Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Ремонт ручника ричага ручного тормоза Деу Ланос, Сенс

12.07.2016 | Lanos

Незважаючи на високу надійність стояночного гальма Daewoo Lanos ручник буде справно працювати лише при своєчасному сервісному обслуговуванні вузла. За статистикою, близько 20% поломок ручника припадає на знос зубчастого зачеплення в храповому механізмі. Окремо в каталозі запчастин ЗАЗ Ланос такої деталі не знайти, оскільки сам ричаг стояночного гальма має клепаний корпус без можливості розбору.

Під час увімкнення ручного гальма можна почути характерні клацання. Цей звук видає храповий механізм. Якщо зубчатка в зачепленні слизана, то храповий механізм перестає утримувати натягнення тросика.

Артикул ричага ручного гальма ZAZ Lanos: 96304484-GM.

Якщо ричаг перестав утримувати натягнення тросика і майстер свідомо знає, що справа в слизаній зубчатці храпового механізму, то найпростіше просто замінити старий ричаг на новий аналог. Вартість важеля стояночного гальма в оригінальному виконанні General Motors знаходиться в межах $15-17.

Але таке цілком може бути, що замовити новий ричаг, або хоча б робочий аналог від донора, немає ніякої можливості. У подібній ситуації у майстра не залишиться виходу, крім як відновити зубчатку храпового механізму.

У самому низу сторінки викладено ролик, автор якого наочно демонструє процес відновлення важеля стояночного гальма для цього авто.

Ричаг стоянкового гальма ЗАЗ Ланос

Діагностика ричага стояночного гальма ЗАЗ Ланос

Перед безпосереднім ремонтом стояночного гальма майстер повинен встановити точну причину поломки. Справа в тому, що ричаг може опускатися і через прослаблений або порваний трос стояночного гальма.

Щоб діагностувати техстан ручника Деу Ланос, необхідно зазирнути за його захисний кожух, тобто за центральний тунель. Він від'єднується наступним чином:

  • Посуваємо передні сидіння вперед. Якщо цього не зробити, буде проблематично підібратися до кріплення.
  • Заходимо в салон заднього крісла.
  • Відкручуємо 2 бічних гвинтика. Їх місце розташування зазначено на фото нижче. Щоб викрутити кріплення, потрібна хрестова викрутка.

Відкручуємо 2 бічних гвинтика

  • Піднімаємо задню частину тунелю. При цьому ричаг потрібно взвести вгору.

Піднімаємо задню частину тунелю

Виводимо із зачеплення передню частину тунелю

  • Знімаємо тунель важеля ручного гальма. Коли кріплення викручене і фіксатори виведені із зачеплення, облицювання важеля легко знімається. Потрібно лише простежити, щоб ручка стояночного гальма акуратно вийшла з технологічного проєму.

Все, можна перемикатися на діагностику стояночного гальма ЗАЗ Ланос. Насамперед необхідно звернути увагу на тросик. Якщо він під натяжкою, то справа в храповому механізмі.

Додатково проблеми зі стояночним гальмом можуть виникати і через знос колодок ручника. У цьому випадку доведеться розбирати задні барабани і проводити заміну колодок. У блозі з ремонту Daewoo Lanos є докладний огляд на тему заміни колодок стояночного гальма.

Як замінити ричаг стояночного гальма ЗАЗ Ланос

Для початку слід оголити сам ричаг. Це робиться за описаною вище схемою. Тобто необхідно прибрати тунель, що приховує сам корпус важеля стояночного гальма.

  • Викручуємо регулювальну гайку троса стояночного гальма. Майстру потрібен ключ на 10. Найкраще використовувати подовжену головку.

Викручуємо регулювальну гайку

  • Витягуємо наконечник троса.

Витягуємо наконечник троса

  • Відкручуємо болти (2 шт), за допомогою яких ричаг кріпиться до підлоги.

Відкручуємо болти

  • Від'єднуємо дротову колодку сигналізатора стояночного гальма. Потрібно просто висмикнути роз'єм, додаткових стопорів у ньому не передбачено.

Від'єднуємо дротову колодку

  • Перевертаємо ричаг і витягуємо трос стояночного гальма.

Перевертаємо ричаг і витягуємо трос стояночного гальма

  • Ставимо новий ричаг і збираємо вузол у зворотній послідовності.

Як було сказано вище, далеко не завжди є можливість замовити новий ричаг стояночного гальма ЗАЗ Ланос. У подібному випадку можна спробувати відновити храповий механізм ричага.

Ремонт ричага стояночного гальма

Корпус важеля зібрано за допомогою заклепок. Спочатку передбачається, що клепані сполуки не підлягають розбиранню. Але якщо озброїтися болгаркою, то клепка легко знімається. Зрозуміло, при збірці вузла потрібно буде ставити нові заклепки.

  • Зрізаємо капелюшок заклепки, за допомогою якого фіксується повзунок храпового механізму.

Зрізаємо капелюшок заклепки

  • Вибиваємо заклепку і втулку, на якій сидить повзунок важеля стояночного гальма Daewoo Lanos.

Вибиваємо заклепку і втулку

  • Витягуємо повзунок.

Витягуємо повзунок

  • Відновлюємо зубці повзунка. Найпростіший метод відновлення зубчатки - поправка гострія зубців за допомогою надфіля. Але в цьому випадку буде зменшена висота зубців. Надміру вкорочені зуби не триматимуть натяг на нижніх зачепленнях храпового механізму.

Відновлюємо зубці повзунка

Повноцінно відновити зубчатку на повзунку храпового механізму можна лише одним шляхом. Потрібно буде попередньо наварити притуплений і сточений вершок зубчастого зачеплення. Другим етапом відновлення зубчатки є нарізання нових зубів. Благо, що повзунок має всього 3 зуби. Особливих складнощів з цим завданням виникнути не повинно.

Крок зубчатки можна контролювати по зубцях храпового механізму.

  • Правимо вістря зубців на головній зубчатці храпового механізму. Зубчатку при цьому витягувати з важеля необов'язково. Найкраще просто зафіксувати ричаг у лещатах і за допомогою надфіля поправити вістря зубчатки.

Правимо вістря зубців на головній зубчатці храпового механізму

  • Збираємо вузол у зворотній послідовності. Обов'язково клепаємо втулку повзунка.
  • Перевіряємо роботу стояночного гальма ЗАЗ Ланос.

Додаткова інформація

Як показує практика, якщо ремонтувати зубчатку храпового механізму вручну, тобто шляхом заточування зубів, ричаг ручного гальма через короткий час може знову почати скидати натяжку троса. Надійність кустарно відновленого важеля стояночного гальма можна сміливо ставити під сумнів.

Ручний ремонт храпового механізму ручника є лише тимчасовим заходом. Відразу після відновлення важеля ZAZ Lanos водієві слід почати шукати можливість замовлення нового аналога.

Кустарний ремонт храпового механізму на важелі стояночного гальма часто практикують в рамках передпродажної підготовки автомобіля. Тобто в старих авто ричаг зазвичай є розбовтаним і слабо тримає натягнення троса. Щоб не робити зайвих фінансових витрат, майстри своїми руками відновлюють ричаг. Такого ремонту якраз вистачає на час "гарантійного періоду".

Не потрібно забувати, що в системі стояночного гальма ЗАЗ Ланос є і багато інших компонентів:

  1. Центральний трос
  2. Лівий трос
  3. Правий трос
  4. Колодки стояночного гальма

Тросики змінюються комплексно, якщо який-небудь з них: розтягнувся, порвався або заклинив. Так, при розтягненні тросиків є можливість підтягнути ручник за допомогою регулювальної гайки. Але у регулювання є межа, після якої подальше розтягнення тросів лікується лише заміною тросового приводу.

Колодки стояночного гальма змінюються в тому випадку, якщо фрикційні накладки: сточилися, потріскалися або вкрилися мастильною плівкою. При обслуговуванні барабанних колодок увагу потрібно приділяти і храповому механізму автоматичного розведення колодок, а також пружинам.

Система стоянкового гальмування Деу Ланос повинна перебувати в ідеальному стані. Від цього залежить безпека автомобіля!

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт ручника ричага ручного тормоза Деу Ланос, Сенс"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Деу Ланос

Тече мастило КПП Деу Ланос. Заміна сальника первинного валу, заднього сальника колінвала і сальників напівосей
Тече мастило КПП Деу Ланос. Заміна сальника первинного валу, заднього сальника колінвала і сальників напівосей
Заміна ременя ГРМ, ролика натяжника і водяної помпи Деу Ланос 1.5
Заміна ременя ГРМ, ролика натяжника і водяної помпи Деу Ланос 1.5
Як знизити витрату палива Деу Ланос 1.5
Як знизити витрату палива Деу Ланос 1.5
Обламалося різьблення зовнішнього ШРУСа Ланос
Обламалося різьблення зовнішнього ШРУСа Ланос
.