Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Ремонт стартера на Деу Ланос, заміна бендикса (втягуючого реле)

07.05.2016 | Lanos

Легкий і безпечний запуск двигуна ЗАЗ Ланос можливий лише при нормально працюючому стартері. Сам вузол стартера відрізняється дуже високою надійністю. Перші проблеми із стартером ZAZ Lanos зазвичай починаються після 100 000 - 120 000 (км) пробігу. Одним з перших удар механічного зносу переймає на себе бендикс.

Для передачі крутного моменту від стартера на маховик використовується бендикс. Під дією втягуючого реле бендикс входить в контакт із зубчастим зачепленням маховика. Головна особливість бендикса полягає в тому, що цей механізм обертається лише в один бік. Завдяки бендиксу запобігається провертання колінвала проти годинникової стрілки.

Артикул бендикса Деу Ланос: 10475974, ZN1209, SD3015.

Артикул стартера: 96430344 (0,8 кВт), 96208782 (1,2 кВт),

Артикул втягуючого реле: 93740837 (0,8 кВт, 3 отвори), 93740838 (без сердечника), 111350.

Артикул щіток: 10475107 (у зборі), PSX148-149H (без утримувача)

При поломці бендикса Daewoo Lanos сам вузол стартера спрацьовуватиме. Тобто з'явиться характерне клацання і буде чутно обертання валу ротора. Але через прокручування бендикса стартер не зможе обертати маховик. Поломку бендикса легко виявити по звуку стартера, що обертається вхолосту.

Стартер ЗАЗ Ланос є однією з основних функціональних систем авто. При щонайменших несправностях цього вузла треба екстрено відправляти автомобіль на ремонт. Поломка стартера далеко від будинку обіцяє великі неприємності!

У самому низу огляду викладено відео, на якому показаний процес обслуговування стартера цього авто.

Бендикс стартера ЗАЗ Ланос

Як зняти стартер ЗАЗ Ланос

У більшості випадків роботу вузла стартера вдається відновити методом вузлового ремонту. Щоб відремонтувати стартер, його необхідно заздалегідь зняти і розібрати.

  • При від'єднанні стартера майстрові треба буде отримати доступ до автомобіля знизу. Для цього треба загнати ZAZ Lanos на естакаду або оглядову яму.
  • Насамперед необхідно відкрити капот і знеструмити бортову електромережу, знявши клему "-" з акумуляторної батареї.
  • Знімаємо дріт маси з верхнього кріплення стартера. Цю роботу слід проводити з моторного відсіку. Маса притискається гайкою. Потрібний буде ключ на 12. Додатково викручуємо болт верхнього кріплення стартера. Майстрові знадобиться ключ на 13. Усе це робиться згори, тобто з-під капота.

Знімаємо дріт маси

  • Відкручуємо і знімаємо плюсовий дріт, що йде на стартер від АКБ ЗАЗ Ланос. Наконечник притискається гайкою з голівкою під ключ на 12.

Відкручуємо і знімаємо плюсовий дріт

  • Відкручуємо і знімаємо дріт управління втягуючим реле. В даному випадку потрібний буде ключ на 10.

Відкручуємо і знімаємо дріт управління втягуючим реле

  • Викручуємо нижній болт кріплення стартера. Знадобиться ключ на 13.

Викручуємо нижній болт кріплення стартера

  • Акуратно витягаємо стартер.

Акуратно витягаємо стартер

Все, можна перемикатися на розбір вузла стартера.

Як розібрати стартер ЗАЗ Ланос

  • Відкручуємо наконечник дроту маси від втягуючого реле. Знадобиться ключ на 13.

Відкручуємо наконечник дроту маси

  • Відкручуємо болтики втягуючого реле. Якщо стартер обслуговується уперше, то швидше за все втягуюче кріпиться спеціальними болтами, з голівкою під ключ Torx E5. Якщо ж стартер Деу Ланос піддавався ремонту, багато майстрів просто міняють нестандартне кріплення на болти з голівкою під ключ на 7.

Відкручуємо болтики втягуючого реле

  • Витягаємо втягуюче реле. Його треба просто висмикнути.

Витягаємо втягуюче реле

  • Викручуємо довгі стягуючі болти (2 шт). Болти мають голівку під ключ на 10.

Викручуємо довгі стягуючі болти

  • Половинимо корпус. Треба витягнути частину із статором і ротором з редуктора.

Половинимо корпус

  • Витягаємо захисну кришку редуктора. Її треба просто вийняти, вона нічим окремо не фіксується. Під кришкою буде колечко ущільнювача. З прокладкою слід звертатися акуратно, оскільки її обов'язково треба буде ставити назад.

Витягаємо захисну кришку редуктора

Дістаємо вміст редуктора

  • Витягаємо приводний вал у зборі з бендиксом і вилкою.

Витягаємо приводний вал

  • Від'єднуємо вилку. Якщо на вилці Daewoo Lanos є сліди механічного зносу, то доведеться провести і заміну вилки. Вона виготовляється з пластика, що призводить до прискореного зносу цього пристрою.

Від'єднуємо вилку

Особливо часто вилка бендикса лопається в період зимового сезону. Холод робить пластик крихким. Додатково від холоду густіє мастило, що збільшує навантаження на вилку.

  • Знімаємо з приводного валу кільця (стопорне і обмежувальне).

Знімаємо з приводного валу кільця

  • Виймаємо старий бендикс і ставимо на його місце новий.

Виймаємо старий бендикс

  • Збираємо вузол в зворотній послідовності. Зверніть увагу, при складанні стартера Ланос на шестерню планетарного механізму треба нанести спеціальне мастило (ШРУС-4). Мастило за типом Літолу краще не використати, оскільки вона взимку густітиме, а влітку потече.

Додатково

Досвідчені майстри не упускають можливості і разом з бендиксом роблять заміну багатьох інших компонентів стартера:

  1. Щітки
  2. Втягуюче реле
  3. Підшипники

Дуже часто до пробігу 100 000 - 120 000 щіток стартера ЗАЗ Ланос вже мають солідний знос. Щітки є графітовими, з цієї причини вони сточуються, по аналогії з грифелем простого олівця. Якщо сильно укоротити довжину щіток, то пропаде або помітно погіршає з'єднання електроланцюга. В даному випадку стартер може взагалі не реагувати на запуск двигуна. В деяких випадках спостерігається переривчасте з'єднання, стартер то працює, то глухне.

Щітковий вузол знаходиться відразу під задньою кришкою корпусу стартера. Щітки міняються за наступною схемою:

  • Знімаємо задню кришку. Вона тримається на 2 болтах з голівкою Torx E7, в деяких випадках болти кришки мають голівку під звичайний ключ на 7 (чи 10).

Знімаємо задню кришку

  • Витягаємо утримувач з щітками.

Витягаємо утримувач з щітками

  • Міняємо старі щітки на нові.
  • Збираємо вузол в зворотній послідовності.

Зверніть увагу, щітки стартера ЗАЗ Ланос можна поміняти як окремо, так і у зборі з утримувачем. Новий утримувач має сенс використати у тому випадку, якщо старий утримувач частково або повністю оплавився.

Якщо ж на утримувачі щіток немає слідів підгорання, то фахівці зазвичай обходяться заміною одних щіток. Але з урахуванням невеликої різниці в ціні між окремими щітками і щітками з утримувачем, є і такі майстри, які в цілях заощадження часу ставлять щітки з новим утримувачем.

Не забувайте контролювати техстан підшипників. Залежно від типу стартера можуть використовуватися як класичні кулькові підшипники, так і втулки. Звичайні підшипники нерідко просто клинять. А втулки розбивають посадочні отвори, що призводить до перекосу валу ротора.

Якщо вал обертається з перекосом, то починає затиратися обмотка як на роторі, так і на статорі. Через це відбувається обрив або коротке замикання обмотки стартера.

Досвідчені фахівці дотримуються думки, що підшипники стартера ZAZ Lanos слід піддавати заміні кожні 70 000 - 100 000 (км) пробігу. Багато хто з грамотних майстрів розбирає стартер на відмітці пробігу 50 000 - 70 000 і проводять ревізію вузлів і механізмів, чистять пристрій і оновлюють мастило. Це найкращий час, щоб перевірити і при необхідності замінити зношені підшипники і щітки.

Регулярне сервісне обслуговування стартера Деу Ланос дає можливість істотно продовжити термін служби вузла. Зрозуміло, якщо стартер зламався на відмітці пробігу 120 000 - 150 000 (км) або більше того, то є сенс просто поміняти вузол на новий аналог. Адже комплексна заміна комплектуючих коштуватиме приблизно стільки ж, скільки і новий стартер.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт стартера на Деу Ланос, заміна бендикса (втягуючого реле)"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Деу Ланос

Тече мастило КПП Деу Ланос. Заміна сальника первинного валу, заднього сальника колінвала і сальників напівосей
Тече мастило КПП Деу Ланос. Заміна сальника первинного валу, заднього сальника колінвала і сальників напівосей
Заміна ременя ГРМ, ролика натяжника і водяної помпи Деу Ланос 1.5
Заміна ременя ГРМ, ролика натяжника і водяної помпи Деу Ланос 1.5
Як знизити витрату палива Деу Ланос 1.5
Як знизити витрату палива Деу Ланос 1.5
Обламалося різьблення зовнішнього ШРУСа Ланос
Обламалося різьблення зовнішнього ШРУСа Ланос
.