▷ 097 990-07-47
▷ 066 403-83-83
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Деу Матіз, заміна прокладки ГБЦ (головки блоку циліндрів)

Розкажіть друзям
14.05.2018 | Matiz

Головка блоку циліндрів (ГБЦ) є одним з найважливіших вузлів приводної системи Деу Матіз. Саме ГБЦ відповідає за підпал горючої суміші в циліндрах, за впорскування палива і випуск відпрацьованих газів. Крім цього, ГБЦ бере участь у охолоджуванні і змащуванні двигуна.

Найбільш вразливим місцем головки блоку циліндрів є прокладка, яка розташовується між фланцем блоку циліндрів і фланцем ГБЦ. Прокладка не дає просочуватися вихлопним газам назад у камеру згоряння, вона піклується про гарний рівень компресії в циліндрах і не дає охолоджувальній рідини змішуватися з моторним мастилом.

Зношена прокладка може стати причиною серйозних поломок двигуна внутрішнього згоряння: виникнення задирів на робочій поверхні циліндрів, поява нагару на поршневий групі, пошкодження посадкових місць клапанів та інше.

На необхідність заміни прокладки ГБЦ натякають:

  • Густий білий дим з вихлопної труби
  • У антифриз просочується масло (в розширювальному бачку з'явилися маслянисті плями)
  • Моторне масло втратило в'язкість із за того, що в мастило просочується антифриз
  • Пропала компресія в деяких циліндрах
  • та ін

Робота по заміні прокладки ГБЦ є дуже трудомісткою. Справа в тому, що окрім заміни самої прокладки потрібно буде усувати ще і наслідки цієї поломки. Зрозуміло, що кожен випадок зносу ущільнювача є унікальним. Іноді вдається обійтися одним лише чищенням від нагару поршнів. Іноді потрібно повністю чистити систему охолодження і змащення ДВС. І так далі.

У цьому огляді не будуть описуватися додаткові роботи. Обмежимося тільки зміною прокладки ГБЦ.

Прокладка ГБЦ

Що потрібно для заміни прокладки ГБЦ Деу Матіз?

 Потрібно відразу відзначити, що грамотно зняти головку блоку циліндрів зможе тільки майстер з досвідом (розряд автослюсаря не нижче 4). Новачку ж краще не влазити в ГБЦ.

При проведенні обслуговування ГБЦ нам знадобляться:

  1. Ємності для зливу масла і антифризу
  2. Набір накидних і ріжкових ключів, головки з тріскачкою
  3. Набір викруток
  4. Свічковий ключ
  5. Лампа для підсвічування
  6. Маркер (для позначки дротових колодок)

Необхідна і сама прокладка. При її виборі слід врахувати, що на довговічність ущільнювача впливає не стільки якість самої прокладки, скільки грамотність її установки. Тобто, якщо поставити найдорожчу прокладку з перекосом або якщо під прокладку потрапить якесь засмічення, то довго такий ущільнювач все одно не проходить.

Процес заміни прокладки ГБЦ

  • Заганяємо машину на майданчик з оглядовою ямою. Глушимо авто.
  • Заглядаємо під капот і відкидаємо клеми від АКБ. Можна зняти і сам акумуляторний блок, щоб було більше простору.

Відкидаємо клеми від АКБ

  • Демонтуємо систему повітряної фільтрації. Для цього потрібно послабити хомут на впускній гофрі. Викручуємо кріплення системи підготовки повітря (3 гвинтика). Не забудьте вийняти датчик температури впускного повітря (щоб його зняти, потрібно натиснути на пружинний фіксатор). Також, не забудьте зняти шланг продувки картера двигуна.

Демонтуємо систему повітряної фільтрації

  • Демонтуємо декорацію над бампером (кріпиться 4 болтиками). З боку головного світла потрібно відтягнути боковину декорації, щоб зняти її з засувок (це робиться з 2 сторін). Не забудьте від'єднати роз'єм поворотників. Деякі майстри не знімають декорацію. В такому разі її потрібно просто закрити щільною тканиною.

Демонтуємо декорацію над бампером

  • Якщо знімалася декорація, то знімаємо і фари головного світла (кожна фара кріпиться 3 болтиками + отщелкиваем дротову колодку).
  • Тепер необхідно злити моторне масло і антифриз. Відкручуємо кришки на бачках. Ліземо в яму і знімаємо захист. Спочатку виливаємо рухове масло. В іншу ємність зливаємо антифриз.

Зливаємо моторне масло і антифриз

  • Виймаємо бачок омивача і бачок антифризу. Відводимо їх у бік.

Виймаємо бачок омивача і бачок антифризу

  • Нам відкрився доступ до захисного кожуха ременя ГРМ. Знімаємо кожух (тримається на 4 болтах).

Знімаємо кожух ГРМ

  • На випускному колекторі відкручуємо термозахист (тримається на 3 болтах).

Відкручуємо термозахист

  • Відключаємо датчик положення дросельної заслінки.

Відключаємо датчик положення дросельної заслінки

  • Відключаємо клапан холостого ходу.

Відключаємо клапан холостого ходу

  • Від'єднуємо дроти від свічок і викручуємо свічки.

Від'єднуємо дроти від свічок

  • Піднімаємо домкратом район переднього колеса і підкладаємо наставку, щоб колесо вільно прокручувалося. Повторюємо цю роботу із зворотного боку.
  • Тепер необхідно виставити зубчасте колесо ГРМ в положення верхньої мертвої точки (ВМТ). Просто з'єднуємо маркування на шестірні з маркуванням на корпусі. Послабивши натяжний ролик, знімаємо ремінь ГРМ.

Зубчасте колесо ГРМ в положення верхньої мертвої точки (ВМТ)

  • Знімаємо троса дросельної заслінки і откидывем його в бік.

Знімаємо троса дросельної заслінки

  • Знімаємо дротову колодку з трамблера і викручуємо кріпильні болти трамблера. Маркируем на трамблері і корпусі ГБЦ його положення.

Знімаємо дротову колодку з трамблера

  • Від'єднуємо дротову колодку лямбда-зонда.

Знімаємо дротову колодку лямбда-зонда

  • Відкручуємо кріплення випускного колектора і знімаємо його.

Відкручуємо кріплення випускного колектора

  • Знімаємо з кришки ГБЦ шланг підведення розрідження до вакуумного підсилювача.

Знімаємо з кришки ГБЦ шланг підведення розрідження

  • Висмикуємо дротові колодки з форсунок.

Висмикуємо дротові колодки з форсунок

  • Знімаємо дротову колодку з регулятора ЄДР.

Ощелкиваем дротову колодку з регулятора ЄДР

  • Знімаємо дротові колодки з температурних датчиків (2 шт.).

Знімаємо дротові колодки з температурних датчиків

  • Знімаємо патрубок абсорбера з впускного колектора.

Знімаємо патрубок абсорбера з впускного колектора

  • Відкручуємо шків коленвалу (попередньо скидаємо ремінь, бажано відпустити натяжний ролик).

Відкручуємо шків розподільного валу

  • За шківом перебуває захисна кришка (тримається на 6 болтах). Знімаємо її.

Знімаємо захисну кришку коленвала

  • Від'єднуємо усі дротові колодки і патрубки, які залишилися.

 

  • Знімаємо кришку ГБЦ (тримається на кріпленні, відкручуємо його)

Знімаємо кришку ГБЦ

  • Знімаємо сам ГБЦ (тримається на 8 болтах).

Знімаємо ГБЦ

  • Дістаємо прокладку
  • Після того, як усунені наслідки прориву ущільнювача, до ідеального витираємо фланці блоку циліндрів і ГБЦ. Деякі фахівці радять пройтися по фланцю лезом ножа і зверху ще зробити протирання спиртом.
  • При установці нової прокладки ні в якому разі не можна користуватися ні герметиком, ні клеєм.
  • Отвори під кріплення ГБЦ потрібно продути стисненим повітрям.
  • Перед установкою головки блоку циліндрів потрібно обов'язково встановити циліндри в таке положення, щоб вони були на одній висоті.
  • Распредвал повинен перебувати у положенні ВМТ для 1 циліндра.
  • Проводимо складання вузла в зворотній послідовності.

Додаткова інформація

Варто звернути увагу, що разом з прокладкою можуть зноситися і самі поверхні фланців блоку циліндрів і ГБЦ. В такому разі їх потрібно шліфувати на спеціальному обладнанні. Воно є тільки в спеціалізованих сервісних центрах. Якщо фланці піддавалися шліфуванню, то обов'язково потрібно використовувати ущільнювач з більшою товщиною (з поправкою на шліфування).

Також, потрібно звернути увагу, що головка блоку циліндрів притягається кріпленням до блоку циліндрів за спеціальною схемою (її можна знайти в мануалі до авто). Не потрібно забувати і про силу притиснення болтів, її обов'язково потрібно контролювати за допомогою динамометричного ключа.

» Всі новини

.