▷ 066 403-83-83
▷ 097 990-07-47
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Передні гальмівні колодки Деу Нексія. Як замінити?

Розкажіть друзям
03.05.2018 | Nexia

Основний удар при гальмуванні беруть на себе, звичайно ж, передні гальмівні колодки. Їх стан необхідно контролювати кожні 15 000 пробігу або 1 раз на рік.

Гальмівні колодки підлягають заміні у декільках випадках:

  1. Притискні пластини стерлися до мінімуму (17-20 мм)
  2. Колодки стали видавати сторонній шум (з-за регулярного перегріву пластин)

Передні гальмівні колодки змінюються відразу на обох колесах. Як правило, в коробці з новими гальмами знаходиться 4 колодки, тобто по 2 на кожну зі сторін.

Варто звернути увагу, що колодки можна міняти без необхідності установки нових гальмівних дисків. А от при зміні гальмівних дисків обов'язково потрібно міняти гальмівні колодки. Як показує практика, гальмівних дисків вистачає на 2 комплекти гальмівних колодок. Тому, кожен третій раз зміни колодок на передніх колесах має супроводжуватися зміною і гальмівних дисків.

Що знадобиться для заміни передніх гальмівних колодок на Деу Нексія?

Обслуговування гальмівної системи належить до категорії найпростіших сервісних операцій. З цією роботою впорається навіть починаючий водій. Новачкам не те що можна, а навіть потрібно виконувати подібні операції самостійно, щоб набиратися досвіду.

Для заміни колодок Деу Нексія майстру не обійтися без:

  1. Домкрата
  2. Набору накидних і ріжкових ключів
  3. Набори шестигранників
  4. WD-40
  5. Солідолу
  6. Спирту і салфеткок (для протирання колодок і диска)
  7. Ударної викрутки з плоскою окінцівкою (щоб втопити притискний циліндр)

Зрозуміло, нам знадобляться і самі гальмівні колодки. Якщо водій використовує спокійний темп їзди, то можна обійтися покупкою найпростіших колодок. Якщо ж водієві доводиться кататися в досить інтенсивному режимі, то краще віддати перевагу колодкам спортивного типу.

Процес заміни передніх гальмівних колодок

  • Зупиняємо машину на рівному майданчику і підкладаємо упори під задні колеса.
  • Забираємся під капот і відкручуємо кришку бачка для гальмівної рідини. Це потрібно для того, щоб можна було легко повернути притискний циліндр супорта в нульове положення.

Відкручуємо кришку бачка для гальмівної рідини

  • Почнемо з обслуговування колеса на стороні водія. Послаблюємо кріпильні болти.

Послаблюємо кріпильні болти.

  • Піднімаємо домкратом перед, з боку обслуговуваного колеса, і підкладаємо упор для підстраховки.
  • Повністю викручуємо кріплення і знімаємо колесо.
  • Нам відкрився доступ до гальмівних колодок і гальмівного диска. Тепер необхідно витягти гальмівні колодки. Вони заховані під кожухом супорта. Сам суппорт знімати не обов'язково. Кожух фіксується 1 болтиком. Викручуємо кріплення.

Викручуємо кріплення

  • Тепер можна дістати зношені гальмівні пластини. Просто виймаємо їх і оцінюємо ступінь/особливості зносу, якщо цікаво.

Витягаємо зношені гальмівні пластини

  • Не варто поспішати встановлювати нові колодки. Перед цим потрібно обов'язково дістати пластини супорта, в яких розміщуються колодки. Витягуються вони звичайною викруткою, їх нічого не тримає, просто витягаємо їх з посадкових місць. Пластини потрібно почистити від засмічень. Також, обов'язково потрібно почистити і самі посадочні місця під пластинки. Там завжди повно пилу і абразиву. Засмічення заважають колодкам займати своє природне положення під час роботи.

Чистимо пластини і псадочные місця від засмічень

  • Тепер необхідно вдавити притискний циліндр. Ставимо наставку і тиснемо на неї викруткою.

 Вдавлюємо приджимной циліндр

  • Встановлюємо пластини назад.
  • Робочу поверхню колодок протираємо спиртом. Також, протираємо і сам гальмівний диск.

Протираємо спиртом

  • Розміщуємо в супорті колодки

Встановлюємо колодки

  • Закриваємо каретку і фіксуємо кожух ботом.
  • Проводимо збір вузла далі, тобто в зворотній послідовності.
  • Повторюємо усі виконані роботи на протилежному колесі.

Додаткова інформація

 Зверніть увагу, що перед розбиранням колеса і супорта, кріплення бажано заливати WD-40. А при установці болтів-гвинтиків на місце вкрай бажано малість змащувати кріплення солідолом. Ці нехитрі маніпуляції істотно полегшують процес подальшого техобслуговування гальм.

» Всі новини

.