Заміна гідрокомпенсаторів Ланос 1.5
▷ 066 403-83-83
▷ 097 990-07-47
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Заміна гідрокомпенсаторів Ланос 1.5

Розкажіть друзям
24.05.2018 | Lanos

Ця робота відрізняється великим рівнем складності. До логічного завершення заміну гідрокомпенсаторів Деу Ланос зможе довести тільки майстер з досвідом. Новачку ж сюди краще не влазити.

В офіційному мануалі з техобслуговування Daewoo Lanos зазначено, що для заміни гідрокомпенсаторів необхідно знімати картер розподільного валу. Народні ж майстри радять обмежуватися тільки зняттям кришки ГБЦ (клапанної кришки). При цьому майстру доведеться використовувати спеціальне пристосування для знімання натискних важелів. Витяг зношених гідрокомпенсаторів даними способом пов'язан з численними труднощами і ризиками. Саме з цієї причини краще користуватися рекомендаціями з офіційного мануалу.

Потрібно відразу відзначити, що картер розподільного валу кріпиться з головкою блоку циліндрів одними й тими ж болтами. Тому доведеться додатково змінювати і прокладку ГБЦ, так як після распрессовки про її подальшої герметичності не може бути й мови. Тому на сторінці й розміщено відео про демонтаж ГБЦ. Гідрокомпенсатори знімаються буквально за 1 крок перед демонтажем головки блоку циліндрів. ГБЦ все одно доведеться витягати, щоб провести заміну прокладки.

Комплект гідрокомпенсаторів

Процес заміни гідрокомпенсаторів Деу Ланос 1.5

  • Заганяємо машину на оглядову яму і глушимо транспорт. Задіємо важіль стоянкового гальма. Домкратом по черзі піднімаємо передні колеса і ставимо страхуючи підставки, щоб колеса вільно прокручувалися. Це потрібно для встановлення шківа ГРМ в положення верхньої мертвої точки (ВМТ), але про це буде розказано далі за текстом.
  • Знімаємо клеми з акумулятора. Повністю витягаємо акумуляторний блок, якщо він буде заважати.
  • Необхідно злити моторне мастило і антифриз. Викручуємо пробки (у кришці двигуна і розширювальному бачку охолоджуючої рідини). Спускаємося в яму і знімаємо захист картера, якщо він передбачений. Підставляємо ємність і відкручуємо зливну пробку моторного мастила. Чекаємо, поки не стече олія. Антифриз зливається через пробку на радіаторі (в нижньому куті зі сторони водія). Працювати з антифризом краще в респіраторі. Охолоджувальну рідину відразу утилізуємо (виливаємо в централізовану каналізацію, якщо майстер приватник, а не з СТО). Про заміну антифризу Деу Ланос є окрема стаття.
  • Щільною тканиною, складеної в 2-3 рази, прикриваємо декоративну наставку над бампером і фари, щоб не пошкодити їх в процесі виконання робіт.

Прикриваємо декоративну наставку над бампером і фари

  • Тепер необхідно демонтувати систему підготовки повітря. Послаблюємо хомути на підвідному рукаві і патрубку вентиляції картера і знімаємо ці шланги.

Знімаємо підвідний рукав і патрубок вентиляції картера

  • Від'єднуємо дротову колодку датчика температури повітря.

Від'єднуємо дротову колодку датчика температури повітря

  • Знімаємо повітряний рукав з дросельного вузла, фільтра і клапанної кришки.

Знімаємо повітряний рукав

  • Витягаємо повітряний фільтр.
  • Від'єднуємо дротову колодку від регулятора холостого ходу.

Від'єднуємо дротову колодку від регулятора холостого ходу

  • Від'єднуємо дротову колодку від датчика положення заслінки дроселя.

Від'єднуємо дротову колодку від датчика положення заслінки дроселя

  • Виймаємо датчик тиску з впускного колектора.
  • Знімаємо шланг вакуумного підсилювача гальма. Він зафіксований хомутом. Хомут потрібно змістити вниз по шлангу.

Знімаємо шланг вакуумного підсилювача гальма

  • Натягуємо трос управління дросельної заслінки і знімаємо трос з кронштейна.

Знімаємо троса дросельної заслінки

  • Від'єднуємо дротові колодки з форсунок. Дроти вкрай бажано промаркувати, де та який дріт, на яку форсунку повинен встановлюватися.

Від'єднуємо дротові колодки з форсунок

  • Виймаємо датчик температури охолоджуючої рідини.

Виймаємо датчик температури охолоджуючої рідини

  • Висмикуємо шланг регулятора тиску палива.

Висмикуємо шланг регулятора тиску палива

  • Від'єднуємо шланг скидання палива (від паливної рампи).

Від'єднуємо шланг скидання палива

  • Підставляємо ємність під шланг подачі палива і знімаємо його з паливного фільтра. Шланг тримається фіксатором, його потрібно стиснути перед висмикуванням патрубка.

Знімаємо паливний шланг

  • Знімаємо паливну рампу з бензиновими форсунками. Вона кріпиться болтами.

Знімаємо паливну рампу

  • Від'єднуємо дротову колодку від модуля системи запалювання.

Від'єднуємо дротову колодку від модуля системи запалювання

Знімаємо високовольтні дроти від свічок запалювання

  • Знімаємо модуль системи запалювання з двигуна. Він кріпиться болтами.

Знімаємо модуль системи запалювання з двигуна

  • Виймаємо патрубок системи охолодження двигуна.

Виймаємо патрубок системи охолодження двигуна

  • Знімаємо випускний колектор з двигуна. Перед цим вкрай бажано збризнути усе кріплення WD-40. Не втратьте прокладку, вона сидить на фланці випускного колектора.

Знімаємо випускний колектор з двигуна

  • Знімаємо захисний кожух ГРМ. Його тримають 4 гвинтика.

Знімаємо захисний кожух ГРМ

  • Викручуємо кріплення генератора змінного струму.

Викручуємо кріплення генератора

  • Послаблюємо натяг і знімаємо ремінь приводу допоміжних агрегатів.

Знімаємо ремінь приводу допоміжних агрегатів

  • Обертаємо шків ГРМ за годинниковою стрілкою до збігу мітки на шківі і корпусі.

Обертаємо шків ГРМ за годинниковою стрілкою

  • Послаблюємо болт кріплення шківа, сам болт повністю викручувати не варто. Щоб зірвати кріплення, потрібно зафіксувати сам шків ударної викруткою або чимось подібним (просто вставляємо викрутку в технологічний отвір шківа).
  • Знімаємо шків гідропідсилювача керма. Він тримається на 3 болтиках.
  • Знімаємо шків гідропідсилювача керма
  • Послаблюємо натяг ременя ГРМ і знімаємо його.
  • Знімаємо шків ГРМ, викрутивши до кінця кріпильний болт.
  • Відкручуємо болти на задній кришці ГРМ, вона знаходиться відразу за шківом, який тільки що був знятий.

Відкручуємо болти на задній кришці ГРМ

  • Відкручуємо болти кріплення головки блоку циліндрів (їх 10 шт). Зверніть увагу, що відкручувати (і закручувати) це кріплення слід за спеціальною схемою, яку можна знайти в мануалі. Виймаємо болти.

Відкручуємо болти кріплення головки блоку циліндрів

Відкручуємо болти кріплення головки блоку циліндрів

  • Знімаємо картер розподільного валу. Його потрібно акуратно зірвати з місця ударної викруткою або чимось подібним, так як картер посаджений на герметик.
  • Витягаємо натискні важелі клапанів.

Витягаємо натискні важелі клапанів

  • Тепер нам відкрито вільний доступ до гідрокомпесаторів. Краще всього міняти відразу увесь комплект гідрокомпенсаторів на нові аналоги. Варто звернути увагу, що в офіційному мануалі рекомендується змащувати нові гідрокомпенсатори моторним мастилом перед їх установкою. До речі, повністю нові гідрокомпенсатори не потребують прокачування.

Виймаємо старі гидрокомпенсаторы

  • Перед тим, як проводити збірку в зворотному порядку, необхідно замінити прокладку ГБЦ. Щоб це зробити, потрібно зняти головку блоку циліндрів, дуже ретельно і акуратно зачистити фланці ГБЦ і блоку циліндрів (для зачищення використовуємо шабер, серветки і спирт).
  • Верхній фланець ГБЦ, куди встановлюється картер распредвала, зачищається за вищеописаною схемою. Фланець на картері теж потрібно дуже ретельно і акуратно зачистити. Він садиться на герметик. Герметик потрібно наносити точно по контуру старої липучки (контур потрібно запам'ятати або сфотографувати перед зачисткою).

Що ми використали для заміни гідрокомпенсаторів Деу Ланос?

Майстру не обійтися без:

  1. Набору головок, накидних і ріжкових ключів
  2. Набору викруток (особливо потрібна ударна викрутка)
  3. Ємностей для зливу мторного мастила і антифризу
  4. Шабера
  5. WD-40
  6. Прокладки ГБЦ
  7. Герметика (для посадки картера росподвала)

Потрібні і самі гідрокомпенсатори. Краще всього віддати перевагу оригінальним гідрокомпенсаторам. На заводську комплектацію Daewoo Lanos встановлюються гідрокомпенсатори General Motors.

Разом з гідрокомпенсаторами вкрай бажано поміняти і натискні важелі клапанів.

Зверніть увагу, що при затоці нового моторного мастила потрібно обов'язково використовувати новий масляний фільтр.

Додаткова інформація

Гідрокомпенсатори найчастіше виходять з ладу із-за недотримання регламенту заміни моторного мастила. Про вихід із ладу одного або більшої кільксті гідрокомпенсаторів свідчать:

  1. Сторонній шум при роботі двигуна
  2. Втрата швидкості
  3. Втрата високих обертів

Потрібно окремо відзначити, що робочий ресурс гідрокомпенсаторів становить не менше 250 000 (км) пробігу. Але це за умови, що буде своєчасно проводитися заміна моторного маслтила, а в ролі самого змащення буде використовуватися виключно якісна моторна олія.

 

» Всі новини

.