▷ 066 403-83-83
▷ 097 990-07-47
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Деу Сенс заміна зчеплення

Розкажіть друзям
23.01.2018 | Sens

Зчеплення грає величезну роль в пристрої автомобіля оскільки забезпечує комфортне перемикання передач. Однак, як і всі вузли, воно також виходить з ладу і потребує заміни, особливо вижимний підшипник.

Тому в цій статті ми розповімо, як можна замінити вижимний підшипник на Деу Сенс в домашніх умовах.

Тому в цій статті ми розповімо, як можна замінити вижимний підшипник на Деу Сенс в домашніх умовах.

  • Перш за все, потрібно розуміти, що ця процедура вимагає зняття КПП.
  • А для того, щоб це можна було зробити ми знімаємо декоративну кришку двигуна, акумулятор, а також захист. Крім того, відкручуємо і полицю, на якій встановлений акумулятор. І поки автомобіль Деу Сенс стоїть на колесах,
  • відпустимо болти кріплення переднього колеса, а також і гайку маточини, щоб потім можна було легко їх відкрутити. Тут же попутно зливаємо масло з коробки перемикання передач.

попутно зливаємо масло з коробки перемикання передач.

  • Знімаємо стартер після цього, доки стікає масло, відкрутивши при цьому три болти.

Знімаємо стартер після цього,

  • Коли зняли стартер, то потрібно перевірити через його посадкове отвір чи немає на маховику слідів масла. Оскільки якщо такі є, то необхідно буде міняти сальник коленвала автомобіля Деу Сенс.
  • Крім того, потрібно від'єднати два дроти внизу на КПП (задній хід). У той же час потрібно обробити спеціальною рідиною всі болти і гайки на супорті і поруч (кульова, рульовий наконечник), щоб потім можна було легше все їх відкрутити.
  • Також знімаємо знаходяться на коробці два датчика. І крім того, відкручуємо один регулювальний болт КПП, який знаходиться знизу. Він відкручується, а потім просто знімається зі штока.

відкручуємо один регулювальний болт КПП, який знаходиться знизу.

  • Тепер можна приступати до зняття стійки. Ця процедура виконується точно також, як для заміни переднього амортизатора. Після того, як зняли стійку, тепер можна спокійно витягнути і Шрус автомобіля Деу Сенс.

відкручуємо один регулювальний болт КПП, який знаходиться знизу.

  • Після цього доступ до КПП практично відкритий.
  • Залишається від'єднати кріплення двох кабелів зверху на КПП. 
  • А також необхідно від'єднати вижимний циліндр зчеплення (порося)

А також необхідно від'єднати вижимний циліндр зчеплення (порося).

  • який кріпиться на трьох болтах. Також на корпусі КПП є ще кріплення проводів інших, які також необхідно відкрутити.
  • Тепер приступаємо до від'єднання самої КПП Деу Сенс. До блоку вона прикручена зверху трьома болтами, а знизу чотирма гайками на 17.
  • Тепер КПП Деу Сенс тримається тільки на двох болтах бічний опори на подушці.

Тепер приступаємо до від'єднання самої КПП Деу Сенс.

  • Але не поспішайте їх відкручувати.
  • Перш потрібно встановити підпірку під двигун. Ми це зробили з допомогою широкої дошки і домкрата.

Насамперед потрібно встановити підпірку під двигун

  • Крім того, потрібно зверху закріпити якимось чином саму КПП Деу Сенс, щоб можна було після відкручування піднімати її вгору і поступово розворушувати. Крім того, таким способом буде легше потім утримати її. У нас це вийшло з допомогою звичайного брухту і каната.

Крім того, потрібно зверху закріпити якимось чином саму КПП Деу Сенс,

  • Тепер потрібно ще від'єднати одне кріплення подушки, щоб забезпечити собі трохи більше простору для розхитування КПП.

Тепер потрібно ще від'єднати одне кріплення подушки

  • Тепер вже можна відкручувати останні гайки, які тримали КПП Деу Сенс і поступово розхитуючи її, відвести від двигуна.
  • Потім можна трохи опустити домкрат. При цьому двигун просяде трохи нижче, і нам стане легше витягувати коробку в бік.
  • Таким чином ми зняли коробку Деу Сенс.

Таким чином ми зняли коробку Деу Сенс.

  • Коли поклали на землю, то тут вже чітко видно вижимний підшипник, стан якого ми можемо відразу оцінити.

Коли поклали на землю, то тут вже чітко видно вижимний підшипник, стан якого ми можемо відразу оцінити.

  • Тепер простим візуальним оглядом оцінюємо стан і кошика. Якщо є на ній видимі пошкодження, то доводиться її міняти.
  • Відпускаємо болтики на 8 по колу, попередньо підперши кошик, щоб вона не прокручувалася.

Відпускаємо болтики на 8 по колу, попередньо підперши кошик, щоб вона не прокручувалася.

  • Тепер знімаємо кошик разом зі зчепленням.
  • Після цього проводимо огляд також і посадкового місця кошика на предмет виявлення пошкоджень або підтікань масла.

Після цього проводимо огляд також і посадкового місця кошика на предмет виявлення пошкоджень або підтікань масла

  • Тепер оглядаємо детально саме зчеплення. По гранях заклепок на диску зчеплення, вірніше по мірі їх зносу, визначаємо потрібна заміна цього диску.

Тепер оглядаємо детально саме зчеплення.

  • Після цього приймаємо рішення про необхідність її заміни.
  • У нашому випадку ми знайшли вироблення, а раз так, то вилку також будемо міняти.
  • Для цього відкручуємо направляючий конусний болт, встановлений зверху на кінці вилки, розхитуємо її в різні сторони і витягуємо її вниз.

Для цього відкручуємо направляючий конусний болт, встановлений зверху на кінці вилки, розхитуємо її в різні сторони і витягуємо її вниз.

  • Заодно проводимо огляд пильовика і сальника під ним, щоб при необхідності їх замінити.
  • Після цього ретельного відмиваємо і очищаємо коробку Деу Сенс від бруду і масла всередині і зовні.
  • Тепер виразно стало видно вироблення і відсутність крайки на спрямовуючий отворі вилки.

Тепер чітко стало видно вироблення і відсутність крайки на спрямовуючий отворі вилки.

  • Це послужило причиною виходу з ладу диска зчеплення і вижимного підшипника.
  • Тому ми прийняли рішення наварити частина відсутньої кромки, що можна було потім вилку гарненько закріпити і добитися тим самими відсутності вібрації при роботі.
  • Однак токар вирішив трохи проточить це отвір, а в утворену виточку вставити злегка змінену втулку, яка буде надійно стояти без вібрації.

проточить це отвір, а в утворену виточку вставити злегка змінену втулку, яка буде надійно стояти без вібрації.

  • Тепер заводимо вилку на місце, ставимо зверху нову втулку і встановлюємо на місце новий вижимний підшипник. Однак, для того, щоб його закріпити і зафіксувати на вижимний вилці застосовуються дві спеціальні скоби.

Однак, для того, щоб його закріпити і зафіксувати на вижимний вилці застосовуються дві спеціальні скоби зверху і знизу.

  • Вони встановлюються зверху і знизу, забезпечуючи повернення підшипника слідом за виделкою.

Вони встановлюються зверху і знизу, забезпечуючи повернення підшипника слідом за виделкою.

  • Тепер починаємо збирати і встановлювати саме зчеплення і кошик. При цьому потрібно знати, що диск зчеплення встановлюється своєї виступає частина всередину кошика.

 диск зчеплення встановлюється своєї виступає частина всередину кошика.

  • Тут потрібна спеціальна напрямна.
  • Ми взяли спеціальну пластмасову втулку, вставили в отвір зчеплення і після цього стали збирати кошик. Робиться це для того, щоб правильно встановити всі болтики на 8 і потім щоб шліци вала зійшлися з виступами на зчепленні.

Ми взяли спеціальну пластмасову втулку, вставили в отвір зчеплення і після цього стали збирати кошик.

  • Таким чином і встановлюємо кошик. Крім того, за її діаметру є дірочки для болтів, а є отвори для направляючих.
  • Орієнтуючись по них, встановивши кошик на втулці строго по її центру, закріплюємо її на своєму установчому місці. При цьому всі шість болтів не затягуємо, а лише наживляємо.
  • Коли ж кошик виставлена по центру, їх можна остаточно обжимать.
  • По ходу складання ми знайшли самі для себе ще одну проблему.
  • Виявляється, втулка під выжимную вилку, а точніше її внутрішній діаметр і верхня кромка, повинні точно відповідати старої втулці.

 втулка під выжимную вилку, а точніше її внутрішній діаметр і верхня кромка, повинні точно відповідати старої втулці.

  • В іншому випадку є висока ймовірність того, що в процесі роботи вижимний підшипник може просто заклинити.
  • Тепер, орієнтуючись по напрямних, ставимо КПП на своє посадочне місце. Після цього, якщо правий Шрус не буде ставати на своє місце, то треба буде трохи провернути кермо вправо, після чого вона стане на місце.
  • Крім того, радимо кріплення під подушку закріпити на коробці до того, як її встановіть на місце

Крім того, радимо кріплення під подушку закріпити на коробці до того, як її встановіть на місце

  • Просто на місці, після того, як встановиться КПП зробити це буде дуже незручно
  • Після того, як встановили коробку, прикручуємо саму подушку двома болтами.
  • Тепер, коли КПП встановлена на своє місце, опускаємо двигун з домкрата і починаємо в зворотному порядку встановлювати все навісне обладнання. При цьому, робимо це не поспішаючи, щоб нічого не пропустити.
  • Всі кабелі, шланги та кріплення, клеми і фішки в зворотному послідовності поступово ставимо на місце.
  • І завершивши цю процедуру, ставимо на місце і збираємо стійку.
  • Чіпляємо колесо, наживляємо болти, опускаємо автомашину і обжимаем їх.
  • Після цього можна встановити на місце підставку для акумулятора і під'єднати сам акумулятор.
  • Потім встановлюємо шток перемикання передач.
  • Після цього, використовуючи вже знайомий пристрій, заливаємо в КПП Деу Сенс масло. При цьому, металопластикова трубка, на яку ми ставимо звичайну лійку, на іншому кінці загнута у вигляді букви «г».

 використовуючи вже знайоме пристосування, заливаємо в КПП Деу Сенс масло.

  •  Це дуже зручно для того, щоб вставити її в заливну пробку КПП. В результаті сам процес заливання масла стає швидким і легким.
  • Ну і останнім штрихом у нас буде установка декоративного захисного кожуха на голівку клапанів.
  • На цьому заміна зчеплення на автомобілі Деу Сенс вважається закінченою.   

» Всі новини

.