▷ 066-403-83-83
▷ 097-990-07-47
★Якісні
★Автозапчастини
★Доступні ціни
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet
КошикВи вибрали: 0 товарів

Задні гальмівні колодки Деу Матіз. Як їх замінити?

Розкажіть друзям
09.05.2018 | Matiz

Задні гальма Деу Матіз більш надійні і довговічні, ніж передні. Ззаду встановлені не дискові, а барабанні гальма. Вони мають більш складну конструкцію. Обслуговування гальмівних барабанів вимагає від майстра більше часу і сил.

Передумовами для заміни задніх гальмівних колодок є:

  • Недостатня сила стоянкового гальма
  • Сторонній шум і вібрації з-під задніх коліс при гальмуванні

За приписом регламенту Daewoo Matiz заглядати під кришки гальмівних барабанів необхідно мінімум 1 раз на рік. Водії ж з досвідом проводять огляд барабанів ранньою осінню і ранньою весною, тобто 2 рази на рік. У процесі огляду контролюється товщина колодок і вичищається весь абразив від колодок і самого барабана.

Як показує практика, задніх гальмівних колодок вистачає приблизно на 5 років. Звичайно, багато чого залежить від режимів їзди.

Гальмівні колодки

Що знадобиться для заміни задніх гальмівних колодок Деу Матіз?

Обслуговування задніх гальмівних барабанів Matiz є далеко не самою легкою роботою. Водієві, який нещодавно отримав права, лізти туди не варто. Просунутому ж новачкові, який вже встиг від'їздити 1-2 роки, можна і навіть потрібно залазити під кришки гальмівних барабанів.

Для ремонту Деу Матіз нам знадобляться:

  1. Домкрат
  2. Набір накидних і ріжкових ключів (можна і головок)
  3. Набір викруток
  4. Плоскогубці
  5. WD-40
  6. Спирт і серветки

Не варто забувати і про самі гальмівні колодки. На задні колеса краще поставити щось подорожче. Гальмівні колодки з середнього і високого вартісного діапазону прослужать досить довго. Вони не схильні до утворення сколів і повного руйнування, як це часто трапляється з самими дешевими аналогами.

 

Процес ремонту задніх гальмівних колодок

  • Зупинивши машину на рівній площадці, підкладаємо противідкатні башмаки під передні колеса.
  • Послаблюємо кріплення на задніх колесах.
  • Почнемо з боку водія. Домкратом підводимо задню частину авто та встановлюємо страхуючу підставку. Викручуємо до кінця колісне кріплення і знімаємо колесо. Проробляємо те ж на протилежному боці.

Знімаємо колесо

  • Потрібно витягти ковпачок ступичної шпильки, якщо він там є. Робиться це викруткою. Просто піддягаємо пиловий захист і знімаємо його.
  • Відкручуємо ступичну гайку. Якщо вона зафіксована шплінтом, то спочатку знімаємо шплінт.

Відкручуємо ступичную гайку

  • Відкриваємо кришку барабана.

Відкриваємо кришку барабана

  • Відразу потрібно перевірити чи нормальні пружини і як ходить гальмівний циліндр. Таке трапляється, що пружини мають якісь пошкодження, в цьому випадку їх теж треба міняти. Не забудьте посмикати циліндр. Просто викруткою спробуйте, як він ходить взад-вперед. Якщо і з циліндром щось не так, його теж необхідно буде замінити.

Прверяем пружини і трмзной циліндр

  • Знімаємо пружини (3 шт). Вдаємося до допомоги плоскогубців, щоб виводити вушка з посадочних місць, коли пружини під натягом.

Знімаємо пружини

  • Знімаємо натяжний болт. Він тримається на фіксаторі (сережка + прапорець). Коли пружини зняті, то фіксатор дуже легко знімається. Висмикуємо сережку і дістаємо прапорець. Тепер можна вільно вийняти натяжний болт, який ще називають регулювальним механізмом.

Знімаємо натяжний болт

  • Регулювальний болт вкрай бажано почистити від бруду і абразиву. Фахівці рекомендують обробити його WD-40, дати йому відкиснути, а після того протерти і розробити обертальний механізм, щоб він ковзав як по маслу.
  • Тепер можна дістати зношені гальмівні колодки. Кожну з колодок утримує пружинний фіксатор. Складається він з пружини, шпильки і зірочки, яка утримується на краю шпильки. Зірочку потрібно провернути і пружина вистрілить, послабивши з'єднання. Дістаємо першу колодку і повторюємо маніпуляції з фіксатором на другий колодці. Зверніть увагу, на нижній колодці встановлений трос стоянкового гальма. Його потрібно просто вивести з зачеплення важеля нижній колодки.

Витягаємо зношені гальмівні колодки

  • Очистивши простір усередині барабана, не забудьте акуратно змести увесь пил і абразив. Також, не зайвим буде протерти робочу поверхню гальмівного барабана спиртом.
  • Встановлюємо нові колодки. Але перед встановленням їх робочу поверхню теж ретельно протираємо спиртом. Починаємо з нижньої колодки. Відразу заводимо в зачеплення важеля кінчик троса ручного гальма. Встановлюємо пружинний фіксатор. Заводимо другу колодку і фіксуємо її.

Встановлюємо нові колодки

  • Проводимо збір вузла в зворотній послідовності. Вставляємо регулювальний механізм (болт) і фіксуємо його прапорцем і сережкою. Одягаємо пружини.
  • Тепер нам необхідно одягнути кришку барабана. Так як встановлені нові колодки і вони товщі колишніх, поставити на місце кришку так просто не вийде. Потрібно для початку відрегулювати натяжний болт. Беремо плоскогубці і переміщаємо хроп (гайку), яка і приведе колодки в потрібне положення. Періодично накидаємо кришку і контролюємо зазор, так як зі свистом кришка теж не повинна встановлюватися.

Регулюємо натяжний болт

  • Проробляємо всі вищеописані операції на протилежному барабані.
  • Встановлюємо колеса на місце і робимо пробний заїзд.

 

Додаткова інформація

Варто звернути увагу, що самі барабани Деу Матіз теж зношуються і періодично вимагають заміни, за аналогією з гальмівними дисками. Якщо колодки змінюються разом з барабанами, то майстру знадобиться послаблювати натяг стоянкового гальма. Це робиться для того, щоб можна було нормально зняти фіксатори троса гальма стоянки з зовнішньої сторони барабанів

 

 

» Всі новини

.