▷ 097 990-07-47
▷ 066 403-83-83
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Деу Нексія, заміна верхньої опори переднього амортизатора

Розкажіть друзям
22.06.2018 | Nexia

Опорні підшипники амортизаційних стійок Daewoo Nexia можна вважати витратним матеріалом. Термін їх служби рідко коли перевищує 25 000 – 30 000 (км). Всьому виною якість автомобільних доріг і тип підшипникового вузла. Верхні опори засновані на підшипниках качіння. Цей тип підшипників дуже погано переносить ударні навантаження.

Робота по заміні верхніх опор передніх амортизаторів Деу Нексія має середній рівень складності. Якісно провести ремонт цього вузла зможе тільки майстер з розрядом автослюсаря не нижче 3.

Зверніть увагу, змінювати верхню опору переднього амортизатора краще всього відразу на обох сторонах.

Верхня опора

Процес заміни верхньої опори переднього амортизатора Деу Нексія

  • Під задні колеса заглушеного авто підкладаємо черевики. Можна задіяти і 1 передачу КПП, для надійності.
  • Почнемо з водійського боку. Послаблюємо колісне кріплення і гайку ступиці.

Послаблюємо колісний кріплення

  • Вивішуємо передню частину авто зі сторони водія на підставці, попередньо піднявши транспорт домкратом.

Піднімаємо домкратом

  • Знімаємо колесо.
  • Вивертаємо руль вправо і знімаємо рульовий наконечник. Для цього потрібно відкрутити гайку (вона може бути зашплинтована) і акуратно, не зачіпаючи пильника, витягаємо наконечник.

Выпрессовываем рульової наконечник

  • За такою ж схемою роз'єднуємо з'єднання шарової опори: викрутили гайку, підняли пильовик і знімачем выпресували шарову.

Роз'єднуємо з'єднання кульової опори

  • До кінця викручуємо ступичну гайку.
  • Знімаємо гальмівний супорт. Він тримається на 2 болтах. Щоб знятий супорт не висів на рукаві, його потрібно або покласти на якусь підставку, або підв'язати до підвіски дротом.

Знімаємо гальмівний супорт

  • Відкриваємо капот і виймаємо заглушку на підшипникової опорі амортизатора.

Виймаємо заглушку на підшипникової опори

  • Робимо замір відстані між вершиною головки гайки штока і вершиною самого штока. Перевірка провадиться або штангенциркулем (зі щупом), або звичайною лінійкою.
  • Послаблюємо гайки шпильок (2 шт).

Послаблюємо гайки шпильок

  • Послаблюємо гайку штока амортизатора. Для гайки використовується ріжковий ключ на 19. А щоб шток не проворачивался, його потрібно утримувати ріжковим ключем на 7 у вершини.

Послаблюємо гайку штока амортизатора

  • Виводимо із зачеплення колісної ступиці зовнішню частину ШРУСа.

Виводимо із зачеплення колісної маточини зовнішню частину ШРУСа

  • Однією рукою притримуємо амортизаційну стійку, а другою рукою до кінця відкручуємо гайки шпильок.
  • Виймаємо амортизаційну стійку.

Виймаємо амортизаційну стійку

  • Тепер необхідно стягнути пружину. Робиться ця процедура спеціальними стяжками. Пружина стягується до тих пір, поки вона не перестане тиснути на кришку верхньої підшипникової опори.

Необхідно стягнути пружину

  • Тепер гайку штока можна викрутить до кінця.

Гайку штока можна викрутить до кінця

  • Дістаємо зношену опору амортизатора.

Дістаємо зношену опору амортизатора

  • Встановлюємо нову опору.
  • Проводимо збір вузла у зворотній послідовності.
  • Зверніть увагу, коли буде закручуватися гайка штока амортизатора, потрібно встановити відстань між вершиною гайки і вершиною штока, яка була спочатку (при демонтажі старої стійки). Як правило, відстань становить 9-13 (мм).
  • Повторюємо всі вищеописані операції на протилежній стійки амортизатора.

Що використовувалося при заміні верхньої опори переднього амортизатора?

Майстру необхідні:

  1. Набір ключів (ріжкових, накидних і головок)
  2. Набір викруток
  3. Набір шестигранників
  4. Молоток
  5. Знімач для рульового наконечника та шарової
  6. WD-40
  7. Лінійка
  8. Довгий шматок дроту (для підв'язування супорта)

Знадобляться і нові опори амортизаційних стійок. Оригінальними є опори виробництва General Motors.

Додаткова інформація

Сигналом до заміни верхніх опор передніх амортизаторів є знос пильовиків і сторонній шум з-під амортизаційних стійок при наїзді на дорожні перешкоди.

» Всі новини

.