Стійки стабілізатора поперечної стійкості Daewoo Lanos підлягають заміні кожні 30 000 (км) пробігу. Дана робота не відрізняється великою трудомісткістю. Стійки стабілізатора повинен вміти міняти кожен водій Деу Ланос з досвідом їзди від 1 року.
Майстер заощадить багато часу і сил, якщо буде міняти стійки стабилизатра з оглядової ями.
Процес заміни стек стабілізатора поперечної стійкості Daewoo Lanos
- Зупиняємо авто на оглядовій ямі. Включаємо ручне гальмо.
- Почнемо з переднього колеса, з боку водія. Заходимо в яму і щедро обробляємо кріплення стійки (гайки зверху і знизу + кінці шпильки) WD-40, так як стійки стабілізатора нічим не захищені і встигають порядно закиснути за 2-3 роки експлуатації. Проробляємо цю операцію і на стійки з протилежного боку.
- Прибираємо шайбу з подушкою.
- Вибиваємо шпильку стабілізатора. Вона повинна вийти із зачеплення важеля. Для цього вдаємося до допомоги молотка. Зі старими стійками стабілізатора можна особливо не церемонитися, так як вони все одно будуть повністю змінюватися.
- Коли шпилька вийде з зачеплення важеля, можна зняти нижню подушку і стопорну шайбу верхнього відбійника.
- Після витягаємо втулку і ближню шайбу з подушкою нижнього відбійника.
- Тепер можна витягнути шпильку з останньої подушкою і стопорною шайбою нижнього відбійника.
- Можна встановлювати нову стійку стабілізатора. Установка проводиться в наступному порядку:
- Накручуємо на нижній кінець шпильки гайку
- Одягаємо стопорну шайбу (конус шайби повинен входити в подушку)
- Встановлюємо подушку
- Тепер протягуємо шпильку в отвір підвіски, не заводячи шпильку на важіль
- Одягаємо на шпильку подушку
- Одягаємо стопорну шайбу (конус шайби входить в подушку)
- Протягуємо розпірну втулку
- Одягаємо шайбу (конусом в бік подушки)
- Одягаємо подушку (конус шайби повинен увійти в подушку)
- Верхній кінець шпильки заводимо в отвір важеля стабілізатора
- Одягаємо подушку (щоб конус притискної шайби міг увійти в неї)
- Діваємо шайбу (конусом в подушку)
- Притягуємо всю конструкцію верхньої гайкою
- Кінці шпильки найкраще обробити графітовим змащуванням. Завдяки цьому нехитрому прийому при наступному техобслуговуванні гайки будуть викручуватись без зайвих зусиль.
- Варто звернути увагу, що висота кожного відбійника (верхнього і нижнього) повинна відповідати стандарту. Від шайби до шайби повинно бути рівно 38 (мм).
- Повторюємо всі вищеописані операції на протилежній стороні. Треба окремо відзначити, що стійки стабілізатора на кожному з коліс повинні бути виставлені ідеально рівно. В іншому випадку кузов отримає помітний перекіс
- Не варто забувати про процедуру розвал-сходження, яку можна пройти на будь-якому спеціалізованому СТО
Що ми використовували в процесі ремонту?
Майстру необхідні:
- Набір ключів
- Молоток
- WD-40
Також, необхідна і самі стійки стабілізатора Daewoo Lanos. Варто звернути увагу, що існують стійки в зборі. Як правило, повністю зібрані вузли не є оригіналом. Оригінальні ж стійки стабілізатора збираються поелементно: шпильки, втулки, шайби, гайки і гумки (подушки). Оригіналом є стійки з комплектуючих General Motors.
Додаткова інформація
Зношені стійки стабілізатора поперечної стійкості Деу Ланос є причиною:
Стороннього шуму
Жорсткості їзди
Заміна стійок стабілізатора дозволяє істотно збільшити комфорт пересування транспорту.
Варто звернути увагу, що стійки стабілізатора Daewoo Lanos вкрай бажано міняти паралельно з шаровими опорами та рульоми наконечниками.