▷ 066-403-83-83
▷ 097-990-07-47
★Якісні
★Автозапчастини
★Доступні ціни
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet
КошикВи вибрали: 0 товарів

Заміна шарових опор Деу Ланос

Розкажіть друзям
18.05.2018 | Lanos

Заміна шарових опор належить до розряду робіт середньої складності. Будь-який водій з досвідом їзди від 2 років повинен уміти міняти шарові.

Треба окремо відзначити, що на Деу Ланос використовується оригінальна підвіска з шаровими опорами, які не обслугвуються. Оригінальні шарові опори зафіксовані на підвісці заклепками.

Труднощі зі зміною шарових виникають тільки при першому ремонті. В ході нього доведеться вдатися до допомоги металорізального електроінструменту, щоб зрізати/висвердлити заклепки.

Шарова опора

Процес заміни шарових опор на Деу Ланос

  • Заїжджаємо машиною на оглядову яму. Глушимо авто. Підкладаємо під задні колеса противідкатні черевики.
  • Домкратом підводимо переднє колесо. Можна почати з боку водія. Підкладаємо страхуючу підставку. Колесо знімається для того, щоб можна було підібратись до заклепк з електричною дреллю. При зміні ж шарових, які зафіксовані болтами, знімати колесо не потрібно.
  • Залазимо в яму і чистимо кріплення шарової. Використовуємо WD-40 і металеву щітку.
  • Перед нами 3 заклепки. У кожній з них накернен (розгорнутий) центр. Якщо заклепки без центру, то керним центр самостійно. Задіємо свердло діаметром 4 або 5 (мм) і робимо отвори у заклепках не усю їх довжину.

Высверливаем заклепки не всю їх довжину

  • Міняємо ріжучий інструмент на свердло діаметром 10 або 11 (мм). Знову просвердлюємо заклепки, але не наскрізь, а лише на 10 (мм), щоб верхні головки заклепок мали хороший запас металу. Так їх вийде легко вибити.

Просвердлюємо заклепки великим склом

  • Так як свердлом не вийде зрізати нижні капелюшки на заклепках, ми вдаємося до допомоги зубила і молотка. Просто відрубуємо нижні капелюшки. Їх можна зрізати і маленькою пневматичної турбинкой або невеликою електричною болгаркою.

Відрубуємо нижні шляпки

  • Тепер заклепки вийде вибити з посадкових місць. Для цього нам знадобиться який-небудь старий болт з різьбою М10. Його довжина повинна бути в межах 30-40 (мм). Вставляємо по черзі болт у висвердлені отвори і просто вибиваємо заклепки, одну за одною.

Вибиваємо заклепки, одну за іншою

  • Коли все кріплення кульової до підвісці знято, можна зняти шарову з посадочного місця. Перед цим відкручуємо гайку кріплення кульової. Беремо в руки знімач. Витягаємо зношену шарову опору.

Знімаємо шарову з посадочного місця

  • Встановлюємо нову шарову опору спочатку у важіль підвіски, фіксуємо його гайкою. Якщо на резьбовому з'єднанні передбачений шплінт, то шплінтуємо гайку.

Встановлюємо нову шарову опору

  • Варто звернути увагу, що у шаровій є центрувальний отвір. Коли шарова встановлюється в підвіску, центрувальний отвір кульової опори повинен збігатися з центрувальним отвором на підвісці.

Заводимо кульову в підвіску

  • Тепер можна зафіксувати шарову кріпильними болтамиБагато майстрів попередньо змащують кріплення солідолом, що дозволяє істотно полегшити процес майбутнього техобслуговування шарової.

Кріпимо шарову

  • Повторюємо всі вищеописані операції на протилежній стороні.
  • Після зміни шарових опор Деу Ланос вкрай бажано відвідати СТО і пройти процедуру розвал-сходження. Але перед цією процедурою незайвим буде замінити ступичні підшипники та кермові окінцівки

Що ми використовували при заміні шарових опор Деу Ланос?

У майстра повинні бути під рукою:

  1. Набір ріжкових і накидних ключів
  2. Знімач для кульової
  3. Домкрат
  4. Зубило і молоток
  5. Керн
  6. Щітка з металевим ворсом
  7. Дрель з набором свердел по металу
  8. Солідол (для змащування нового кріплення)
  9. WD-40 (для обробки старих болтів, гайок)

Щодо вибору шарових опор, якщо водієві часто доводиться їздити по битим дорогами, то краще всього вибрати хороші дорогі шарові. Якщо ж дороги на районі нормальні, то цілком можна і підекономить, купивши щось із середнього вартісного діапазону.

Додаткова інформація

Шарові опори є одним з найбільш слабких місць підвіски передніх коліс Daewoo Lanos. Їзда по дрогах низької якості дуже швидко приводить їх у непридатність.

Зношені шарові опори дають про себе знати наступним чином:

  • Скрипи і глухі металеві ударів при наїзді на ями
  • При повороті керма доводиться витрачати багато зусиль
  • На кульової порвалася захисна сорочка, почало витікати мастило

Варто звернути увагу, що шарові опори змінюються відразу парою, тобто на обох колесах.

Також, потрібно окремо зазначити, що паралельно з шарвими часто виходять з ладу: кермові окінівки і ступичні підшипники. Всі ці деталі знаходяться поруч і так чи інакше взаємопов'язані між собою. Водії з досвідом спеціально чекають момент, коли з'явиться необхідна кількість часу, щоб провести заміну повністю всіх перелічених вище деталей (шарових, рульових окінцівок і ступиці підшипників). Тільки в цьому випадку гарантується повернення колишньої м'якості і комфорту їзди.

 

» Всі новини

.