▷ 097 990-07-47
▷ 066 403-83-83
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Заміна переднього ричага Деу Матіз

Розкажіть друзям
08.02.2018 | Matiz

Шаровий ричаг автомобіля – це один з елементів його підвіски, на якому кріпиться опора.

І важіль, і опора виконують основну роль у безпечному повороті коліс при русі автомобіля, а також амортизації його підвіски.

Тому роль шарового ричага важко переоцінити.

У цій статті ми розповімо про те, як правильно виконати заміну переднього шарового ричага на автомобілі Деу Матіз.

У цій статті ми розповімо про те, як правильно виконати заміну переднього кульового важеля на автомобілі Деу Матіз.

  • Сам шаровий ричаг – це деталь з профільного металу або суцільнолитий, на одному кінці якого є сайлентблок, а з іншого встановлена кульова опора з пальцем і пильником.

Сам кульовий важіль – це деталь з профільного металу або суцільнолитий,

  • При виході з ладу кульовий ричаг неминуче буде створювати досить гучний стукіт, тому почути це можна завжди. Це стане сигналом для того, щоб поїхати на СТО для проведення діагностики та вчасно виконати заміну цієї деталі. Правда, справедливості заради, потрібно відзначити, що майстри не дуже охоче беруться за виконання цієї операції, оскільки дуже часто буває потрібно занадто довго повозитися, щоб зняти важіль з болта підрамника, на якому він кріпиться за допомогою сайлентблока. Такий болт часто закисає і буквально вростає у втулку сайлентблока.
  • Ми покажемо свій спосіб заміни, розроблений нами ж в результаті багаторазових виконання цієї операції.
  • Отже, ми знімаємо весь поворотний кулак у зборі, звичайно після зняття переднього правого колеса.
  • Після цього, з допомогою щітки по металу акуратно зачистили всі з'єднання та болти, які належить відкрутити.

Після цього, з допомогою щітки по металу акуратно зачистили всі з'єднання та болти, які належить відкрутити.

  • А це болт, з допомогою якого ричаг прикріплюється до підрамника і болт кріплення кульової опори до поворотного кулака, а також гайка кріплення ричага до стабілізатора.
  • По закінченні цього процесу всі з'єднання проливаємо проникаючої мастилом.
  • Потім, першим елементом для демонтажу буде поздовжня тяга.
  • Вона кріпить стабілізатор і одночасно закриває нам доступ до болта, яким кульовий ричаг кріпиться до підрамника автомобіля Деу Матіз.
  • Для цього, за допомогою хрестоподібної викрутки відкручуємо гвинт, що фіксує решіток щиток.

Для цього, за допомогою хрестоподібної викрутки відкручуємо гвинт, що фіксує решіток щиток. 4

  • Тепер відкручуємо два болта на 14, якими кріпиться поздовжня тяга.

Тепер відкручуємо два болта на 14, якими кріпиться поздовжня тяга.

  • Тут же відкручуємо і гайку на 14, що на поздовжній тязі.

Тут же відкручуємо і гайку на 14, що на поздовжній тязі.

  • Крім того, там же поряд є ще один болтик на 10, який також потрібно відкрутити.
  • Тепер поздовжня тяга повністю звільнена і ми можемо вільно її зняти, відкласти в сторону разом з її кріпленням.

Тепер поздовжня тяга повністю звільнена

  • Наступною буде гайка, яка фіксує стабілізатор.

Наступною буде гайка, яка фіксує стабілізатор.

  • Знімаємо на ній найменування та відкручуємо.
  • Перевіряємо якість різьби на гайці і пальці, а потім выковыриваем звідти гумову втулку.

Перевіряємо якість різьби на гайці і пальці, а потім выковыриваем звідти гумову втулку.

  • Тепер настає черга відкручувати згадуваний раніше болт, з допомогою якого власне і кріпитися кульовий ричаг до підрамника Деу Матіз.
  • Радимо попередньо його гарненько зачистити і змастити проникаючої мастилом.
  • Тепер беремо гарну голівку на 14 з подовжувачем і довгий срывной комірець.

 Тепер беремо гарну голівку на 14 з подовжувачем і довгий срывной комірець. 10.

  • Накидаємо голівку на болт і буквально потроху починаємо зривати болт. Якщо це вдалося зробити відразу, то не поспішайте його швидко викручувати.
  • Спочатку трошки прокручуємо, щоб достатньо почистити різьблення.
  • І лише потім, коли він вільно відкручується, можна вже швидко викручувати.
  • Крім того, відкручуючи болт, потрібно дивитися за тим, щоб не провернути разом з ним і сайлентблок, оскільки тут є велика ймовірність того, що можна зірвати заставу гайку, яка приварена до рами автомобіля Деу Матіз.
  • І тепер, коли вже болт вийшов, беремо кліщі або пасатижі і просто його витягуємо з отвору.

І тепер, коли вже болт вийшов, беремо кліщі або пасатижі і просто його витягуємо з отвору.

  • Після цього уважно оглядаємо болт, щоб прийняти рішення: чи можна його ставити назад або краще замінити на новий.
  • Отже, тепер спокійно витягаємо кульовий ричаг з свого посадкового місця

Отже, тепер спокійно витягаємо кульовий важіль з свого посадкового місця

  • Потім оглядаємо підрамник на предмет виявлення пошкоджень і якщо все в нормі, то вставляємо новий ричаг на своє місце.
  • Беремо при цьому старий або новий болт його кріплення і ретельно змащуємо перед установкою.
  • При цьому непогано замінити і гумову втулку на стабілізаторі.
  • Закручуємо на місце болт кріплення ричага і після цього знову беремо той же срывной довгий вороток разом з головкою на 14 і потихеньку затягуємо болт.

беремо той же срывной довгий вороток разом з головкою на 14 і потихеньку затягуємо болт.

  • Тепер вставляємо другу гумову втулку на важелі.

Тепер вставляємо другу гумову втулку на важелі.

  • Для того, щоб швидко і легко її вставити на місце, змащуємо проникаючої мастилом WD 40 поверхня шарового ричага і саму втулку.
  • Після цього вставляємо її в сорочку ричага.
  • Але для того, щоб її правильно осадити в сорочку, беремо голівку на 19 або на 21, наставляємо на втулку і декількома ударами молотка заганяємо її на місце.
  • Тепер на палець одягаємо шайбу, а на його різьблення наносимо мастило.

Тепер на палець одягаємо шайбу, а на його різьблення наносимо мастило.

  • Після цього закручуємо гайку і шплінтуємо її новим шплінтом.
  • За цим у зворотному порядку встановлюємо поздовжню тягу на своє місце. Не забуваємо при цьому змащувати всі з'єднання графітовим мастилом.
  • Подальшу збірку проводимо в зворотному порядку.

» Всі новини

.