▷ 066 403-83-83
▷ 097 990-07-47
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Заміна прокладки клапанної кришки Деу Ланос

Розкажіть друзям
07.06.2018 | Lanos

Клапанна кришка Деу Ланос входить до складу головки блоку циліндрів (ГБЦ). Незважаючи на уявну простоту цього вузла, водієві без хоча б середнього досвіду в обслуговуванні Daewoo Lanos під кришку краще не влазити самостійно.

Прокладка клапанної кришки Деу Ланос має порівняно невеликий термін служби. Ущільнювач рідко коли доживає до закінчення терміну гарантійного обслуговування авто.

Майстер з досвідом проробляє цю роботу рівно за 20-30 хвилин.

Прокладка клапанної кришки

Процес заміни прокладки клапанної кришки Daewoo Lanos

  • Зупиняємо машину і глушимо авто.
  • Відкриваємо капот.

Відкриваємо капот

  • Для впевненості краще відкинути мінусову клему від акумулятора.

Відкидаємо мінусову клему акумулятора

Знімаємо патрубок воздуховода

  • Клапанна кришка зафіксована на голівці блоку циліндрів болтами (8 шт). Відкручувати кріплення слід за спеціальною схемою, хрест-навхрест.

Выкручмваем болти

  • Перед підривом кришки потрібно ретельно почистити від засмічень і сторонніх предметів всі довколишні деталі, щоб у картер верхівки ГБЦ нічого не потрапило.
  • Коли болти викручені і компоненти двигуна зачищені, необхідно акуратно зірвати клапанну кришку зі свого місця. За час експлуатації авто кришка встигає порядно прикипіти до фланцу картера верхівки ГБЦ. Підчепити кришку монтуванням або ударної викруткою можна в районі штуцера, на якому сидів патрубок повітряпровода (шланг ми вже зняли).
  • Знявши кришку, картер верхівки ГБЦ треба чимось прикрити, щоб туди випадково не потрапили сторонні предмети або засмічення.
  • Все, можна приступати до зміни прокладки. Як правило, ущільнювач прикипає до самої кришки фланця. Знімаємо зношену прокладку.
  • Знімаємо зношену прокладку
  • Тепер кришку необхідно ретельно почистити, особливо по периметру фланця. Для цього використовується дрантя і якийсь розчинник, згодиться спирт, керосин або бензин. У результаті чищення фланець повинен бути ідеально чистим.
  • Необхідно ретельно почистити і фланець картера верхівки голівки боку циліндрів.

Чистимо фланець

  • Нова прокладка встановлюється в кришку. Спеціально для ущільнювача на фланці передбачена канавка.
  • Встановлюємо кришку на місце і обтягуємо її болтами за схемою хрест-навхрест.

Закручуємо клапанну кришку

  • Натягуємо патрубок воздуховода і фіксуємо його хомутом.
  • Можна почистити і саму голівку блоку циліндрів від старих потьоків масла.
  • Робимо пробний заїзд.

Що ми використали для заміни прокладки?

Майстру знадобляться:

  1. Набір ключів
  2. Набір викруток
  3. Плоскогубці
  4. Монтування (або ударна викрутка)
  5. Ганчір'я

Знадобиться і сама прокладка. На роль ущільнювача краще вибрати щось більш коштовне. Така прокладка проходить набагато довше, ніж найдешевші аналогії.

Додаткова інформація

Зрозуміло, знос ущільнювача клапанної кришки не смертельний для авто. Через погану прокладку може тільки збільшитись втрата моторного мастила.

Знос ущільнювача можна діагностувати за слідами мастила на корпусі головки блоку циліндрів.

Потрібно окремо зазначити, що деякі фахівці використовують паралельно з новою прокладкою ще і герметик. Робити цього не варто. Прокладка чудово стає на своє місце без якихось додаткових речей.

Також, малодосвідчені майстри намагаються усунути течію мастила з під клапанної кришки шляхом затягування кріпильних болтів. Це досить небезпечна затія, так як перетяжка кріплення загрожує пошкодженням внутрішніх різьб фланця. При появі патьоків краще відразу замінити прокладку.

Прокладку клапанної кришки можна міняти і при виконанні багатьох інших робіт. Наприклад, при заміні ущільнювача ГБЦ або ремонті гідрокомпенсаторів. Звичайно, можна користуватися в цих випадках і старої прокладкою, але довго після распрессовки вона все одно не проходить.

» Всі новини

.