Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Сенс поршневі кільця і сальники клапанів - ремонт двигуна. Частина 3

18.01.2018 | Sens

Ми продовжуємо ремонт двигуна об'ємом 1,3 літра на автомобілі Деу Сенс.

 ремонт двигуна об'ємом 1,3 літра на автомобілі Деу Сенс.

  • У цій статті продовжимо розгляд процедури заміни поршневих кілець і сальників клапанів.
  • Отже, ми встановили всі клапана на свої місця і тепер з допомогою того ж пристосування, яким раніше знімали сухарики, встановлюємо ті ж сухарики на місце, тобто на всі клапана Деу Сенс.

встановлюємо ті ж сухарики все на місце, тобто на всі клапана Деу Сенс.

  • Тепер беремо распредвал, також трохи змащуємо її маслом і вставляємо в блок з боку четвертого циліндра.

Тепер беремо распредвал, також трохи змащуємо її маслом і вставляємо в блок з боку четвертого циліндра.

  • Після установки перевіряємо правильно ми встановили вал.
  • Якщо він вільно провертається і йому нічого не заважає – значить установку ми здійснили правильно.

Після установки перевіряємо правильно ми встановили вал.

  • За цим приступаємо до установки осі коромисел.
  • При цьому змащуємо їх і вісь, а також не забуваємо встановлювати шайби між рокерами.

За цим приступаємо до установки осі коромисел.

  • Тут потрібно мати на увазі, що вісь забивається таким чином, щоб отвір, що є на її кінці,
  • збіглося в результаті з отвором направляючої на голівці.

щоб отвір, що є на її кінці, збіглося в результаті з отвором направляючої на голівці.

  • Це робиться для того, щоб потім в цей отвір можна було встановити стопор. При цьому стопор входить в отвір тільки з однієї сторони, так як діаметр його з іншого боку дещо менше і стопор тому не увійде.
  • Встановивши в результаті вісь коромисел, вставляємо і закручуємо згаданий стопор.

Встановивши в результаті вісь коромисел, вставляємо і закручуємо згаданий стопор.

  • Закріплюємо распредвал і встановлюємо його зірку за раніше встановленою метк верхньої мертвої точки.

Закріплюємо распредвал і встановлюємо його зірку за раніше встановленою метк верхньої мертвої точки.

  • Після цього по книжці відразу виконав регулювання клапанів.
  • Робиться це шляхом провертання на 90 зірки і виставлення почергово зазорів на кожному з клапанів. У книжці на схемі вказано черговість і розмір кожного зазору.
  • У підсумку, при установці головки клапанів на блок циліндрів необхідність регулювання клапанів вже сама по собі відпаде.
  • Після цього встановлюємо прокладку і задню кришку головки.

Після цього встановлюємо прокладку і задню кришку головки.

  • Тепер можна встановлювати і саму голівку блоку циліндрів на своє місце.
  • При цьому поршня в блоці повинні бути встановлені таким чином, щоб перший і четвертий перебував у верхній мертвій точці.

При цьому поршня в блоці повинні бути встановлені таким чином, щоб перший і четвертий перебував у верхній мертвій точці.

  •  В то же час і сам распредвал також встановлений у верхній мертвій точці.  
  • Встановивши голівку на своє місце, приступаємо до її закріплення.
  • Тут потрібно пам'ятати, що болти затягуються в певній послідовності і в два або три етапи. Як правило, все це є в керівництві по ремонту двигуна.

Встановивши голівку на своє місце, приступаємо до її закріплення.

  • Встановлюємо після цього на колишнє місце колектора, і збираємо систему ГРМ: ставимо захисний кожух, одягаємо і натягуємо ремінь ГРМ, встановлюємо захисний козирок.
  • Тепер встановлюємо піддон. Попередньо його і всі болти слід гарненько очистити від бруду, масла, а потім і промити. Також міняємо його прокладку.

Встановлюємо після цього на колишнє місце колектора, і збираємо систему ГРМ

  • Після цього, заливаємо антифриз та промивне масло в двигун. Чому саме промивне, тут все дуже просто. Оскільки проводилася чистка та мийка двигуна, то в цілях безпеки, щоб вимити можливо залишилися частинки бруду і заливаємо промивне масло.
  • Встановлюємо пластикову кришку зверху на двигун і запускаємо його.

Встановлюємо пластикову кришку зверху на двигун і запускаємо його.

  • На початку його роботи може йти синій дим з вихлопної труби, а також чутні сторонні запахи горілого.
  • Але в цьому немає нічого страшного, оскільки вигоряє мастило, яке застосовували для змащування під час складання двигуна, а також нові прокладки. Через деякий час це все припиниться.
  • Так як при проведенні ремонту антифриз зливався лише з блоку, а в радіаторі він залишився колишній, то є ймовірність попадання сторонніх частинок в систему охолодження.
  • Для того, щоб почистити охолоджуючу рідину в початку експлуатації можна перед виходом з розширювального бачка встановити звичайний інжекторний металевий фільтр.

перед виходом з розширювального бачка встановити звичайний інжекторний металевий фільтр.

  • Він очистить всю рідину.
  • Потім після деякого часу роботи його можна видалити, а також злити масло з двигуна і залити необхідне – робочий.
  • Протилежного синього диму при працюючому двигуна з вихлопної труби більше бути не повинно, та й сам двигун на холодну повинен запускатися рівно без ніяких сторонніх шумів.   

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Сенс поршневі кільця і сальники клапанів - ремонт двигуна. Частина 3"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Деу ЗАЗ Сенс

Кондиціонер Деу Сенс
Кондиціонер Деу Сенс
Заміна двигуна ЗАЗ Сенс 1.3 на 1.5
Заміна двигуна ЗАЗ Сенс 1.3 на 1.5
Перевірка котушки запалення ЗАЗ Сенс
Перевірка котушки запалення ЗАЗ Сенс
Заміна бензонасоса Деу Сенс 1.3, 1.4
Заміна бензонасоса Деу Сенс 1.3, 1.4
.