Заміна зовнішнього ШРУСа Деу Ланос
▷ 066 403-83-83
▷ 097 990-07-47
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Заміна зовнішнього ШРУСа Деу Ланос

Розкажіть друзям
01.06.2018 | Lanos

Ця робота вимагає від майстра досить великих фізичних зусиль. Але щодо наукоємності, в заміні ШРУСа Daewoo Lanos немає абсолютно нічого складного.

Варто звернути увагу, що зовнішню частину ШРУСа вкрай бажано міняти відразу на обох колесах Деу Ланос, так як старий ШРУС неодмінно дасть знати про свою поломки буквально через 1000-3000 (км) пробігу. Небезпечно те, що поломка може застати водія Деу Ланос зненацька в самий невідповідний для цього момент.

Зовнішня частина ШРУСа

Процес заміни зовнішньої частини ШРУСа Деу Ланос

  • Автомобіль заганяється на яму. Машина глушиться. Піднімаємо важіль ручного гальма.
  • Почнемо з колеса, яке на водійських стороні. Одразу необхідно послабити ступичную гайку. На модифікаціях Деу Ланос з повноцінними колісними дисками ступичная гайка ховається за ковпачком.

Послаблюємо ступичную гайку

Послаблюємо колісний кріплення

  • Піднімаємо передню частину авто домкратом і ставимо страхуючу підкладку.
  • Відкручуємо кріплення коліс разом зі ступичною гайкою і знімаємо колесо.
  • Знімаємо клесо
  • Заходимо в яму і знімаємо хомут, який фіксує пильник півосі ШРУСа на вході в коробку передач. Тобто ми не будемо виймати повністю весь ШРУС, а обмежимося тільки зніманням півосі, на якій і сидить зовнішня частина ШРУСа.

Знімаємо хомут

Знімаємо стійку стабілізатора

  • Знімаємо гайку шароової опори і виймаємо знімачем шарову. Виконуючи цю роботу, треба бути акуратним з пильовиком шарової. Тобто перед установкою знімача, пильовик потрібно підняти викруткою. Зрозуміло, якщо планується і заміна шарових, то можна сміливо вибивати шарову без особливої делікатності.

выпрессовываем знімачем кульову

  • Тепер необхідно отримати піввісь ШРУСа. Однією рукою притримуємо ШРУС, а другий відтягаємо колісну ступицю, щоб вал вийшов з посадкового місця. Потім виймаємо піввісь з посадочного місця ШРУСа. Зрозуміло, можна витягнути весь ШРУС, але тоді з його посадочного отвору почне витікати мастило КПП (знадобиться зливати і повторно заливати мастило КПП).
  • Витягаємо піввісь ШРУСа
  • Витягнувши піввісь, поліетиленовими пакетами закриваємо сам пильовик і відповідну частину півосі ШРУСа, яка залишилася в коробці передач. Цим ми запобігаємо потраплянню до ШРУСа пилу та інших забруднювачів.
  • Нам знадобиться слюсарний верстат з лещатами. Затискаємо вал півосі ШРУСа в лещатах.

Фіксуємо ШРУС в лещатах

  • Знімаємо захисну гофру (пильовик) з зовнішньої частини ШРУСа. Її утримує декілька хомутів. Якщо пильовик пошкоджений, то його можна просто зрізати і стягнути залишки гофри з хомутами.

Знімаємо захисну гофру (пильовик)

  • Зовнішня частина ШРУСа утримується на валу стопорним кільцем. Воно працює на розжим. Тобто потрібно знімачем стопорних кілець розтиснути фіксатор.

Разжимаем стопор

  • Зовнішня частина ШРУСа просто стягується з валу. Щодо повторної установки стопорного кільця, далеко не всі фіксатори є багаторазовими. Краще всього разом з новою зовнішньою частиною ШРУСа поставити і нове колечко.
  • Заглядаємо до коробки з новою зовнішньою частиною ШРУСа. Там додатково повинні бути: хомути, пильовик, ступична гайка і мастило для набивання в зовнішню частину ШРУСа. Нам потрібно вичавити  увесь вміст тюбика з мастилом в зовнішню частину ШРУСа.

Видавлюємо вміст тюбика

  • Все, можна приступати до складання ШРУСа. Виконуємо всі дії в зворотній послідовності. Не забудьте спочатку натягнути пильовик на вал (краще всього задіяти новий пильовик).
  • Повторюємо всі вищеописані операції на протилежному колесі.
  • Не забудьте відвідати СТО і пройти розвал-сходження.

Що ми використовували в процесі заміни зовнішньої частини ШРУСа Деу Ланос?

Майстру необхідні:

  1. Набір ключів накидних і ріжкових)
  2. Набір викруток
  3. Молоток і знімач (для кульових)
  4. WD-40 (для обробки всього кріплення)

Знадобиться і сама зовнішня частина ШРУСа. Краще всього віддати перевагу повному комплекту, в якому будуть передбачені і мастило, і хомути, і пильовик, і т. д.

Додаткова інформація

ШРУС є одним з найбільш надійних вузлових механізмів Daewoo Lanos. Термін його служби складає в районі 200 000 (км) пробігу. Звичайно, багато залежить від досвіду водія і від стану доріг.

На несправність зовнішньої частини ШРУСа натякає сторонній шум, коли на швидкості колеса повертаються в крайнє положення.

Зношена зовнішня частина ШРУСа може стати причиною блокування коліс на швидкості. Саме тому з ремонтом даного вузла краще не затягувати.

» Всі новини

.