▷ 097 990-07-47
▷ 066 403-83-83
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Зчеплення Деу Матіз як замінити?

Розкажіть друзям
05.02.2018 | Matiz

Механізм зчеплення – це дуже важлива деталь будь-якого автомобіля, що забезпечує роз'єднання КПП з мотором, що дає можливість перемикати передачі під час руху.

Крім того, цей пристрій відіграє величезну роль під час гальмування автомобіля, аж до його повної зупинки, а також забезпечує плавність початку руху при рушанні з місця.

У цій статті ми розповімо і покажемо, як замінити зчеплення в автомобілі Деу Матіз своїми силами.

У цій статті ми розповімо і покажемо, як замінити зчеплення в автомобілі Деу Матіз своїми силами.

  • У нас автомобіль 2012 року випуск з об'ємом двигуна 0,8 літра.
  • Потрібно зазначити, що існують деякі відмінності в пристрої і встановленні механізму зчеплення автомобіля, випущеного до 2008 року і після. Але вони в основному стосуються розміру диска і корзини, а в іншому зовсім несуттєві і порядок дій скрізь ідентичний.
  • Отже, сьогодні ми будемо встановлювати зчеплення марки Тріал, в комплект якого входить вижимний підшипник, кріплення на болти, корзина, диск зчеплення і центратор.

 сьогодні ми будемо встановлювати зчеплення марки Тріал

  • Слід зазначити, що заміна зчеплення в автомобілі Деу Матіз – це друга за рівнем складності процедура, яка поступається лише ремонту двигуна.
  • Саме тому до неї потрібно готуватися грунтовно і братися самостійно тільки в тому випадку, коли є відповідний інструмент, всі необхідні деталі, а також, що важливо, власний досвід виконання таких ремонтних робіт.
  • Існує кілька різних способів заміни зчеплення на Деу Матіз. Про це написано в багатьох навчально-довідкових посібниках.
  • У цій статті ми розповімо про одного з них, який вважаємо найбільш оптимальним і найменш трудомістким.
  • Крім того, разом із заміною зчеплення ми рекомендуємо замінити задній сальник коленвала, вилку перемикання, а також встановимо новий лівий і правий Шрус.

разом із заміною зчеплення ми рекомендуємо замінити задній сальник коленвала, вилку перемикання

  • Отже, спочатку знімаємо корпус повітряного фільтра, послабивши хомут на гофрованому шлангу, що веде до дросселю і, викрутивши три болти, якими кріпиться повітрозабірник і корпус самого фільтра. від'єднуємо шланг рециркуляції газів

спочатку знімаємо корпус повітряного фільтра, послабивши хомут на гофрованому шлангу, що веде до дросселю

  • Також від'єднуємо шланг рециркуляції газів картерів.
  • Тепер, щоб було зручніше працювати від'єднуємо і знімаємо акумулятор.

Тепер, щоб було зручніше працювати від'єднуємо і знімаємо акумулятор.

  • Після цього, знімаємо і майданчик акумуляторної батареї, хоча це і не зовсім обов'язково, а також від'єднуємо всі датчики, розташовані на кронштейні КПП.
  • Тепер беремо голівку на 12 і відкручуємо сам цей кронштейн.

Тепер беремо голівку на 12 і відкручуємо сам цей кронштейн.

  • При цьому, ми радимо всі болти, гайки і шайби по можливості вставляти назад в ті місця, від куди їх зняли, щоб не втратити і потім при складанні можна було швидше знайти і не переплутати.
  • Сам же відкручений кронштейн разом з отсоединенными раніше датчиками найкраще підняти вгору і закріпити, щоб вони не заважали потім знімати КПП.
  • Тієї ж головкою на 12 відвертаємо кріплення кронштейна патрубки системи охолодження автомобіля Деу Матіз в тому місці, де він кріпиться до дзвону КПП.

відвертаємо кріплення кронштейна патрубки системи охолодження автомобіля Деу Матіз

  • Потім від'єднуємо троса відбору перемикання передач, для чого знімаємо їх фіксатори, якими вони кріпляться до кронштейна.

Потім від'єднуємо троса відбору перемикання передач, для чого знімаємо їх фіксатори, якими вони кріпляться до кронштейна.

  • Расшплинтовываем і знімаємо самі кронштейни з осей важелів відбору перемикання передач.

  • Після чого виводимо троса відбору перемикання передач з кронштейнів.
  • Від'єднуємо кліпсу, фіксуючу косу проводів під важелями перемикання передач.
  • Також, голівкою на 12 викручуємо болт і від'єднуємо мінусову клему перемикання передач КПП Деу Матіз.

Також, голівкою на 12 викручуємо болт і від'єднуємо мінусову клему перемикання передач КПП Деу Матіз.

  • Під кронштейном перемикання передач КПП є два болта і гайка, які з допомогою все тієї ж головки на 12 варто відкрутити.
  • Тепер ми маємо нарешті прямий доступ до КПП.
  • Для того, щоб почати знімати КПП, нам необхідно зірвати верхній передній болт на 14 її кріплення до двигуна.

Для того, щоб почати знімати КПП, нам необхідно зірвати верхній передній болт на 14 її кріплення до двигуна.

  • Крім того, потрібно зірвати також і нижній передній болт, розташований за датчиком положення розподільного валу.

Крім того, потрібно зірвати також і нижній передній болт, розташований за датчиком положення распредвала.

  • Тепер з допомогою головки на 14 і довгого воротка відкручуємо задній верхній болт КПП Деу Матіз.

Тепер з допомогою головки на 14 і довгого воротка відкручуємо задній верхній болт КПП Деу Матіз.

  • Наступний етапом будуть роботи під автомобілем.
  • Для цього піднімаємо його на підйомнику або за допомогою домкрата.
  • Після цього знімаємо ліве переднє колесо.
  • Развальцовываем і відвертаємо ступичную гайку.
  • Тепер, ключем на 17 утримуємо болт кріплення поворотного кулака на амортизаційної стійки, а іншим ключем відвертаємо гайку.

іншим ключем відвертаємо гайку.

  • Точно так само чинимо і з другим болтом.
  • Виймаємо болти і після цього виводимо кулак з кронштейна, що на амортизаційної стійки.

Виймаємо болти і після цього виводимо кулак з кронштейна, що на амортизаційної стійки

  • Тепер, відводимо кулак трохи вбік і виводимо Шрус з поворотного кулака.

Тепер, відводимо кулак трохи вбік і виводимо Шрус з поворотного кулака.

  • Після цього кулак повертаємо на своє місце в стійці, щоб уникнути натягу його шланга.
  • На цьому всі роботи біля колеса закінчуються і потрібно переходити до операцій під автомобілем.
  • Тут потрібно зняти захист КПП і злити масло з коробки Деу Матіз.
  • Якщо воно чисте, то варто злити його в чисту ємність, щоб потім залити назад. Якщо ж ні, то зливаємо в будь-яку ємність. Цим, до речі, і хороша процедура заміни зчеплення, що можна поміняти заодно і масло в КПП автомобіля Деу Матіз.
  • Крім того, потрібно вивести привід лівий з коробки перемикання передач і видалити його.
  • У нашому випадку виявилося, що пильник троса зчеплення порваний, а сам трос абсолютно сухою.

У нашому випадку виявилося, що пильник троса зчеплення порваний, а сам трос абсолютно сухою.

  • Це, звичайно, привід, щоб його замінити.
  • А поки звільняємо трос, відкручуємо фіксуючу гайку на 10 і виймаємо його з фіксатора і кронштейна.
  • Тепер беремо голівку на 24 і відвертаємо чотири нитки заливну пробку КПП автомобіля Деу Матіз.

Тепер беремо голівку на 24 і відвертаємо чотири нитки заливну пробку КПП автомобіля Деу Матіз.

  • Це робиться для того, щоб коробку через неї надходив повітря.
  • Після цього, беремо чотиригранник і відвертаємо зливну пробку коробки.

Після цього, беремо чотиригранник і відвертаємо зливну пробку коробки.

  • Тепер зливаємо масло, а за цей час почистимо саму зливну пробку.
  • Закінчивши цю роботу, акуратно вставляємо монтировку між приводом і КПП.

Закінчивши цю роботу, акуратно вставляємо монтировку між приводом і КПП.

  • Після цього, натискаючи на неї, витягаємо лівий привід.
  • Проводимо ретельний його огляд, на предмет виявлення пошкоджень та поривів пиляків.
  • Слідом за цим встановлюємо назад зливну пробку і добре затягуємо.
  • Після цього, також, як раніше, виводимо і правий внутрішній Шрус.

Після цього, також, як раніше, виводимо і правий внутрішній Шрус.

  • Але, у зв'язку з тим, що він вільно ходить, то його можна залишити в наполовину витягнутому положенні.
  • Поруч зі зливною пробкою КПП знаходиться ще один болт на 12, яким кріпиться коса проводів.
  • Відкручуємо і її.

Відкручуємо і її.

  • Болт просто витягаємо, кронштейн відводимо в сторону, а болт вкручуємо назад у своє гніздо.
  • Від'єднуємо і відводимо убік датчик швидкості, який також кріпитися на КПП.
  • Відкручуємо і знімаємо кронштейн тросів відбору перемикання передач з КПП.
  • Тепер знімаємо поздовжню тягу, відкрутивши для цього гайку на 10 і два болта на 12.

Тепер знімаємо поздовжню тягу, відкрутивши для цього гайку на 10 і два болта на 12.

  • Знімаємо кожух, що запобігає потраплянню бруду і мили в картер («півмісяць»), відкрутивши для цього два невеликих болта на 10

Знімаємо кожух, що запобігає потраплянню бруду і мили в картер («півмісяць»), відкрутивши для цього два невеликих болта на 10

  • Тепер під стартером є ще одна гайка на 14, утримує КПП в поєднанні з двигуном. Відкручуємо і її.
  • Тепер коробку практично нічого не тримає, тому її потрібно підперти стійкою чи ще чимось.
  • Після цього відкручуємо кріплення подушки КПП, оскільки вона тепер тримається тільки на цій подушці і направляючих.
  • Це два болта на 14.

Після цього відкручуємо кріплення подушки КПП, оскільки вона тепер тримається тільки на цій подушці і направляючих.

  • Тепер коробка повністю звільнена, тому потрібно поступово послаблювати підпору і виводити її трохи вліво по ходу руху автомобіля.
  • Таким чином вона зійде з напрямних і її можна буде опускати вниз. При цьому стабілізатор буде кілька заважати цьому.
  • Але обережною потрібно виводити КПП спочатку вліво, потім вниз і все вийде.

Але потрібно обережною виводити КПП спочатку вліво, потім вниз і все вийде.

  • При здійсненні цієї операції бажано мати поруч помічника, оскільки сама КПП досить важка.
  • Тепер ми маємо повний доступ до механізму зчеплення Деу Матіза.

Тепер ми маємо повний доступ до механізму зчеплення Деу Матіза.

  • Крім того, є можливість повністю оглянути КПП, замінити вижимний і вилку зчеплення.
  • При огляді КПП потрібно звернути увагу на напрямні. Вони всі повинні бути на місці

ри огляді КПП потрібно звернути увагу на напрямні. Вони всі повинні бути на місці

  • Якщо якась залишилася в корпусі двигуна або в стартері, як у нас, то її потрібно витягти звідти, трохи розплющити і забити на своє місце в коробці Деу Матіза. При цьому, головне, щоб всі напрямні сиділи щільно, оскільки в іншому випадку вони можуть під час роботи двигуна випасти в «дзвін» або КПП і наробити багато неприємностей.
  • Після цього, беремо монтировку з плоским кінцем або широку плоску викрутку і заклиниваем маховик, щоб він не міг обертатися і був зафіксований в одному положенні.

беремо монтировку з плоским кінцем або широку плоску викрутку і заклиниваем маховик,

  • Тепер зриваємо всі шість болтів, які фіксують маховик.
  • Відкручуємо і знімаємо після цього кошик і диск зчеплення.

Відкручуємо і знімаємо після цього кошик і диск зчеплення.

  • Слідом за цим відкручуємо шість болтів, попередньо зафіксувавши маховик і потім знімаємо його.

Слідом за цим відкручуємо шість болтів, попередньо зафіксувавши маховик і потім знімаємо його

При цьому, потрібно звертати увагу, що на маховику з внутрішньої його сторони є спеціальний штифт, який при встановленні маховика повинен потрапляти у відповідне місце на хвостовику колінчастого. Якщо цього не відбудеться, то надалі датчик коленвала буде вам давати неправильну інформацію, оскільки маховик буде встановлений з деяким зміщенням.

  • Тепер оглядаємо сальник коленвала на предмет течі масла.

Тепер оглядаємо сальник коленвала на предмет течі масла.

  • Якщо все нормально, то міняти його немає сенсу.
  • Якщо ж є підтікання масла, то краще такий замінити сальник. Хоча, краще в будь-якому випадку замінити його, а заодно і підшипник первинного валу на маховику автомобіля Деу Матіз.
  • Отже, виймаємо сальник зі свого гнізда з допомогою гачка, зробленого зі старої викрутки.

Отже, виймаємо сальник зі свого гнізда з допомогою гачка, зробленого зі старої викрутки.

  • При цьому потрібно дотримуватися обережності, щоб не пошкодити поверхню коленвала і садивного алюмінієвого кільця сальника.
  • Можна це зробити і іншим способом: акуратно загорнути два самореза в сам сальник і потім за них його витягнути з гнізда.
  • Після цього ретельно і акуратно протираємо все посадочне гніздо його.
  • Тепер беремо новий сальник і наносимо на нього сучасний і недешевий високотемпературний герметик, щоб надалі виключити незаплановані і дорогі ремонти.

беремо новий сальник і наносимо на нього сучасний і недешевий високотемпературний герметик,

  • Розрівнюємо після цього пальцем герметик, щоб отримати тонкий шар його на сальнику і встановлюємо його назад урівень з корпусом двигуна.

Розрівнюємо після цього пальцем герметик

  • Тепер выпрессовываем підшипник первинного валу на маховику.

Тепер выпрессовываем підшипник первинного валу на маховику.

  • У нас для цього є спеціальний прес. З його допомогою встановлюємо на своє місце і новий підшипник. Для цього не потрібно ніякої мастила.
  • Тепер переходимо до самої КПП автомобіля Деу Матіз.
  • Відкручуємо і знімаємо важіль механізму перемикання передач.

Відкручуємо і знімаємо важіль механізму перемикання передач.

  • Уважно його потім оглядаємо і якщо з'явилися там якісь тріщини або інші пошкодження, то краще замінити його на новий.
  • Тепер подаємо трохи вгору і виводимо вижимний підшипник на КПП.

Тепер подаємо трохи вгору і виводимо вижимний підшипник на КПП.

  • Перш ніж встановлювати новий вижимний ми настійно рекомендуємо поміняти і виделку. Справа в тому, що в будь-якому випадку вона прирабатывается до підшипника, в результаті чого на ній утворюються характерні виробітку. Працюючи з новим рівним підшипником, вона знову буде намагатися до нього приробитися, викликаючи вібрацію і надалі перекіс самого підшипника. А через трос зчеплення відповідно буде вібрувати і педаль зчеплення в салоні авто.
  • Для того, щоб зняти саму вилку потрібно взяти нехитре пристосування, як у нас

Для того, щоб зняти саму вилку потрібно взяти нехитре пристосування, як у нас

  • Так от, беремо це пристосування, встановлюємо його на корпус самої вилки зсередини і з допомогою молотка вибиваємо сальник і бронзову втулку, які фіксують вилку в «дзвоні» КПП.

вибиваємо сальник і бронзову втулку, які фіксують вилку в «дзвоні» КПП.

  •  Після цього вона легко виходить назовні.
  • Тепер, ще один важливий момент: потрібно зі старої вилки вибити направляючий штифт і запресувати його в нову.

потрібно зі старої вилки вибити направляючий штифт і запресувати його в нову.

  • Наступним моментом є ретельне витирання осі, на яку ми будемо одягати вижимний підшипник.
  • Але попередньо змащуємо його внутрішню поверхню синтетичної мастилом.

Але попередньо змащуємо його внутрішню поверхню синтетичної мастилом.

  • В цьому випадку він буде краще обертатися на своїй осі.
  • Після цього, встановлюємо на своє місце вилку і вижимний підшипник, завівши їх у відповідне зачеплення.

Після цього, встановлюємо на своє місце вилку і вижимний підшипник, завівши їх у відповідне зачеплення.

  • Тепер у зворотному порядку, з допомогою вже відомо пристосування забиваємо на місце втулку і сальник кріплення вилки зчеплення Деу Матіз.
  • Тут також потрібно пам'ятати, що якщо підтікають сальник півосей КПП, то зараз саме час їх замінити. Якщо ж у вас все нормально, то на цьому ремонтні роботи на КПП можна вважати закінченими.
  • Тепер приступаємо до збору механізму зчеплення.
  • Для цього встановлюємо на місце маховик, поєднавши при цьому його штифт з відповідним місцем у двигуні. Для того, щоб правильно затягнути болти кріплення маховика краще всього скористатися динамометричним ключем. Встановивши голівку на 14, ми з допомогою цього ключа перевіримо правильність затягування всіх болтів з потрібним зусиллям, рівним 45 н/м.
  • Крім того, потрібно пам'ятати, що кріплення всіх великих деталей автомобіля, і Деу Матіза в тому числі, затягуються в кілька прийомів і обов'язково по діагоналі.
  • Далі, збираємо кошик зчеплення.
  • Для того, щоб її легше зібрати і поєднати при цьому осі вижимного і веденого дисків, за допомогою спеціального професійного центратора від компанії Ликота, як у нас,

 зібрати і поєднати при цьому осі вижимного і веденого дисків, скористаємося допомогою спеціального професійного центратора

  • ми збираємо кошик з диском зчеплення.
  • При цьому диск товстої стороною ставиться всередину кошика.
  • Цим же центратором ми фіксуємо всю корзину в зборі і після цього поправляємо диск щодо корзини по їх краях, домагаючись таким чином, щоб не було у нього люфту

Цим же центратором ми фіксуємо всю корзину в зборі

  • Тепер встановлюємо кошик на маховик і трьома ботами наживляємо, а потім їх обжимаем по динаміці.

Тепер встановлюємо кошик на маховик і трьома ботами наживляємо, а потім їх обжимаем по динаміці.

  • Після цього можна послаблювати центратор і спокійно його виймати. Кошик з диском встановлені на місце.
  • Слідом за цим приступаємо до установки на місце КПП автомобіля Деу Матіз.

Слідом за цим приступаємо до установки на місце КПП автомобіля Деу Матіз.

  • При цьому потрібно уважно стежити за тим, щоб нічого не заважало установці коробки на своє місце.
  • Крім того, проконтролювати, щоб всі напрямні були на своїх місцях.
  • Саму установку виконуємо в зворотному порядку: подаємо КПП спочатку вліво по ходу автомобіля, а потім вирівнюємо її вже по напрямних.

Саму установку виконуємо у зворотному порядку

  • Крім того, потрібно потрапити правим приводом внутрішнього Шруса в сальник коробки.
  • Тому просуваємо потихеньку коробку вперед і вгору, щоб первинний вал збіглося з отвором у кошику і потрапив в підшипник.
  • Ще раз перевірте, чи не заважає що встановленню КПП на місце, немає чи інших агрегатів між нею і двигуном.
  • І як тільки коробка встала на місце, зафіксуйте її гайкою, яка розташована між Шрусом автомобіля Деу Матіз та його стартером.

зафіксуйте її гайкою, яка розташована між Шрусом автомобіля Деу Матіз та його стартером

  • Це робиться для того, щоб КПП не пішла назад і тепер можна спокійно вставляти всі болти на місце.
  • Перед цим ми радимо при складанні всі різьбові з'єднання змастити консистентним мастилом.
  • Крім того, перед початком експлуатації радимо відразу відрегулювати зчеплення, оскільки трос його виймався. І потім, перший час їздити радимо акуратно, без зайвої агресивності, щоб зчеплення могло приробитися.
  • Також потрібно мати на увазі, що через кілька днів, після того, як зчеплення притреться, його педаль може провалитися декілька нижче, або ж навпаки – стати трохи вище. В цьому немає нічого страшного, просто потрібно додаткове регулювання зчеплення.
  • Ще одна дуже важлива порада.
  • Якщо ви змінюєте зчеплення на автосервісі, то приймаючи після ремонту автомобіль, переконайтеся, що педаль зчеплення не вібрує, немає ніяких поштовхів і сторонніх шумів при роботі двигуна. Сам автомобіль чіпає плавно і легко без жодних ривків.
  • Це буде свідченням, що зчеплення встановлено правильно.
  • А наш ремонт по заміні зчеплення на Деу Матіз на цьому закінчено.  

» Всі новини

.