Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Прокладка клапанної кришки заміна на Деу Нексія

01.02.2018 | Nexia

Багато водіїв Daewoo Nexia скаржаться на ефект запотівання клапанної кришки і корпусу ГБЦ. Тобто зовнішня частина двигуна покривається мастильним нальотом. Таке зазвичай відбувається через розгерметизацію сполуки, що обумовлено зносом прокладки клапанної кришки.

Прокладка клапанної кришки Деу Нексія з часом дубіє, всихає і тріскається. Все це веде до протікання моторного мастила.

Артикульні номери прокладки клапанної кришки Деу Нексія:

  1. 96353002 (двигун 1.6, під пластикову кришку)
  2. 96351213-GM (двигун 1.6 і 1.5, під алюмінієву кришку)
  3. 96144620-GK (двигун 1.5)
  4. 15-53456-01-Victor Reinz (двигун 1.6, під алюмінієву кришку)
  5. 90354545 (двигун 1.5, пробкова прокладка)
  6. 90354545-DM (8 клапанів)

Артикул кілець під болти клапанної кришки: 96353007 (двигун 1.6 і 1.5).

Артикул напівкіл (бугелів): 96144621-KAP (двигун 1.6).

Термін служби прокладки клапанної кришки Daewoo Nexia зазвичай не регламентується. Адже прокладка є одноразовою. Її слід змінювати після кожного від'єднання кришки від головки блоку циліндрів.

У середньому прокладка клапанної кришки не живе довше 70 000 (км) пробігу.

Приводів для від'єднання кришки ГБЦ може бути безліч: від огляду клапанного вузла і заміни гідрокомпенсаторів або сальників клапанів до демонтажу ГБЦ.

Заміна прокладки клапанної кришки Деу Нексія

Як замінити прокладку клапанної кришки Деу Нексія на двигуні F16D3

Варто відразу зауважити, що автомобіль Дєу Нексія може оснащуватися різними варіантами мотора. Частіше за все ця машина комплектується або 8-клапаним двигуном A15SMS, або 16-клапаним мотором F16D3.

Як зрозуміло, процес заміни клапанної кришки на різних моторах має деякі відмінності. Нижче буде розказано про заміну прокладки клапанної кришки на двигуні F16D3.

  • Від'єднуємо декоративну накладку мотора. Кришка тримається на 4 болтиках з головкою під шестигранник на 5.

Від'єднуємо декоративну накладку мотора

Знімаємо високовольтні дроти з головок свічок запалювання

Від’єднуємо живлення датчика розподвалу

  • Знімаємо верхню передню кришку ГРМ. Кришка тримається на 3 болтах з головкою на 10. Попередньо з тримачів кришки слід витягти шланг прогрівання дроселя. Додатково, якщо машина комплектується насосом ГУР, то слід перед від'єднанням кришки зняти шків. Даний шків тримається на 3 болтах з головкою під ключ на 12.

Знімаємо верхню передню кришку ГРМ

Верхня передня захисна кришка ГРМ знімається для того, щоб вийшло швидко і безпечно демонтувати клапану кришку. Якщо не зняти верхній захист газорозподільного механізму, то клапанна кришка чіплятиметься за неї.

  • Від'єднуємо від клапанної кришки основний шланг вентиляції картеру. Шланг зафіксовано на штуцері за допомогою хомута. У ролі оригінальних затисків на автомобілі Деу Нексія використовуються самозатискні хомути. Майстру слід за допомогою плоскогубців стиснути вусики хомута. Після ослаблення затяжки хомута затискач потрібно просто зрушити вниз по шлангу.

Від'єднуємо від клапанної кришки основний шланг вентиляції картеру

  • Від'єднуємо від клапанної кришки шланг продування картеру на холостому ході. Цей шланг від'єднується за описаною вище схемою.

Від'єднуємо від клапанної кришки шланг продування картеру на холостому ході

  • Відкручуємо клапану кришку. Кришка клапанів на моторі F16D3 тримається за допомогою 15 болтів. Всі болти мають головку на 10. Кожне з місць кріплення оснащене ущільнювальним кільцем. Повторно використовувати старі колічки під болти не можна! До цих ущільнювальних елементів слід ставитися так само, як і до прокладки клапанної кришки.

Відкручуємо клапану кришку

Працювати з клапанною кришкою необхідно строго на холодному моторі. Кріплення слід викручувати хрест-накрест. Досвідчені майстри відкручують болти за 3 підходи. Цей прийом дозволить уникнути деформації клапанної кришки.

  • Знімаємо клапану кришку. На цьому етапі майстру необхідно проявляти обережність. Адже ГБЦ Daewoo Nexia буде стояти оголеним, дуже легко впустити всередину якийсь предмет. Маленька гайка, що впала всередину, може стати причиною заклинювання клапанного механізму! Найкраще накрити оголений мотор чистим ганчір’ям.

Знімаємо клапану кришку

  • Ретельно чистимо привалювальні поверхні на ГБЦ і клапанній кришці. На даному етапі необхідно прибрати частинки старої прокладки і герметика. Контактні поверхні повинні в прямому сенсі слова блищати.
  • Ставимо на місце нову прокладку клапанної кришки. Попередньо необхідно промазати герметиком місця під півкільця і на заглушках. Місця нанесення герметика відзначені на фото нижче.

Ставимо на місце нову прокладку клапанної кришки

Не слід намащувати герметиком повністю всю контактну поверхню прокладки з кришкою і ГБЦ Деу Нексія. Нова прокладка клапанної кришки повинна сама по собі добре утримувати компресію. Якщо нова прокладка відразу ж почала текти, то має сенс провести заміну самої клапанної кришки.

Клапанна кришка з часом знаходить деформацію і різні мікропошкодження. Додатково в клапаній кришці зношується масловідділювач.

З метою економії деякі майстри садять стару прокладку клапанної кришки на герметик цілком. Це зазвичай робиться, якщо прокладка відпрацювала порівняно недовго, до 15 000 - 20 000 (км) пробігу, а майстер зіткнувся з необхідністю демонтувати клапану кришку. У подібному випадку застосування герметика дозволяє заощадити на покупці нової прокладки.

Як замінити прокладку клапанної кришки Деу Нексія на двигуні A15SMS

Трохи за іншою схемою змінюється прокладка на 8-клапаному моторі. На таких двигунах клапанна кришка від'єднується більш просто і швидко.

  • Ві'єднуємо шланг продування картерних газів. Даний шланг зафіксований самозатискним хомутом. Для ослаблення затисну необхідно стиснути вусики хомута. Найкраще це робити за допомогою плоскогубців.

Ві'єднуємо шланг продування картерних газів

  • Відкручуємо болти клапанної кришки. Всього 8 точок фіксації. Головки болтів під ключ на 10. Дані болти зазвичай відкручуються на холодному моторі Daewoo Nexia. Кріплення слід викручувати за схемою хрест-накрест, за 2-3 підходи.

Відкручуємо болти клапанної кришки

  • Знімаємо клапанну кришку.

Знімаємо клапанну кришку

  • Прибираємо стару прокладку і добряче вичищаємо привалочні поверхні від залишків старої прокладки, герметика та мастила.
  • Ставимо нову прокладку і збираємо вузол у зворотній послідовності.

Додаткова інформація

Якщо все зроблено правильно, то з'єднання клапаної кришки і ГБЦ на автомобілі Деу Нексія набуває герметичності на довгий час, мінімум 50 000 (км) пробігу, або поки не виникне необхідність демонтувати клапану кришку. Деякі водії зазначають, що після встановлення нової прокладки мастило все одно тече зі з'єднання. У подібних випадках слід звернути увагу на такі моменти:

  1. Прокладка може не відповідати типу клапанної кришки
  2. Може бути зношена сама клапанна кришка

Досвідчені водії Деу Нексія знають, що є різні види прокладки клапанної кришки. Існують прокладки як під пластикові, так і алюмінієві кришки. Є прокладки з різним профілем посадкової частини. Прокладки можуть виготовлятися з різних матеріалів.

При виборі прокладки клапанної кришки майстру слід врахувати безліч факторів: тип кришки, наявність у посадковому місці паза, матеріал минулої прокладки тощо. Лише в цьому випадку можна розраховувати, що прокладка забезпечить належний рівень герметичності з'єднання.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Прокладка клапанної кришки заміна на Деу Нексія"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Деу Нексія

Заміна мастила ГУР Деу Нексія
Заміна мастила ГУР Деу Нексія
Заміна датчика рівня палива Деу Нексія, не показує рівень палива
Заміна датчика рівня палива Деу Нексія, не показує рівень палива
Як утеплити салон Деу Нексія
Як утеплити салон Деу Нексія
Не перемикається на газ Деу Нексія, як увімкнути ГБО без кнопки
Не перемикається на газ Деу Нексія, як увімкнути ГБО без кнопки
.