▷ 066 403-83-83
▷ 097 990-07-47
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Заміна верхньої опори переднього амортизатора Ланос

Розкажіть друзям
26.04.2018 | Lanos

верхньої опори амортизатора знаходиться підшипниковий вузол. У ролі підшипника опори у Lanos використовується підшипник кочення. Ударні навантаження він переносить досить погано. Вдосталь поколесивши по битій дорозі, водій з болем в душі виявляє покручений гумовий ковпачок, з під якого при їзді виникає сторонній шум (б'є підшипник).

При перших ознаках зносу верхньої опори амортизатора на автомобілі Деу Ланос краще не зволікати з ремонтом.

В іншому випадку разом з підшипником доведеться міняти і верхню опорну чашу, і відбійник амортизаційної стійки.

Варто відстежувати стояння і опори на задній стійці Деу Ланос, вона теж часто виходить з ладу.

Заміна верхньої опори переднього амортизатора Ланос

Що знадобиться для заміни опори амортизатора Деу Ланос?

Заміна верхньої опори переднього амортизатора належить до розряду середньої складності. Крім вільного часу і терпіння нам знадобляться:

1. Набір накидних головок

2. Набір ріжкових ключів

3. Набір шестигранників

4. Знімач для кульових опор і рульових наконечників

5. Стяжка для пружини

6. Молоток

Знадобиться і сама підшипникова опора. Купуючи цей вузол, зверніть увагу на підшипник. На ньому не повинно бути слідів зносу, люфтів, тріщин і сколів. Чудово себе зарекомендували підшипники торгової марки Kovo (виробництво Японія).

Процес ремонту передньої опори амортизатора

  • Зупиняємо авто на рівному майданчику. Під задні колеса можна покласти упор. Включаємо 1 передачу.
  • Передню частину автомобіля з потрібної сторони необхідно поддомкратити.
  • Відкручуємо центральний кріплення ступиці

Відкручуємо центральний кріплення маточини.

  • Викручуємо гайки кріплення диска і знімаємо колесо.

Викручуємо гайки кріплення диска

  • Вивертаємо кермо в протилежну сторону від тієї, з якої змінюється верхня опора амортизатора.
  • Відкручуємо гайку наконечника.

Відкручуємо гайку наконечника

  • Піднімаємо плоскою викруткою пильник, щоб не порвати його. Заводимо знімач під пильовик і знімаємо наконечник.

Заводимо знімач під пильовик і знімаємо наконечник

  • Демонтуємо гальмівний супорт, щоб можна було легко дістатися до кульової опори. Для цього потрібно плоскою викруткою розвести в сторони гальмівні колодки і шестигранним ключем викрутити кріплення супорта (його тримають 2 болта). Знімаємо супорт.

Демонтуємо гальмівний супорт

  • Відкручуємо гайку кульової опори. Перед цим вкрай бажано зачистити кріплення від іржі і засмічень. Можна капнути на гайку WD-40.

Відкручуємо гайку кульової опори

  • Размыкаем кульове з'єднання. Може знадобитися високе зусилля. Вдаємося до допомоги наставки і молотка. Деякі використовують силу важеля, для цього знадобиться лом.

Размыкаем кульове з'єднання

  • Демонтуємо гальмівний диск, щоб не плутався.

Демонтуємо гальмівний диск

  • Заглядаємо під капот і викручуємо кріплення верхньої опори (4 гвинтика).

Dыкручиваем кріплення верхньої опори

  • Витягаємо амортизаційну стійку.
  • Фіксуємо стійку в лещатах і відпусток центральну гайку штока.

Фіксуємо стійку в лещатах

Повністю викручуємо гайку штока

  • Повністю викручуємо гайку штока.

Повністю викручуємо гайку штока.

  • Знімаємо зношену опору.

Знімаємо зношену опору.

  • Встановлюємо нову опору.

Встановлюємо нову опору.

  • Проводимо складання вузла в зворотному порядку.

Додаткова інформація

Після заміни верхньої опори переднього амортизатора вкрай бажано відвідати СТО і пройти процедуру розвал-сходження.

Процедура зміни підшипникової опори вельми трудомістка. З цією роботою зможе нормально впоратися тільки водій з досвідом не нижче середнього. Новачкові за цю процедуру краще не братися.

Слід звернути увагу, що багато фахівців радять проводити змащення внутрішньої частини підшипника, куди входить шток.

Якщо мова йде за водіння в період літнього сезону, то мастило швидко натягне на себе пил і перетворитися на подобу цементної суміші. Цей момент сприяє прискореному зносу підшипника верхньої опори.

» Всі новини

.