▷ 066-403-83-83
▷ 097-990-07-47
★Якісні
★Автозапчастини
★Доступні ціни
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet
КошикВи вибрали: 0 товарів

Як замінити сальник коленвала задній Деу Матіз

Розкажіть друзям
15.02.2018 | Matiz

Стан сальників коленвала, як, втім, і всіх інших, що дуже важливо для нормальної роботи двигуна. Оскільки при ушкодженні відбувається підтікання масла, а іноді і досить пристойне, в результаті чого воно розприскується по всьому корпусу двигуна і інших пристроїв. Крім того, потрапляючи на глушник або інші гарячі частини масло починає вигоряти і після цього неприємний запах потрапляє в салон автомобіля.

 саме головне, що при цьому зменшується кількість масла в самому двигуні. Це, в свою чергу, може призвести до виходу з ладу всього агрегату.

Тому в цій статті ми приділимо увагу такій проблемі, як заміна заднього сальника коленвала в домашніх умовах на прикладі автомобіля Деу Матіз.

як заміна заднього сальника коленвала в домашніх умовах на прикладі автомобіля Деу Матіз.

  • Для початку вирішення цієї проблеми знімаємо обидва передні колеса і встановлюємо автомобіль на дві надійні опори або підставки.
  • Після цього проводимо візуальний огляд і ще раз переконуємося, що сальник коленвала досить сильно тече.

Після цього проводимо візуальний огляд і ще раз переконуємося, що сальник коленвала досить сильно тече.

  • Далі знімаємо повітряний фільтр і від'єднуємо всі датчики, а також високовольтні дроти автомобіля.
  • Після цього від'єднуємо акумулятор, а також його майданчик.

Після цього від'єднуємо акумулятор, а також його площадку.

тсоединяем тросик спідометра або датчик швидкості автомобіля Деу Матіз

Потім від'єднуємо троси включення передач.

  • І після цього окручиваем стартер. Для цього використовуємо голівку з прямим подовжувачем, а другий, який розташований з боку циліндрів, відкручуємо головкою з карданним подовжувачем.
  • Тепер відкручуємо кріплення і відкладаємо трохи шланг радіатора, після чого відкручуємо верхній болт кріплення КПП автомобіля до його двигуна.

 відкручуємо верхній болт кріплення КПП автомобіля до його двигуну.

Після цього відкручуємо і витягуємо трос зчеплення

  • Заводимо його куди-небудь в зачеплення, щоб не заважав.
  • Далі знімаємо важіль зчеплення.

Далі знімаємо важіль зчеплення.

  • При цьому потрібно звернути увагу на позначки, які повинні бути на ньому, щоб потім поставити його в таке ж положення. Там на валу повинна бути риска, а на самому корпусі важеля навпроти неї точка. Якщо таких міток не видно або їх просто немає, то потрібно нанести їх самому.

потрібно звернути увагу на позначки, які повинні бути на ньому, щоб потім поставити його в таке ж положення.

Тепер витягуємо шплінт з наконечника рульової тяги, відвертаємо гайку і витягуємо сам наконечник з гнізда.

  • Далі прийшла черга лонжерона. Він кріпиться з одного боку двома болтами, а з іншого боку за допомогою болта і гайки.
  • Відкручуємо усі кріплення і знімаємо лонжерон.

Відкручуємо усі кріплення і знімаємо лонжерон.

  • Расшплинтовываем і зриваємо гайку маточини

Расшплинтовываем і зриваємо гайку маточини

  • Цю процедуру бажано робити вдвох, так як зірвати таку гайку дуже важко. При цьому одна людина може вичавити і тримати педаль гальма, а інший в цей час з допомогою довгого важеля зривати гайку.
  • Тепер відкручуємо болт кріплення кульової опори автомобіля Деу Матіз.

Тепер відкручуємо болт кріплення кульової опори автомобіля Деу Матіз.

Після цього нижній важіль від'єднуємо від поворотного кулака, відвівши його вниз.

  • І в цей час відводимо важіль і маточину в різні сторони для того, щоб витягнути при цьому Шрус.

І в цей час відводимо важіль і маточину в різні сторони для того, щоб витягнути при цьому Шрус.

  • Тепер плоскої монтуванням з внутрішньої сторони трохи віджимаємо Шрус і витягуємо його з КПП.

Тепер плоскої монтуванням з внутрішньої сторони трохи віджимаємо Шрус і витягуємо його з КПП.

  • Другий Шрус повністю не витягуємо.
  • Далі відкручуємо і витягуємо середній болт кріплення коробки перемикання передач автомобіля Деу Матіз. 

відкручуємо і витягуємо середній болт кріплення коробки перемикання передач автомобіля Деу Матіз.

  • Крім того, відкручуємо і задню гайку.
  • Тепер з допомогою домкрата піднімаємо КПП

Тепер з допомогою домкрата піднімаємо КПП

  • Після цього відвертаємо і знімаємо опору самої коробки

Після цього відвертаємо і знімаємо опору самої коробки

  • І тепер знімаємо КПП повністю на землю.
  • Наступним етапом буде зняття корзини зчеплення.
  • Потім знімаємо маховик двигуна автомобіля Деу Матіз.
  • Після цього отримуємо прямий доступ до сальнику коленвала.
  • Загортаємо в цей сальник два самореза і вони самі витісняють його з посадкового місця.

Загортаємо в цей сальник два самореза і вони самі витісняють його з посадкового місця.

  • Після цього оглядаємо всі деталі, оцінюємо їх стан і при необхідності змінюємо на нові.
  • Також все ретельно вичищаємо і вимиваємо.
  • Встановлюємо на місце новий сальник і виконуємо складання в зворотному порядку.  

» Всі новини

.