▷ 066-403-83-83
▷ 097-990-07-47
★Якісні
★Автозапчастини
★Доступні ціни
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet
КошикВи вибрали: 0 товарів

Трос стоянкового гальма Деу Матіз. Як його замінити?

Розкажіть друзям
08.05.2018 | Matiz

Стоянкове гальмо Matiz не є слабким місцем цього авто. Термін його служби складає не менше 150 000 – 200 000 (км). Зносу схильний сам тросик, який змушує задні гальмівні колодки розтискатися.

Заміна троса ручного гальма Деу Матіз може знадобитися у наступних випадках:

  1. Стався обрив троса
  2. Трос закис всередині захисної сорочки
  3. Трос розтягнувся і не піддається регулюванню

У більшості ж випадків технічне обслуговування цього вузла зводиться до натяжіння тросу. Робиться ця процедура приблизно 1 раз в 3 роки. Як показує практика, новий трос стояночного гальма витримує не менше 2 регулювань натягу, тобто його вистачає на 6 років. Але рано чи пізно тросик обов'язково стане потребувати заміни.

Трос

Що потрібно для заміни троса ручного гальма Daewoo Matiz?

Сервіс цього вузла відноситься до розряду середньої складності. Без хоча б середнього водійського досвіду за дану роботу краще не братися самостійно.

Майстру з ремонту Daewoo Matiz не обійтися без:

  1. Домкрата
  2. Набору накидних і ріжкових ключів
  3. Набору викруток (плоских і хрестових)
  4. Солідолу (для змащування кріплення)
  5. WD-40

Зрозуміло, необхідний і сам трос. Для фанатів часто смикати важіль стоянкового гальма краще взяти трос подорожче. Дорогі моделі слабо піддаються розтягуванню. Коли ж водій смикає важіль раз в рік, щоб тільки його розробити, то можна обійтися найпростішим тросом, з самого доступного цінового діапазону.

 

Процес заміни троса ручного гальма

  • Заїжджаємо на яму і глушимо авто
  • Знімаємо консоль (молдинг), в якому розміщений важіль ручного гальма і важіль перемикання швидкостей. Більш детально дана процедура описана у тематичноі статті. Для тих же, кому лінь читати, консоль тримається на 5 саморізах. Також, консоль Деу Матіз утримує і вставка (де важіль КПП), за якою ховається 6-ої саморіз. На підставі вставки є невеликий паз, піддягаємо його пальцем і акуратно висмикуємо вставку. Викрутивши 6-ої саморіз, просто витягаємо консоль.

Знімаємо консоль (молдинг)

  • Перед нами голий важіль і роз'єм для регулювання натягу троса.
  • Послабляемо натяг троса (якщо він не відірваний).

Послабляем натяг троса

  • Витягаємо фіксуючу пластину (гребінець).

Витягаємо фіксуючу пластину

  • Відкручуємо кріплення важеля (стояночного гальма).
  • У низу важеля є невеликий поліспаст (шків), який і тягне тросик у момент зведення важеля. Знімаємо поліспаст. Він тримається на пальці, який зашплинтован. Нам необхідно спочатку зняти шплінт, а потім вийняти палець. Все, шків можна відкласти в сторону. Деякі майстри цей ролик не демонтують, але тоді доводиться більше часу витрачати на укладання нового троса. 

Знімаємо поліспаст

  • Тепер нам необхідно зняти задні колеса, щоб підібратися до дискових барабанів, в яких фіксуються кінці троса. Для цього послабляемо колісне кріплення. Домкратом підводимо спочатку одну сторону і підкладаємо страхуючу наставку. Повторюємо операцію з протилежного боку. Повністю викручуємо кріплення і знімаємо колеса.

Знімаємо задні колеса

  • Опускаємося в яму і дістаємо ту частину троса, яка була зафіксована важелем стоянкового гальма. Для цього необхідно спочатку зняти герметизуючу гумову заглушку. І просто тягнемо вільний кінець троса. Варто звернути увагу, що багато хто з фахівців перед цією процедурою відкручують ще і паливний бак. Його опускають приблизно на 10-15 (см), використовуючи спеціальний штатив. Але майстер з довгими і тонкими руками може і без цього пробратися до заглушки і вийняти її разом з тросом.

Знімаємо герметизуючу гумову заглушку

  • Тепер відкручуємо кріплення в точках фіксації троса до кузова. Точок притиску всього 2 на кожну зі сторін.

Відкручуємо кріплення в точках фіксації троса до кузова

  • На даному етапі можна завести новий тросик в салон (через отвір з герметизуючою вставкою). Не забудьте закрити це технологічне віконце заглушкою.
  • Фіксуємо трос в місцях притиску (2 на кожній стороні).
  • Вільні кінці нового троса підводимо до дискових гальм. Просто заводимо їх поруч зі старим тросом.
  • Приступаємо до розбирання гальмівних барабанів. Почнемо з барабана, який на водійських стороні. Знімаємо пильник кріплення ступиі. Знімаємо шплінт і відкручуємо гайку. Акуратно виймаємо лицьову кришку, щоб не випав підшипник.

Розбираємо гальмівний барабан

  • Знімаємо фіксуючу скобу, яка утримує трос на вводі в дисковий барабан (з зовнішньої сторони).

Знімаємо фіксуючу скобу

  • Виймаємо кінцевик старого троса з розпірного механізму гальма. Все, можна вийняти кінець старого троса.
  • Заводимо кінець нового троса і фіксуємо його з зовнішнього боку барабана скобою.
  • Вставляємо кінцевик нового троса в розпірний механізм.

Вставляємо кінцевик нового троса в розпірний механізм

  • Не потрібно поспішати одягати кришку барабана, так як трос ще буде провисшим.
  • Проробляємо всі вищеописані операції на протилежній стороні.
  • Відкидаємо старий трос в бік.
  • Тепер необхідно підтягти кінці троса, щоб можна було одягнути кришки барабанів.
  • Заходимо в салон і проводимо збір важеля стоянкового гальма. Поміщаємо тросик в паз поліспаста. Збираємо поліспаст (фіксуємо ролик пальцем і шплінтуємо його). Фіксуємо важіль. Накидаємо між болтами троса «гребінку» (фіксуючу скобу) і починаємо ріжковими ключами підтягувати тросик до тих пір, поки кінці нового троса не перестануть провисати у гальмівних барабанах.
  • Одягаємо кришки гальмівних барабанів. Накидаємо гайки, шплінтуємо кріплення і встановлюємо пильовики.
  • Тепер ставимо на місце колеса. Фіксуємо їх.
  • Можна приступати до регулювання стоянкового гальма.
  • Ставимо на місце консоль (молдинг) КПП.
  • Робимо пробний заїзд. Перевіряємо роботу ручного гальма.

 

Додаткова інформація

Варто звернути увагу, що фахівці з ремонту Матіз радять на абсолютно все кріплення наносити WD-40 перед розкруткою (особливо той кріплення, який знаходиться знизу, тобто з вулиці). Також, не варто забувати про змащування болтів, гвинтиків і гайок солідолом. Невелика кількість змащення при закручуванні кріплення дозволить в наступний раз не мучиться з його викручуванням.

 

» Всі новини

.