▷ 097 990-07-47
▷ 066 403-83-83
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Як зняти КПП Деу Нексія?

Розкажіть друзям
27.06.2018 | Nexia

Дана робота відрізняється великим рівнем складності. Без зайвої пари рук майстру точно не обійтися. Коробка перемикання передач Daewoo Nexia знімається в наступних випадках:

  1. Ремонт зчеплення (заміна диска + кошика + робочого циліндру)
  2. Заміна вижимного підшипника
  3. Заміна сальника коленвалу
  4. Заміна сальника первинного валу КПП
  5. Демонтаж двигуна

Зняття КПП Деу Нексія вийде якісно та безпечно провести тільки в спеціально обладнаній майстерні. Рембаза повинна мати відразу 2 вантажопідйомні талі, одна для підтримки двигуна, а друга для спуску/підйому коробки передач.

Також, майстру не обійтися без оглядової ями. А найкраще, щоб майстерня була облаштована підйомником, це в ідеалі, звичайно. Але згодиться і яма.

КПП Деу Нексія

Процес зняття КПП Деу Ланос

  • Заїжджаємо на оглядову яму. Глушимо машину. Включаємо ручне гальмо.
  • Демонтуємо захист двигуна і бічні колісні щитки.

Демонтуємо захист двигуна

  • Відкриваємо капот. До речі, капот краще взагалі зняти, щоб він не заважав утримувати талям двигун і КПП під натягом.

Знімаємо капот

  • За допомогою троса підйомного і талі створюємо невеликий натяг двигуна. Трос можна протягнути в отвір ремонтного болта корпуса двигуна, який і призначений для цієї мети.

Створюємо невеликий натяг двигуна

  • Від'єднуємо клеми від акумулятора (починати потрібно з «–») і дістаємо АКБ, щоб не плутався.

Від'єднуємо клеми від акумулятора

  • Відкручуємо повітропровід.

Відкручуємо повітропровід

Висмикуємо дротову колодку ліхтарів заднього ходу

Від'єднуємо датчик швидкості

Знімаємо трос приводу спідометра

  • Знімаємо ведену шестерню привода спідометра (її утримує 1 болт).

Знімаємо ведену шестерню привода спідометра

  • Послаблюємо кріплення на передніх колесах і ступичні гайки (на правій і лівій сторонах).

Послаблюємо кріплення на передніх колесах і ступичні

  • Вивішуємо перед авто на домкратах і підставляємо страхуючі упори.

Вивішуємо перед авто на домкратах

  • Знімаємо колеса (праве і ліве).
  • Виймаємо з'єднання шарових опор на правому і лівому колесах. Тобто потрібно відкрутити гайку кульової та випресовуємо кульову опору. Ці ж процедури проводяться і на протилежному колесі.

Размыкаем з'єднання кульових опор

  • Відкручуємо до кінця ступичні гайки.
  • Виводимо із зачеплення ступиці зовнішню частину ШРУСа (на правому і лівому колесах).

Виводимо із зачеплення маточини зовнішню частину ШРУСа

  • Дістаємо праву і ліву піввісі ШРУСа. Кінець кожного вала ШРУСа оснащений стопорним кільцем, яка утримує піввісь. Якщо піввісь не піддається демонтажу, ШРУС слід провернути, так як колечко, видно, заклинило в посадковому місці.

Дістаємо праву і ліву піввісь ШРУСа

  • Послаблюємо болти на піддоні картера КПП і спускаємо усе мастило.

спускаємо все масло

  • Відкручуємо гідропривід зчепления. Перед цим бажано перетиснути шланг, щоб з розширювального бачка не витікала робоча рідина.

Відкручуємо гідропривід зчеплення

  • Раоз'єднуємо тягу управління коробкою передач. Але перед цим бажано промаркувати положення валу, щоб при складанні уникнути процесу регулювання цього механізму.

Размыкаем тягу управління коробкою переда

  • Верхня частина корпусу КПП кріпиться до блоку циліндрів 3 болтами. Викручуємо кріплення. Їх вкрай бажано промаркувати, який звідки, так як всі вони мають різну довжину. Болт №1 знаходиться під котушкою запалювання. Болт №2 прикритий провідною трубою насоса охолоджуючої рідини. Щоб посунути трубу, потрібно з задньої сторони двигуна вивернути болт кріплення трубопроводу ОЖ до блоку циліндрів. Болт №3 додатково зміцнює джгут проводів.

Викручуємо кріплення

  • З боку піддону картера двигуна відкручуємо 5 болтів кріплення корпусу КПП до блоку циліндрів.

Відкручуємо 5 болтів кріплення корпусу КПП до блоку циліндрів

  • З боку КПП відкручуємо ще 2 болта кріплення корпуса коробки передач до блоку циліндрів.

Відкручуємо ще 2 болта кріплення корпуса коробки передач до блоку циліндрів

  • Обмотуємо тросом КПП і створюємо натяг 2-ою таллю. Як альтернатива, можна підставити упор під КПП. Тобто потрібно зробити так, щоб коробка передач не впала в яму зі свистом, коли будуть викручуватись головні кріпильні болти.
  • Відкручуємо 2 кріпильних гвинта лівої опори до ланжерону.

Відкручуємо 2 кріпильних гвинта лівої опори до ланжерону

  • Відкручуємо 3 болта кріплення лівої опори двигуна до картера КПП.

Відкручуємо 3 болта кріплення лівої опори двигуна до картера КПП

Витягаємо кронштейн

  • Від'єднуємо задню опору двигуна від кузова. Двигун повинен бути під натягом вантажопідйомної талі.

Від'єднуємо задню опору двигуна від кузова

  • Тепер КПП можна відвести у сторону та спустити.

КПП можна відвести в сторону і спустити

Все, коробка перемикання передач демонтована. КПП можна передавати на ремонт.

Що використовувалося при демонтажі КПП Деу Нексія?

Майстру необхідні:

  1. Набір накидних і ріжкових ключів
  2. Набір головок з тріскачкою, подовжувачами і карданом
  3. Набір викруток
  4. Набір шестигранників
  5. Молоток
  6. Знімач для шарових опор
  7. Ємність для зливу мастила КПП
  8. Ганчір'я
  9. Вантажозачепні органи для натягу двигуна і КПП
  10. WD-40

При зборі коробки перемикання передач Daewoo Nexia може знадобитися прокладка піддону картера КПП. Також, необхідно і нове масло для коробки швидкостей.

Додаткова інформація

Дана робота пов'язана з численними складнощами. Навіть у досвідченого майстра на демонтаж КПП Daewoo Nexia йде близько 6-8 годин. Якщо проводити роботу з напарником, то час демонтажу можна скоротити вдвічі.

При встановленні КПП на місце шлицеву поверхню первинного валу обов'язково потрібно обробити густою змазкою. Не забудьте прокачати гідропривід зчеплення перед пробним заїздом.

» Всі новини

.