▷ 066 403-83-83
▷ 097 990-07-47
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Заміна поршневих кілець і сальників клапанів. Сенс-частина 2

Розкажіть друзям
17.01.2018 | Sens

Отже, ми продовжуємо ремонт двигуна. Сьогодні у нас знову автомобіль Деу Сенс з двигуном об'ємом 1,3 л

становив на місце всі поршня на Деу Сенс, затискаємо все грунтовно шатуни.

  • Таким чином, встановивши на місце всі поршня на Деу Сенс, затискаємо все грунтовно шатуни
  • При цьому не забуваємо встановити скрізь відповідні вкладиші.

встановивши на місце всі поршня на Деу Сенс, затискаємо все грунтовно шатуни

  • Дуже непогано буде при цьому встановлювати навіть всі гайки при закріпленні шатунів на ті місця, де вони стояли до розбирання. Це полегшить вам роботу при складанні поршневої групи Деу Сенс. 
  • Крім того, тут радимо звернути увагу на сіточку.

Крім того, тут радимо звернути увагу на сіточку.

  • Вона повинна бути чистою, оскільки бувають випадки, що вона дуже сильно забивається маслом і згодом при експлуатації може спалахувати сигнальна лампочка, сигналізуючи про недостатній тиск масла.
  • Тепер, заливаємо бензин в кожну з камер згоряння і, продуваючи компресором, який визначаємо з клапанів труїть.

Тепер, заливаємо бензин в кожну з камер згоряння і, продуваючи компресором, який визначаємо з клапанів трави

  • Після цього, рассухариваем і знімаємо всі клапани, оскільки необхідно буде міняти сальники клапанів.
  • При цьому потрібно пам'ятати, що всі деталі, які будуть зніматися з кожного циліндра потрібно в такому ж порядку акуратно складати на якійсь поверхні, щоб потім в такій же послідовності і ставити їх назад. Тут принагідно варто звернути увагу на сальник распредвала, який можливо вже потрібно замінити.

Після цього, рассухариваем і знімаємо всі клапани, оскільки необхідно буде міняти сальники клапанів.

  • Наступна операція – це рассухаривание клапанів.
  • За допомогою спеціального знімача витягуємо сухарики з пружинами, після чого можемо спокійно виймати і самі клапана.

З допомогою спеціального знімача витягуємо сухарики з пружинами,

  • За їх зовнішнім виглядом, станом стрижня клапана можна визначити в якому стані його тут сальник.
  • Крім того, варто звернути увагу і на стан блоку навколо самих сальников. Весь утворився нагар і бруд доведеться видаляти.

 варто звернути увагу і на стан блоку навколо самих сальников. Весь утворився нагар і бруд доведеться видаляти.

  • Після цього, з допомогою спеціального знімача знімаємо всі сальники клапанів.

Після цього, з допомогою спеціального знімача знімаємо всі сальники клапанів.

  • Потім приступаємо до очищення клапанів від нагару. Для цього можна використовувати нехитрі пристосування: спочатку затискачотримаємо електродриль лещата в горизонтальному положенні, після цього її в патрон вставляємо клапан і також затискаємо.
  • Після цього включаємо дриль і з допомогою щітки по металу, а потім і наждачного паперу очищаємо обертається в патроні дриля клапан.

Після цього, з допомогою спеціального знімача знімаємо всі сальники клапанів.

  • Закінчивши очищення клапанів, приступаємо до їх притирання. Для цього кожен з клапанів по черзі вставляємо на своє місце, попередньо змастивши низ його тарілки притиральної пастою.
  • Потім знову використовуємо ту ж електродриль. Беремо шматок звичайної паливної трубки із звичайного автомобіля «Жигулі», з одного боку вставляємо в неї болт на 8, попередньо обрізавши його голівку. Цей болт з трубкою і затискаємо в патрон дриля. Другий вільний кінець трубки одягаємо на вставлений стрижень клапана, включаємо дриль на малі обороти і таким чином проворачиваем його у своєму притирочном сідлі.
  • Спочатку це робите проти годинникової стрілки, а потім у зворотному напрямку.

Закінчивши очищення клапанів, приступаємо до їх притирання.

  • Раніше зняті деталі головки клапанів в розчинника суміші з бензином щіткою по металу або губкою ретельно промиваємо, видаляючи нагар, масло і бруд.
  • Після цього сушимо, продуваючи повітрям.
  • Отже, всі деталі головки клапанів у нас перемыты, висушені і складені в потрібному порядку. Промиті також распредвал і штанга коромисел.
  • Тепер можна приступати до складання головки Деу Сенс.
  • Спочатку вставляємо клапана, змастивши їх трошки маслом.
  • При цьому потрібно перевіряти, щоб клапана в направляючих не мали великого люфту, допускається зовсім невеликий.

Спочатку вставляємо клапана, змастивши їх трошки олією.

  • Тепер приступаємо до надягання самих маслозйомних сальников на клапана.
  • Вони продаються в комплекті зі спеціальними м'якими наставками, які одягаються на стрижень клапана, а на них вже одягається сам сальник. Це робиться для того, щоб запобігти його пошкодженню, в тому випадку, якщо на стержні клапана буде задирки або інший гострий край.
  • Одягнувши клапан, за допомогою спеціальної наставки декількома ударами молотка встановлюємо його на місце.

Тепер приступаємо до надягання самих маслозйомних сальников на клапана

  • Не забудьте при цьому змастити маслом, як стрижень клапана, так і сам сальник.    

» Всі новини

.