Заміна ременя ГРМ і натяжних роликів Деу Нексія
▷ 066 403-83-83
▷ 097 990-07-47
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Заміна ременя ГРМ і натяжних роликів Деу Нексія

Розкажіть друзям
29.06.2018 | Nexia

Регламент Daewoo Nexia пропонує проводити заміну ременя ГРМ через кожні 60 000 (км) пробігу або ж 4 роки експлуатації.

Дана робота належить до розряду середньої складності, малодосвідченому водієві краще не влазити самостійно у вузол ГРМ.

Зверніть увагу, паралельно з самим ременем потрібно буде міняти ролики (натяжний + обвідний). У деяких випадках змінюється і помпа, якщо вона сильно зношена. Знос помпи визначається по наявності люфту у підшипниковому вузлі. Як правило, при перших планових ремонтах (протягом гарантійного терміну) виходить обходитися без заміни помпи.

Ремінь ГРМ

Процес заміни ременя ГРМ і роликів Деу Нексія

  • Наявність оглядової ями не критична, але якщо вона є, то буде добре. Заїжджаємо на яму і глушимо транспорт. Задіємо стоянкове гальмо.
  • Відкриваємо капот і відкидаємо мінусову клему від АКБ.
  • Витягаємо датчик температури повітря з повітровода.

Витягаємо датчик температури повітря

Демонтуємо повітропровід

  • Знімаємо систему фільтрації. Верхня кришка тримається на засувках (ми її вже зняли). За кришкою знаходиться фильтр, а під фільтром нижня частина корпусу, її утримує пара саморізів.

Знімаємо систему фільтрації

  • Послаблюємо кріплення генератора (2 болта) і зміщуємо генератор до двигуна. Цей прийом дозволить послабити натяг ременя допоміжних агрегатів.

Послаблюємо кріплення генератора

  • Знімаємо ремінь допоміжних агрегатів.

Знімаємо ремінь допоміжних агрегатів

Відкручуємо верхню частину захисного кожуха ГРМ

  • Заглядаємо в яму. Якщо немає оглядової ями, то доведеться поддомкратити передню частину авто зі сторони пасажира і зняти колесо. Не забудьте щось підкласти для страховки під піднятий домкратом передок.

Знімаємо праве переднє колесо

  • Нам необхідно зняти шків распредвала, так як за ним розташована нижня частина захисного кожуха ГРМ. Шків утримується одним центральним болтом. До речі, якщо двигун прикритий захистом (піддон + боковина). То доведеться спочатку зняти захист.

Необхідно зняти шків розподільного валу

Знімаємо нижню частину захисного кожуха ГРМ

  • Нам відкрився доступ до ременя ГРМ.
  • Виставляємо всі зубчасті колеса в положення ВМТ (верхньої мертвої точки) 4 циліндру. Великі зубчасті колеса повинні зустрітися мітками в горизонтальній площині. А зубчасте колесо колінчастого валу має вказувати на мітку корпусу кожуха ГРМ (там є риска).

Виставляємо всі зубчасті колеса в положення ВМТ

  • Послаблюємо центральне кріплення (на ексцентрику) помпи і відводимо зубчасте колесо помпи у бік ослаблення ременя ГРМ. Ексцентрик помпи повертається спеціальним ключем на 41 (від помп для ГРМ).

Відводимо зубчасте колесо помпи у бік ослаблення ременя ГРМ

  • Знімаємо зношений ремінь ГРМ.

Знімаємо зношений ремінь ГРМ

  • Демонтуємо ролики (натяжна + обвідний).
  • Встановлюємо нові ролики.
  • Заводимо новий ремінь. Стрілки обертання повинні бути направлені по ходу годинникової стрілки. Починаємо заводити ремінь з зубчастого колеса колінчастого валу. Під натягом заводимо ремінь під обвідний ролик і накидаємо його на великі зубчасті колеса. Протягуємо ремінь під натяжний ролик (гладка сторона ременя повинна прилягати до ролика) і накидаємо ремінь на зубчасте колесо помпи.

Заводимо новий ремінь

  • Зверніть увагу, натяжний ролик повинен бути під хорошим натягом ременя. Про належний рівень натягу ролика свідчить металевий покажчик, він повинен співпасти з нерухомим покажчиком на корпусі ролика (до збігу отворів). Натягується ремінь ексцентриком помпи. Потрібного відвести ексцентрик в крайнє положення (використовуємо спецключ на 41), щоб покажчики натяжного ролика зійшлися. Положення ексцентрика фіксується центральним притискним болтом помпи.

Налаштування натяжного ролика

  • Коли новий ремінь вже під натягом, вкрай бажано перевірити хід ГРМ, щоб упевнитися, що двигун не клинить. Для цього достатньо зробити 1 повний оберт ременя. Обертати необхідно за допомогою накидного ключа за болт зубчастого колеса коленвала. Просто обертаємо за годинниковою стрілкою. Після повного повороту дивимося на контрольні позначки (риски на великих колесах, мітка на зубчаткц коленвалу і покажчики на натяжному ролику). Всі ризики, мітки і покажчики повинні свідчити про положення ВМТ 4-го циліндру.
  • Все, можна проводити збір ГРМ в зворотній послідовності. Накидаємо нижню частину захисного кожуха ГРМ. Встановлюємо на своє місце шків розподільного валу і так далі.
  • Заводимо машину і робимо пробний заїзд.

Що використовувалося при заміні ременя ГРМ і роликів Деу Нексія?

Майстру не обійтися без:

  1. Комплекту ключів (накидних, ріжкових, голівок з тріскачкою)
  2. Набору викруток (плюс ударної викрутки)
  3. WD-40
  4. Спецключа для повороту ексцентрика помпи

Потрібен буде і новий ремінь ГРМ, а також новий натяжний ролик і новий обвідний ролик. У ролі оригінальних використовуються комплектуючі торгової марки General Motors (маде ін Корея). На купівлі даних елементів краще не економити.

Додаткова інформація

Деякі модифікації Деу Нексія обладнуються гідропідсилювачем керма (ГУР). Вузол ГУР розташовується в безпосередній близькості від центру захисного кожуха ГРМ. У таких моделях Daewoo Nexia ремінь ГРМ вкрай складно міняти, так як вільного простору для нормального маніпулювання інструментом практично немає. Якщо майстер не володіє солідним досвідом техобслуговування подібних модифікацій Деу Нексія, машину краще без роздумів відправити на спеціалізоване СТО.

» Всі новини

.