випадках на 15 або 14. Зверніть увагу, палець стійки стабілізатора Chevrolet Aveo може провертатися. У цьому випадку палець потрібно застопорити. Спеціально для цієї мети на пальці є проточка під ріжковий ключ.

Викручуємо верхню гайку

Іноді замість проточки на торцевій частині пальця є паз під шестигранник або біту Torx. В останніх версіях Авео шарнірні пальці стійок стабілізатора нерідко виготовлялися зі шліцем під біту Torx 40. Разом з тим зустрічаються і варіанти пальців під шестигранник на 6.

  • Викручуємо нижню гайку, де стійка з'єднується безпосередньо зі стабілізатором. Ця робота виконується за вищеописаною схемою.

Викручуємо нижню гайку

Часто і густо майстри стикаються з ситуацією, коли гайка на якомусь із пальців навідріз відмовляється відкручуватися. В даному випадку допоможе виручити болгарка. Але при роботі з болгаркою слід дотримуватися обережності, так як в безпосередній близькості знаходяться дріт датчика ABS і гальмівний шланг. Якщо і відрізати пальці на стійці стабілізатора, то тільки малопотужною маленькою болгаркою.

  • Демонтуємо стару стійку. Не слід поспішати ставити нову стійку стабілізатора, оскільки перед цим обов'язково і неодмінно слід замінити втулку.
  • Після заміни втулки ставимо новий стабілізатор і збираємо вузол у зворотній послідовності. Перед закручуванням гайок слід нанести на різьблення шарнірних пальців мастило. Завдяки мастилу наступне ТО пройде без зайвих складнощів.

Нижче додається додатковий ролик, а також інструкція з фото, як змінюються втулки.

Заміна втулок стабілізатора Шевроле Авео

  • Вивертаємо кермо в бік колеса, яке обслуговується. Як зрозуміло, самі колеса повинні бути зняті, а стійка стабілізатора - демонтована.
  • Ретельно зачищаємо скобу та кріплення. У ролі кріплення використовується 1 гайка і 1 болт. З боку гайки скоба просто сідає на шпильку. У деяких модифікаціях скоба притягується просто 2 болтами.
  • Викручуємо болт. Потрібен ключ на 10.

Викручуємо болт

  • Викручуємо гайку, потрібен ключ на 10.
  • Від'єднуємо скобу.

Від'єднуємо скобу

  • Виймаємо стару втулку. Щоб це зробити, доведеться трохи підняти стабілізатор. Майстру на виручку прийде лом або велике монтування.

Виймаємо стару втулку

  • Ставимо на місце старої втулки нову, попередньо почистивши посадкове місце на стабілізаторі.
  • Одягаємо скобу і повторюємо всі вищеописані процедури з протилежного боку.

Додаткова інформація

Всі елементи передньої підвіски Шевроле Авео так чи інакше взаємопов'язані. Це означає, що при зносі стійок і втулок стабілізатора відразу починають зношуватися в прискореному темпі і сусідні компоненти. Це головна причина, через яку не слід затягувати із заміною розбитих стійок і втулок стабілізатора.

Як показує практика, в більшості випадків власники автомобіля Chevrolet Aveo змінюють стійки стабілізатора на позначці пробігу 40 000 - 60 000 (км). Точний термін служби стійок стабілізатора залежить головним чином від якості доріг, якими найчастіше колесить машина.

У випадку з реально поганими дорогами стійки стабілізатора можуть летіти і зовсім через кожні 20 000 - 30 000 (км) пробігу.

Не потрібно забувати, що передня підвіска містить і багато інших компонентів, які потребують періодичної заміни:

  1. Амортизаційні стійки
  2. Шарові опори
  3. Важелі (зокрема сайлентблоки важелів)

Передня підвіска нерозривно пов'язана з ходовою і рульовим управлінням, тому додатково в список сервісного обслуговування слід включити: рульові наконечники, ступичні підшипники, гальмівні колодки і диски, зовнішні і внутрішні ШРУСа.

Додатково слід пам 'ятати, що існує і задня підвіска, яка вимагає до себе не меншої уваги, ніж передня.

У блозі з ремонту Шевроле Авео можна знайти безліч корисного матеріалу на тему обслуговування підвісок і ходової. Багатьом майстрам буде цікава інструкція із заміни шарових опор. Є стаття з обслуговування передніх амортизаційних стійок. Додатково в блозі можна знайти дуже цікавий матеріал із заміни гальмівних колодок та обслуговування гальмівних супортів.

Комплексний сервіс підвісок і ходової частини Chevrolet Aveo - це єдиний з варіантів, щоб машина завжди залишалася маневреною і комфортабельною.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна втулок і стійок переднього стабілізатора Шевроле Авео Т255, Т250"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Шевроле GM Авео

Фільтр для очищення антифризу Шевроле Авео своїми руками
Фільтр для очищення антифризу Шевроле Авео своїми руками
Розкоксування двигуна Шевроле Авео
Розкоксування двигуна Шевроле Авео
Заміна радіатора охолодження Шевроле Авео 1.5 (96536523)
Заміна радіатора охолодження Шевроле Авео 1.5 (96536523)
Промивання системи охолодження Шевроле Авео, заміна антифризу
Промивання системи охолодження Шевроле Авео, заміна антифризу
.