▷ 066 403-83-83
▷ 097 990-07-47
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Втулки переднього стабілізатора поперечної стійкості Дєу Ланос. Як їх замінити?

Розкажіть друзям
30.04.2018 | Lanos

Втулки стабілізатора поперечної стійкості схильні до підвищеного зносу. Всьому виною особливості дорожнього покриття, по якому їздить транспорт. Якщо втулки Деу Ланос зносилися, помітно знижується комфорт при пересуванні, виникає сторонній шум.

Відразу потрібно зазначити, що втулки стабілізатора поперечної стійкості Lanos знаходяться в важкодоступному з зовні місці. Щоб зручно підібратися до цього вузла, потрібно заїхати  на естакаду, підйомник або яму.

Втулки

Що знадобитися для заміни втулок стабілізатора Деу Ланос?

Як відзначають фахівці, дана робота належить до розряду легких. Але за відсутності відповідних умов (ями або витягу) і хорошого інструменту поміняти втулки буде не так-то й легко.

Для ремонту нам не обійтися без:

  1. Набору накидних ключів
  2. Набору ріжкових ключів
  3. Потужної довгої викрутки з плоским жалом (можна замінити ножем)
  4. Солідолу (для змащування нових втулок)

Також, знадобляться і самі гумові втулки для стабілізатора. Перед з купівлею треба точно дізнатися, який тип втулок встановлений на стабілізаторі. В обігу можна зустріти кілька варіантів втулок:

  1. Повністю гладкі
  2. З виїмкою по центру

На стабілізатор однаково добре налазять обидва типи гумок, але ось притискні хомути, які фіксують стабілізатор, спрацьовуються з якимось певним видом втулок (або з гладким, або з ребристим).

Процес заміни втулок

  • Заїжджаємо на оглядову яму.
  • Відкручуємо захист двигуна (піддон) і знімаємо її.
  • Починаємо з втулки, яка знаходиться з боку водія. Притискної хомут тримається на 2 болтах (найчастіше з головкою на 14). Відкручуємо кріплення і знімаємо хомут.

Відкручуємо кріплення і знімаємо хомут

  • Тепер відкрився доступ до зношеної втулці. Зазвичай гумка встигає прикипіти до стабілізатора. Знімаємо втулку. Щоб її зірвати, потрібно вдатися до допомоги викрутки/ножа.

Знімаємо втулку

  • Нову втулку потрібно злегка змастити з внутрішньої сторони солідолом, що допоможе в майбутньому запобігти прилипання гумки до стабілізатора.
  • На гумці є поздовжній розріз, який дозволяє швидко і легко накинути нову втулку на стабілізатор. Одягаємо гумку

Одягаємо гумку

  • Встановлюємо притискної хомут на місце.
  • Повторюємо всі вищевикладені операції з втулкою стабілізатора поперечної стійкості на звороті.
  • Встановлюємо піддон на місце.

Додаткова інформація

Головним «симптомом» зносу втулок стабілізатора Деу Ланос є люфт тяги стабілізатора. Для діагностики потрібні 2 пари рук. Після того, як машина заїхала на яму, одна людина розхитує Ланос з боку в бік, другий чоловік дивиться на стабілізатор поперечної стійкості знизу. Стабілізатор не має соватися в посадковому місці (де гумова втулка і притискної хомут). Якщо тяга «гуляє», значить втулка вже встигла зношується і потребує заміни.

Стосовно нових втулок стабілізатора, краще всього купувати оригінальні гумки. Вони досить довговічні і добре справляються з роллю пом'якшувача ударів.

Більш новим типом втулок вважаються гумки з ребром (ручка). Якщо стояли гладкі гумки, а майстер надумав змінити їх на аналоги з ребром, то доведеться докуповувати окремо і притискні хомути. Їх називають скобами. Тобто під виступ на поверхні втулки повинна бути западина на поверхні хомута. Тільки в цьому випадку вийде нормально встановити і експлуатувати вузол стабілізації.

Як показує практика, нових втулок стабілізатора поперечної стійкості вистачає на 15 000 – 30 000 (км). Конкретний термін залежить від інтенсивності пересування, а найголовніше від доріг, якими їздить транспорт.

 

» Всі новини

.