▷ 097 990-07-47
▷ 066 403-83-83
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Як замінити пильник зовнішнього Шруса Деу Сенс

Розкажіть друзям
17.01.2018 | Sens

Темою сьогоднішньої статті буде заміна пильника зовнішнього Шруса, а також самого Шруса на автомобілі Деу Сенс в домашніх умовах. Операція ця непроста, а тому вимагає деяких знань і навичок.

 заміна пильника зовнішнього Шруса, а також самого Шруса на автомобілі Деу Сенс в домашніх умовах

  • Отже, першим пунктом у порядку проведення заміни пильовика зовнішнього Шруса на Деу Сенс варто злив мастила з коробки передач. 
  • Після цього, поки автомобіль стоїть на колесах, відкручуємо центральну гайку кріплення колеса до осі. 

Після цього, поки автомобіль стоїть на колесах, відкручуємо центральну гайку кріплення колеса до осі.

  • І зриваємо кульову опору Деу Сенс з його поворотного кулака. Для цього накидним ключем " на 19 відкручується гайка.
  • Потім за допомогою спеціального знімача для кульових опор зриваємо її з місця.

Сам пильник тепер прекрасно видно в якому він стані.

  • Сам пильник тепер прекрасно видно в якому він стані.

Сам пильник тепер прекрасно видно в якому він стані.

  • Коли кульова вже зірвана, її можна відвести вниз і вивести з поворотного важеля, щоб вона не заважала знімати Шрус на Деу Сенс.

е можна відвести вниз і вивести з поворотного важеля, щоб вона не заважала знімати Шрус на Деу Сенс

  • Повністю відкручуємо гайку кріплення маточини на півосі, там є ще дві шайби: одна попереду, а інша позаду стійки.
  • Виконавши цю операцію, відводимо стійку трохи вперед, щоб мати можливість витягнути Шрус. Але зробити це так просто не вдасться, тому потрібно з коробки перемикання передач витягнути один кінець півосі.
  • Тепер без проблем витягується Шрус, а разом з ним і одна напіввісь. 

тепер без проблем витягується Шрус, а разом з ним і одна напіввісь.

  • Закріплюємо її в лещатах і знімаємо старий зіпсований пильовик.
  • Після чого збиваємо з молотком півосі і сам Шрус Деу Сенс.

Після чого збиваємо з молотком півосі і сам Шрус Деу Сенс.

  • У зв'язку з тим, що якийсь час автомобіль Деу Сенс експлуатувався з розірваним пильником, то в Шрус змогло потрапити чимало пилу і бруду.
  • А тому, якщо він в нормальному стані і заміна його не планується, то потрібно його добре вимити і по можливості продути.
  • Тепер беремо новий пильник, в комплект якого входить сам пильник, два хомута і мастило для Шруса.

Тепер беремо новий пильник, в комплект якого входить сам пильник, два хомута і мастило для Шруса.

  • Змащуємо маслом отвір пильовика і одягаємо його на піввісь.
  • Тепер набиваємо мастилом сам Шрус.

Тепер набиваємо мастилом сам Шрус.

  • І назад за допомогою молотка одягаємо його на піввісь. Якщо поцупити його назад не вдається – значить він вже на своєму місці.
  • Тепер встановлюємо на своє місце пильовик і затискаємо його кінці хомутами, використовуючи для цього круглогубці.

Тепер встановлюємо на своє місце пильовик і затискаємо його кінці хомутами, використовуючи для цього круглогубці.

  • Перш ніж приступити до встановлення зворотного півосі, перевірте стан кульової опори.
  • Якщо там є люфт або вона створює інші звуки при повороті її руками, то таку деталь краще замінити.
  • відкручуємо три болта кріплення і демонтуємо кульову опору.

Тому відкручуємо три болта кріплення і демонтуємо кульову опору.

  • Ми встановлювали на Деу Сенс кульову опору, яка вже була в експлуатації, але перебуває в досить непоганому стані. На повірку люфту в ній не було.

 встановлювали на Деу Сенс кульову опору, яка вже була в експлуатації, але перебуває в досить непоганому стані.

  • При цьому болти ставимо ті ж, що і були, якщо вони в нормальному стані. Оскільки нові болти завжди йдуть в продаж в комплекті з новою кульовою опорою. Якщо добре змащувати болти при установці спеціальним мастилом, то вони довго будуть зберігатися і легко відкручуватися при ремонті.
  • Тепер, коли кульова встановлена на своє місце, вставляємо вільний кінець півосі в КПП і не забуваємо поставити шайби на піввісь в місці контакту Шруса зі стійкою.
  • Після цього вставляємо в поворотний кулак Шрус, а також кульову на своє місце.
  • Наживляємо гайки і вставляємо стійку стабілізатора.
  • Однак тут потрібно трохи підняти саму стійку стабілізатора вгору до упору.

Однак тут потрібно трохи підняти саму стійку стабілізатора вгору до упору.

  • Для цього краще, як ми вважаємо, підставити домкрат під кульову і таким чином підняти піввісь вгору разом зі стійкою стабілізатора до упору в сам стабілізатор.

підставити домкрат під кульову і таким чином підняти піввісь вгору разом зі стійкою стабілізатора до упору в сам стабілізатор.

  • Після цього на неї встановлюємо гумову подушку, шайбу і гайку.
  • Затягуємо її і наживляємо гайку на кріпленні колеса.
  • Після чого встановлюємо на місце колесо, опускаємо автомобіль, прибираємо домкрат і затягуємо гайку на колесі до упору. Після цього, коли вона встановлена на місце, потрібно накернить місце на гайці й на півосі. Ставимо ковпачок і закручуємо всі болти кріплення колеса.
  • Перевіряємо тепер правильність складання візуально і все зібрано, встановлено і закручено. На цьому заміна вважається закінченою і залишається тільки залити назад масло в коробку передач.    

» Всі новини

.