▷ 066 403-83-83
▷ 097 990-07-47
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Гальмівні диски передніх коліс Деу Нексія. Як замінити?

Розкажіть друзям
04.05.2018 | Nexia

Передні гальмівні диски зношуються не так швидко як колодки. Але рано чи пізно диски неодмінно знадобиться міняти.

Про знос гальмівних дисків свідчить їх товщина. Якщо штангенциркуль показує товщину у 21 (мм), то це сигнал для негайної зміни передніх гальмівних дисків. Також, на необхідність заміни дисків Деу Нексія натякають:

  1. Тремтіння педалі гальма при натисканні
  2. Сторонній шум з-під коліс
  3. Суттєве зменшення сили гальмування

Гальмівні диски змінюються тільки в парі, тобто на правому і лівому колесі одночасно. Крім цього, до нових гальмівних дисків обов'язково потрібно встановлювати і нові гальмівні колодки. Комплектуючі гальмівної системи можна купувати як окремо, так і в рамках одного «тематичного» набору, наприклад, спортивні гальма (перфоровані диски + обдуваються колодки).

Новачкам можна порадити експериментувати з різними комбінаціями дисків і колодок, поки водій не прийде до розуміння своїх потреб при їзді.

Гальмівна система Нексія

 

Що знадобиться для заміни передніх гальмівних дисків Деу Нексія?

Заміна гальмівних дисків не відрізняється високим рівнем складності. Це «рядова» слюсарна операція, яку можна і навіть потрібно довірити починаючому водієві (у рамках підвищення досвіду).

При заміні дисків майстру знадобляться:

  1. Набір накидних і ріжкових ключів
  2. Набір викруток
  3. Набір шестигранників
  4. WD-40
  5. Спирт і серветки
  6. Солідол

Також, необхідно придбати і пару гальмівних дисків Деу Нексія. Купуючи диски на ринку, не забудьте проконтролювати їх якість. Водія початківця видно здалеку, саме тому новачкам часто і густо підсовують диски з «вісімкою» або з пробігом.

Гальмівний диск Daewoo Nexia

 

Процес заміни передніх гальмівних дисків

  • Авто потрібно зупинити на рівному майданчику. Фіксуємо задні колеса противідкотними упорами.
  • Приступимо до зміни диска з боку водія. Капаємо під головки клесного кріплення WD-40 і очікуємо 3-5 хвилин. Ключем просто послаблюємо  кріплення.

Послаблюємо кріплення

  • За допомогою домкрата піднімаємо перед авто і для страховки пілкладаємо упор (яку-небудь підставку).
  • До кінця викручуємо кріплення і знімаємо колесо
  • Перед нами гальмівний диск з супортом. Щоб демонтувати зношений диск, спочатку потрібно зняти супорт. Гальмівний супорт фіксується 2 болтами з головкою під шестигранний ключ, найчастіше №10. Капаємо під головки WD-40. Трохи почекавши, викручуємо кріплення.

Викручуємо кріплення супорта

  • Гальмівний супорт з'єднаний зі шлангом подачі гальмівної рідини. Шланг не дуже довгий, тому опустити супорт на землю не вийде. Зі зрозумілих причин залишати супорт висіти на шлангу категорично заборонено (рукав може порепаться і почати в майбутньому текти). Супорт можна підв'язати звичайної дротом до пружини на стійці.
  • Гальмівний диск кріпиться до ступиці колеса потайним гвинтиком, він найчастіше має голівку під хрестову викрутку. Капаємо на кріплення WD-40 і відкручуємо гвинтик.

 Відкручуємо гвинтик

  • Виймаємо зношений диск.
  • Перед установкою нового диска потрібно не забути ретельно почистити посадочне місце на ступиці від пилу і абразиву. Крихітна стружка, яка впала під диск, може стати причиною невеликого перекосу, який тягне за собою прискорений знос гальмівного вузла.

Чистимо посадочне місце на маточині від пилу і абразиву

  • Крім усього іншого, не забудьте провести заміну і гальмівних колодок. Як це грамотно зробити, можна почитати в тематичній статті.
  • Новий диск і нові колодки обов'язково потрібно протерти спиртом.

Протираємо спиртом

  • Збираємо вузол в зворотній послідовності. Перед фіксацією деталей кріпленням не забуваємо змащувати болтики і гвинтики невеликий краплею солідолу. Цей прийом істотно полегшить подальше обслуговування гальмової системи.

 

Додаткова інформація

Щодо потайного болтика, яким фіксується гальмівний диск до ступиці, багато майстрів принципово його не використовують, адже диск і без того притискається, коли на маточину встановлюється колесо. Але все ж, краще той гвинтик ставити, так як непомітний з боку потаємний кріплення збільшує жорсткість посадки гальмівного диска.

Також, не забудьте натиснути на педаль гальма кілька разів перед пробним заїздом, щоб привести притискний циліндр супорта у робоче становище.

Зверніть увагу, що нові гальма будуть притиратися протягом перших 30-100 (км). Так що, відразу після зміни диска і колодок, потрібно уникати різкого гальмування.

 

» Всі новини

.