▷ 097 990-07-47
▷ 066 403-83-83
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Ремінь ГРМ Деу Матіз і ролик як замінити?

Розкажіть друзям
12.02.2018 | Matiz

Ремінь газорозподільного механізму – це надзвичайно важлива деталь в будь-якому автомобілі. Якщо він обривається, то гнуться клапана і попутно відбувається чимало неприємностей. У більшості випадків після цього доводиться робити ремонт всьому двигуну.

Основним призначенням його є передача крутного моменту з коленвала двигуна до його распредвалу.  

У цій статті ми розповімо, як замінити ремінь ГРМ в домашніх умовах на автомобілі Деу Матіз з об'ємом двигуна 0,8 літра.

 як замінити ремінь ГРМ в домашніх умовах на автомобілі Деу Матіз з об'ємом двигуна 0,8 літра.

  • Згідно з останнім регламентом заміна ременя ГРМ на Деу Матіз повинна проводиться через 40 тисяч кілометрів пробігу або через кожні чотири роки експлуатації, незалежно від кілометражу пробігу. Виконання правил регламенту дасть можливість вам захистити себе від багатьох неприємностей при експлуатації автомобіля.
  • Крім того, одночасно із заміною ременя ГРМ рекомендується замінювати і натяжний ролик, його пружину, а також сальники колінчастого і розподільного вала, ну і помпу. Хоча кожен вирішує для себе сам.

одночасно із заміною ременя ГРМ рекомендується замінювати і натяжний ролик, його пружину,

  • У нашому випадку ми розповімо про заміну ременя ГРМ, натяжного ролика та сальника коленвала.

У нашому випадку ми розповімо про заміну ременя ГРМ, натяжного ролика та сальника коленвала.

  • Отже, першим ділом відкручуємо чотири болта на 10 на захисному кожусі ГРМ і знімаємо його.

Отже, насамперед відкручуємо чотири болта на 10 на захисному кожусі ГРМ і знімаємо його.

  • Після цього, знімаємо ремінь з генератора, щоб був кращий доступ, для чого відкручуємо внизу один болтик на 12, відводимо генератор в бік і знімаємо сам ремінь.
  • Потім, знімаємо переднє колесо з правої сторони автомобіля і встановлюємо підпірку під авто.
  • Тепер відкручуємо три болти на насосі гідропідсилювача Деу Матіз. При цьому, два з них можна відкрутити зверху

тепер відкручуємо три болти на насосі гідропідсилювача Деу Матіз

  • А третій зручніше відкрутити з боку знятого колеса, оскільки він розташований занадто низько.

А третій зручніше відкрутити з боку знятого колеса, оскільки він розташований занадто низько.

Тепер зриваємо болт шківа коленвала, відкручуємо його і знімаємо.

  • Також знімаємо і пластиковий кожух.
  • При цьому потрібно звернути увагу, що на шківі колінчастого, з внутрішньої його сторони є три напайки або відливу, розташованих по колу на відстані 120 градусів одна від одної. Це зроблено для зручності регулювання клапанів та встановлення трьох циліндрів Деу Матіз.
  • Крім того, на ребрі шківа є також і спеціальна заточка яка відповідає верхньої мертвої точці першого циліндра.
  • І сам шків встановлюється цієї заточуванням напроти нульової позначки на блоці.

І сам шків встановлюється цієї заточуванням напроти нульової позначки на блок

  • Попутно нам доводиться витягти трубку щупа, оскільки вона заважає викрутити останній болт кришки і не дає її нам зняти.

Попутно нам доводиться витягти трубку щупа, оскільки вона заважає викрутити останній болт кришки і не дає її нам зняти.

  • Після цього знімаємо кришку, відкручуємо натяжний ролик, а також демонтуємо шестерні колінчастого і розподільного вала для того, щоб гарненько все промити, оскільки всі сильно забруднено маслом.

гарненько все промити, оскільки всі сильно забруднено олією.

  • Отже, помив гарненько всю передню стінку і попутно зняли сальники колінчастого і розподільного валу автомобіля Деу Матіз.

Отже, помив гарненько всю передню стінку і попутно зняли сальники колінчастого і розподільного валу автомобіля Деу Матіз

  • Обидва вони виявилися абсолютно непридатними для подальшої експлуатації.
  • Тому запрессовали нові сальники колінчастого і розподільного валу.

Тому запрессовали нові сальники колінчастого і розподільного валу.

  • Також перемили всі захисні кожухи і шестерні.

Також перемили всі захисні кожухи і шестерні.

  • А тому приступаємо до зворотного збірці.
  • Отже, встановлюємо внутрішній кожух.

Отже, встановлюємо внутрішній кожух.

  • Після цього, одягаємо шестерню коленвала і потім встановлюємо натяжний ролик з пружиною.
  • При цьому, пружина чіпляється одним кінцем за болт, а іншим за натяжний ролик.
  • Останній встановлюється на своє місце таким чином, щоб його штифт потрапив в наявне там отвір.
  • А зверху фіксуємо його болтом.

А зверху фіксуємо його болтом.

  • Але при цьому повністю його не затискаємо.
  • Після того, як наживили болт, відтягуєте ролик максимально убік і після цього тільки затискаєте болт.

Після того, як наживили болт, відтягуєте ролик максимально убік і після цього тільки затискаєте болт.

  • У такому положенні ми зможемо потім накинути на нього ремінь ГРМ Деу Матіз.
  • Після цього, ставимо на распредвал шпонку і встановлюємо його зубчастий шків, поєднай при цьому мітки.

Після цього, ставимо на распредвал шпонку і встановлюємо його зубчастий шків, поєднай при цьому мітки.

  • Зірка коленвала також встановлюється таким чином, щоб точка на ній збігалася зі спеціальною відміткою у вигляді ромба на блоці.

 точка на ній збігалася зі спеціальною відміткою у вигляді ромба на блоці.

  • Це і буде верхня мертва точка першого циліндра.
  • Тепер одягаємо ремінь, відпускаємо болт на натяжній ролику.
  • Проворачиваем пару разів.
  • Ремінь натягнеться, а ми перевіряємо повторно збігаються мітки на шестернях валів з мітками на блоці.
  • Тепер можна болт на ролику у такому положенні затягнути повністю.
  • Після цього ставимо назад трубку щупа, змастивши кінець її герметиком, а також встановлюємо шків коленвала.
  • При цьому потрібно мати на увазі, що ремінь повинен бути одягнений таким чином, щоб стрілки, які намальовані на ньому були спрямовані по ходу обертання валів двигуна.
  • Якщо ж замість стрілок там цифри, то потрібно, щоб вони читалися в напрямку від крила автомобіля Деу Матіз.
  • Тепер ГРМ закриваємо захисним кожухом, затягнувши чотири болта.
  • Крім того, надягаємо назад зняті раніше ремені.
  • Після цього, можна ставити на місце і колесо автомобіля.
  • На цьому заміна ременя ГРМ на автомобілі Деу Матіз вважається закінченою.   

» Всі новини

.