▷ 097 990-07-47
▷ 066 403-83-83
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Заміна вичавного підшипника Ланос

Розкажіть друзям
31.05.2018 | Lanos

Заміна вижимного підшипника належить до категорії робіт підвищеної складності. Майстру потрібно володіти солідним досвідом у галузі техобслуговування Daewoo Lanos. Вкрай бажано проводити цю роботу з напарником.

Зверніть увагу, що майстерня повинна бути облаштована декількома вантажопідіймальними механізмами, наприклад, парою ручних талів вантажопідіймальністю до 0,2-0,5 тонни. Одна таль повинна підтримувати мотор. Друга ж потрібна для спуску/підйому коробки передач. КПП важить більше 40 (кг)!

Паралельно з вижимним підшипником вкрай бажано відразу провести техобслуговування і кошику зчеплення. Тобто потрібно замінити кошик і диск зчеплення Daewoo Lanos. Справа в тому, що вижимний підшипник і елементи зчеплення приходять в непридатність приблизно в один і той же час. Про обслуговування зчеплення Деу Ланос є окрема стаття, в даному огляді згадувати про цю роботу не будемо.

Вижимний підшипник

Процес заміни вижимного підшипника Деу Ланос

  • Заганяємо машину на оглядову яму. Глушимо авто. Задіємо важіль стоянкового гальма.
  • Необхідно вивісити на домкратах передні колеса і підставити страхуючи підставки на кожну із сторін. На колесах, перед підйомом, потрібно послабити кріплення. Знімаємо колеса. Це необхідно, щоб можна було вийняти півосі ШРУСа з правої і лівої сторони.
  • Заглядаємо під капот. До речі, багато майстрів знімають капот взагалі, щоб він не заважав стропам вантажопідіймальних талів утримувати під натягом двигун і КПП. Від'єднуємо клеми від акумуляторного блоку. Витягаємо АКБ і демонтуємо майданчик акумулятора.

Знімаємо АКБ і акумуляторну майданчик

Від'єднуємо датчик заднього ходу

Від'єднуємо датчик швидкості

  • На корпусі КПП є зажим, який утримує патрубок. Патрубок потрібно витягти, щоб він не тягнувся за коробкою передач.

Витягаємо патрубок з фіксатора

  • Відкручуємо кріплення робочого циліндра зчеплення.

Відкручуємо кріплення робочого циліндра зчеплення

  • Маркируем положення штока кулісного механізму і вала перемикання швидкостей. Послаблюємо фіксатор виймаємо шток куліси.

Виймаємо шток лаштунки

  • Спускаємося в яму і відкручуємо кріплення на піддоні КПП, попередньо підставивши ємність. Масло потрібно злити, щоб почистити піддон від осаду, і щоб мастило не витікала через роз'єми півосей ШРУСа.

Відкручуємо кріплення на піддоні КПП

Відкручуємо стійку стабілізатора

  • Відкручуємо гайку кріплення кульової опори. Знімачем выпрессовываем шарову.

Выпрессовываем кульову

Знімаємо хомут

  • Тягнемо колісну ступицю на себе, виймаючи тим самим ліву піввісь ШРУСа. Можна підв'язати піввісь до підвіски дротом, щоб вона не ходила. Також, вкрай бажано обернути гофру півосі і роз'єм ШРУСа на коробці передач звичайними пластиковими пакетами, щоб захистити їх від пилу та інших засмічень.

Виймаємо ліву піввісь ШРУСа

  • Повторюємо всі вищеописані операції з піввіссю ШРУСа на протилежній стороні.
  • Тепер можна приступити до демонтажу КПП. Зверніть увагу, коробка перемикання передач і двигун повинні бути під натягом ручних талів. Для двигуна і КПП використовуються різні талі, для кожного вузла своя, так як двигун не знімається, він залишається на місці.
  • Відкручуємо кріпильні болти на фланці коробки передач, які фіксують КПП до двигуна.

Відкручуємо кріпильні болти на фланці КПП

  • Відкручуємо подушку кріплення КПП від кузова.

Відкручуємо подушку кріплення КПП

  • Все, коробку перемикання передач можна опускати в яму. Ударною викруткою потрібно акуратно підчепити корпус КПП з боку фланця, щоб зірвати його з місця. Талем опускаємо коробку до низу. КПП краще дістати з ями на поверхню.
  • Щоб демонтувати підшипник, необхідно для початку вилучити поворотний вал вижимного механізму. Один його кінець зафіксований в посадковому місці вилки болтиком. Послаблюємо кріплення і дістаємо поворотний вал. Посадочні місця валу захищені втулками. Їх теж необхідно поміняти на нові.

Послаблюємо кріплення вилки

  • Тепер нам відкрився доступ до підшипникового вузла. Виймаємо зношений вижимний підшипник і знімаємо вилку.

Виймаємо зношений вижимний підшипник

  • Демонтуємо посадкову втулку підшипника. Вона також потребує заміни. Втулка тримається на 3 болтиках. Не забудьте одягти на нову втулку новий сальник, якщо він не встановлений на своє місце.

Демонтуємо посадкову втулку підшипника

  • За підставою втулки знаходиться гумовий ущільнювач. Якщо він зносився, то міняємо і це колечко.
  • Встановлюємо нову посадкову втулку вижимного підшипника. Кріпимо її.
  • Надягаємо на втулку новий вижимний підшипник з вилкою.
  • Одягаємо нові втулки на поворотний вал вижимного підшипника і фіксуємо його в розетці притискним болтиком.

Встановлюємо повортный вал

  • Вкрай бажано провести заміну і корзини зчеплення разом з диском. Про проведення цієї роботи є окрема стаття.
  • Далі проводимо збір КПП в зворотній послідовності.
  • Зверніть увагу, що КПП Деу Ланос не обслуговується згідн з конструкцією. Саме з цієї причини на заводі при складанні коробки передач не встановлюють прокладку на піддон КПП. Піддон сідає просто на герметик. Для правильної установки піддону обов'язково потрібно купити нову прокладку.
  • Для заливки мастила в КПП треба користуватись отвором сапуна. В КПП Daewoo Lanos влазить близько 2 літрів олії. Для контролю рівня масла є спеціальна пробка на КПП. Її потрібно викрутити і почати заливку мастила. Коли мастило почне витікати з отвору контрольної пробки, заливання мастила припиняємо. Закручуємо контрольну пробку з сапуном.
  • Після установки всіх компонентів КПП на місце не забудьте перевірити силу затягування кріпильних болтів. Досвідчені майстри вдаються до допомоги фарби в балончику. Ті болти, які перевірені, маркуються балончиком.
  • Йдемо в салон і пробуємо, як перемикаються швидкості. Якщо все нормально, то пробуємо завести авто і робимо пробний заїзд.
  • Потрібно окремо зазначити, що так як майстрові довелося влазити у шарові опори і стабілізатори, найкраще відігнати машину на проведення розвалу-сходження.

Що ми використовували при заміні вижимного підшипника?

Нам не обійтися без:

  1. Набору ключів
  2. Набору викруток
  3. WD-40
  4. Молотка і знімача для кульових
  5. Ємності для зливу відпрацьованого масла КПП

З витратних матеріалів ми використовували: вижимний підшипник, посадкову втулку підшипника, сальник посадкової втулки і ущільнювальне кільце (яке за втулкою), прокладку піддону КПП, герметик. Якщо майстер вирішив провести ревізію і зчеплення, то потрібно бути готовим до купівлі кошика і диска зчеплення.

Додаткова інформація

Вижимний підшипник розрахований на весь термін гарантійної експлуатації авто (150 000 км пробігу). Тобто він дуже надійний і довговічний. Але неграмотне використання трансмісії, мова йде за тривале вижимання зчеплення на включеної швидкості, призводить до прискореного зносу вижимного підшипникового вузла.

Про знос вижимного підшипника свідчить сторонній шум при натисканні на педаль зчеплення. Як правило, шум виникає тільки при холодному двигуні.

» Всі новини

.