▷ 066 403-83-83
▷ 097 990-07-47
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Замок запалювання Деу Нексія. Поради що до його ремонту

Розкажіть друзям
02.05.2018 | Nexia

Система запалювання Деу Нексія вимагає періодичного обслуговування. Особливу увагу потрібно приділяти замку запалювання. У цьому механізмі є і обертальні пари, які схильні до механічного зносу, і електричні контакти, які з часом окислюються і вигорають.

Варіантів несправностей замку запалювання існує велика кількість. Це і відсутність «клацань», і підклинювання ходу личинки, і запуск не всіх елементів електроніки, і інше-інше.

А варіантів ремонту існує всього 2:

  1. Заміна личинки (механічної частини)
  2. Заміна контактної групи (електричної частини)

Можна поміняти і увесь замок одразу. Але без допомоги фахівців сервісного центру обійтися буде складно, так як корпус замку захований за рульовою колонкою, при цьому доведеться висвердлювати/вибивати кріпильні болти старого замку.

Варто звернути увагу, що секрет кожної личинки замка запалювання унікальний. Тобто одним ключем неможливо впливати на замки інших авто. Водій повинен бути готовий до того, що заводити машину потрібно буде одним ключем (новим), а відкривати двері/багажник другим (старим).

Не кожен водій погодиться ускладнювати і обважнювати брелок. Виходом з даної ситуації стане купівля личинки замка запалювання разом з личинками від передніх дверей і багажника. Тобто існують спеціальні ремонтні комплекти, всі личинки яких управляються з одного єдиного ключа. Зрозуміло, цей варіант ремонту є найбільш витратним і по часу, і по фінансам. Але якщо водій любить практичність, то він обов'язково скористається цим методом.

Личинка замка запалювання з ключами

 

Що знадобиться для ремонту замка запалювання Деу Нексія?

Заміна замка запалювання належить до категорії легких робіт. Але майстер обов'язково повинен мати категорію допуску роботи з електрикою. Без хоча б 3-ї категорії допуску краще самому не влазити в систему запалювання.

При роботі з замком нам не обійтися без:

  1. Набору плоских викруток (потрібні маленькі викрутки)
  2. Набору хрестових викруток (потрібні маленькі викрутки)
  3. Шестикутника на 3 (мм), щоб натиснути на фіксатор личинки

Також, знадобляться і елементи замку Деу Нексія. Це або контактна група, або личинка. Необхідні компоненти для заміни визначаються в ході діагностики. Але у грамотного майстра повинна бути під рукою і личинка, і контактор. Рано чи пізно незатребувана частина все одно стане в нагоді.

Майстру слід знати, що на замку запалювання краще не економити. Не слід купувати найдешевші комплектуючі з позначкою «Маде ін Чіна». Такі компоненти дуже швидко приходять в непридатність.

 

Замок запалювання в зборі

Процес заміни личинки замка запалювання

  • Машина зупиняється і глушиться. Окидывается мінусовій клем акумулятора.
  • Знімаємо обшивку рульової колонки (тримається на 4 саморізах).

Знімаємо обшивку рульової колонки

  • Нам відкрився доступ до личинка замка. Вставляємо ключ і переводимо його в 2 положення. Без цього личинку не витягти.

Переводимо ключ у 2 положення

  • Щоб вийняти стару личинку з посадочного місця, необхідно завести шестигранник в отвір стопора личинки і натиснути на фіксатор. Личинка має вискочити на 5 (мм). Далі прибираємо шестигранник і легко витягаємо стару личинку.

натисніть на фіксатор

  • Беремо нову личинку. Ключ наводимо у 2 положення і просто вставляємо личинку в посадочне місце (в тому положенні, як витягати стара), щоб повернувся у своє положення фіксатор.
  • Якщо контактна група не потребує заміни, то накидаємо кожух і робимо пробний заїзд.

 

Заміна контактної групи

  • Машина зупиняється і глушиться. Окидывается мінусовій клем акумулятора.
  • Знімаємо обшивку рульової колонки (тримається на 4 саморізах).

Знімаємо обшивку рульової колонки

  • Із зворотного боку від личинки знаходиться провідна колодка. Між нею і личинкою розташовується наша контактна група.
  • Від'єднуємо дротову колодку. Просто висмикуємо її. Можна підчепити колодку маленької плоскою викруткою і допомогти висмикування.

Від'єднуємо дротову колодку

  • Контактна група кріпиться потайним болтиком. Потрібно викрутити його.

Dыкручиваем потаємний кріплення

  • Дістаємо стару контактну групу і встановлюємо нову.
  • Збираємо вузол в зворотній послідовності.

 

Додаткова інформація

Буває таке, що замок запалювання виходить з ладу в дорозі. Завести Деу Нексія без використання замка запалювання цілком реально. Це потрібно для того, щоб дістатися до свого гаража або найближчого сервісного центру.

  1. Ставимо машину на гальмо.
  2. Задіємо нейтральну передачу.
  3. Переводимо ключ у 2 положення.
  4. Відкриваємо капот.
  5. Шматком дроту з'єднуємо плюсову клему АКБ з малої клемою втягивающего стартерного реле.
  6. Після того, як машина завелася, потрібно провернути ключ в перше положення і назад, щоб зняти блокування керма.

Варто звернути увагу, що «народні умільці» призвичаїлися переставляти секрет від старої личинки в нову. Це робиться для того, щоб можна було використовувати старий ключ на новій личинка замку.

Ця робота належить до розряду «ювелірних». Акуратно витягти і переставити старий секрет в нову личинку зможе тільки майстер з досвідом подібної роботи. Новачкові краще цього не робити, щоб уникнути зайвих фінансових витрат на покупку додаткової нової личинки. Зрозуміло, що набивати руку на старих личинках ніхто не забороняє.

» Всі новини

.