▷ 097 990-07-47
▷ 066 403-83-83
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Сенс поршневі кільця і сальники клапанів - ремонт двигуна. Частина 3

Розкажіть друзям
18.01.2018 | Sens

Ми продовжуємо ремонт двигуна об'ємом 1,3 літра на автомобілі Деу Сенс.

 ремонт двигуна об'ємом 1,3 літра на автомобілі Деу Сенс.

  • У цій статті продовжимо розгляд процедури заміни поршневих кілець і сальників клапанів.
  • Отже, ми встановили всі клапана на свої місця і тепер з допомогою того ж пристосування, яким раніше знімали сухарики, встановлюємо ті ж сухарики на місце, тобто на всі клапана Деу Сенс.

встановлюємо ті ж сухарики все на місце, тобто на всі клапана Деу Сенс.

  • Тепер беремо распредвал, також трохи змащуємо її маслом і вставляємо в блок з боку четвертого циліндра.

Тепер беремо распредвал, також трохи змащуємо її маслом і вставляємо в блок з боку четвертого циліндра.

  • Після установки перевіряємо правильно ми встановили вал.
  • Якщо він вільно провертається і йому нічого не заважає – значить установку ми здійснили правильно.

Після установки перевіряємо правильно ми встановили вал.

  • За цим приступаємо до установки осі коромисел.
  • При цьому змащуємо їх і вісь, а також не забуваємо встановлювати шайби між рокерами.

За цим приступаємо до установки осі коромисел.

  • Тут потрібно мати на увазі, що вісь забивається таким чином, щоб отвір, що є на її кінці,
  • збіглося в результаті з отвором направляючої на голівці.

щоб отвір, що є на її кінці, збіглося в результаті з отвором направляючої на голівці.

  • Це робиться для того, щоб потім в цей отвір можна було встановити стопор. При цьому стопор входить в отвір тільки з однієї сторони, так як діаметр його з іншого боку дещо менше і стопор тому не увійде.
  • Встановивши в результаті вісь коромисел, вставляємо і закручуємо згаданий стопор.

Встановивши в результаті вісь коромисел, вставляємо і закручуємо згаданий стопор.

  • Закріплюємо распредвал і встановлюємо його зірку за раніше встановленою метк верхньої мертвої точки.

Закріплюємо распредвал і встановлюємо його зірку за раніше встановленою метк верхньої мертвої точки.

  • Після цього по книжці відразу виконав регулювання клапанів.
  • Робиться це шляхом провертання на 90 зірки і виставлення почергово зазорів на кожному з клапанів. У книжці на схемі вказано черговість і розмір кожного зазору.
  • У підсумку, при установці головки клапанів на блок циліндрів необхідність регулювання клапанів вже сама по собі відпаде.
  • Після цього встановлюємо прокладку і задню кришку головки.

Після цього встановлюємо прокладку і задню кришку головки.

  • Тепер можна встановлювати і саму голівку блоку циліндрів на своє місце.
  • При цьому поршня в блоці повинні бути встановлені таким чином, щоб перший і четвертий перебував у верхній мертвій точці.

При цьому поршня в блоці повинні бути встановлені таким чином, щоб перший і четвертий перебував у верхній мертвій точці.

  •  В то же час і сам распредвал також встановлений у верхній мертвій точці.  
  • Встановивши голівку на своє місце, приступаємо до її закріплення.
  • Тут потрібно пам'ятати, що болти затягуються в певній послідовності і в два або три етапи. Як правило, все це є в керівництві по ремонту двигуна.

Встановивши голівку на своє місце, приступаємо до її закріплення.

  • Встановлюємо після цього на колишнє місце колектора, і збираємо систему ГРМ: ставимо захисний кожух, одягаємо і натягуємо ремінь ГРМ, встановлюємо захисний козирок.
  • Тепер встановлюємо піддон. Попередньо його і всі болти слід гарненько очистити від бруду, масла, а потім і промити. Також міняємо його прокладку.

Встановлюємо після цього на колишнє місце колектора, і збираємо систему ГРМ

  • Після цього, заливаємо антифриз та промивне масло в двигун. Чому саме промивне, тут все дуже просто. Оскільки проводилася чистка та мийка двигуна, то в цілях безпеки, щоб вимити можливо залишилися частинки бруду і заливаємо промивне масло.
  • Встановлюємо пластикову кришку зверху на двигун і запускаємо його.

Встановлюємо пластикову кришку зверху на двигун і запускаємо його.

  • На початку його роботи може йти синій дим з вихлопної труби, а також чутні сторонні запахи горілого.
  • Але в цьому немає нічого страшного, оскільки вигоряє мастило, яке застосовували для змащування під час складання двигуна, а також нові прокладки. Через деякий час це все припиниться.
  • Так як при проведенні ремонту антифриз зливався лише з блоку, а в радіаторі він залишився колишній, то є ймовірність попадання сторонніх частинок в систему охолодження.
  • Для того, щоб почистити охолоджуючу рідину в початку експлуатації можна перед виходом з розширювального бачка встановити звичайний інжекторний металевий фільтр.

перед виходом з розширювального бачка встановити звичайний інжекторний металевий фільтр.

  • Він очистить всю рідину.
  • Потім після деякого часу роботи його можна видалити, а також злити масло з двигуна і залити необхідне – робочий.
  • Протилежного синього диму при працюючому двигуна з вихлопної труби більше бути не повинно, та й сам двигун на холодну повинен запускатися рівно без ніяких сторонніх шумів.   

» Всі новини

.