▷ 097 990-07-47
▷ 066 403-83-83
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Заміна рульової рейки Шевроле Епіка

Розкажіть друзям
05.07.2018 | Epica

Рульова рейка (РР) Chevrolet Epica має досить високий рівень надійності. Її цілком вистачає на 200 000 (км) пробігу, а то і на більш тривалий період експлуатації. Але низька якість доріг та несвоєчасне обслуговування ходової (заміна кермових наконечників, стійок стабілізатора поперечної стійкості шарових опор та ін) істотно знижують термін служби РР.

Рембаза просто зобов'язана мати підйомний майданчик для легкових авто. Без підйомника якісно виконати цю роботу неможливо. Якщо майстерня не має подібного обладнання, то краще відігнати машину на спеціалізоване СТО і замовити платний ремонт

У більшості випадків не варто експериментувати з вузловим ремонтом рульової рейки. Банальна заміна сальників та подшипників не допомагає відновити працездатність РР на 100%. Краще всього купити нову рульову рейку, бажано оригінальну, і провести ремонт повною заміною зношеного РР на новий аналог.

Зверніть увагу, рульова рейка може оснащуватися датчиком. Такі РР коштують удвічі дорожче традиційних рульових рейок (без датчика). Багато майстрів купують нову РР без датчика і додатково встановлюють на нульсовую рульову рейку навісне обладнання (датчик з відповідною частиною валу рульової рейки) зі старої РР.  Як правило, датчик та відповідна частина валу дуже-дуже «живучі», їх вистачає на величезний термін експлуатації. Але якщо вузол датчика піддавався прямому механічному впливу  (удару), краще не використовувати вдарений датчик.

Рульова рейка

Процес заміни рульової рейки Шевроле Епіка

  • У процесі цієї роботи просто не обійтися без підйомної площадки. Тобто майстерня повинна бути оснащена хоча б найпростішим підйомником для легкових авто. Піднімаємо машину і знімаємо передні колеса. Це потрібно для того, щоб можна було легко розімкнути з'єднання наконечників рульових тяг і шарових опор.

Піднімаємо машину

  • Демонтуємо захист двигуна (зовнішній металевий та пластикові кожухи на правій і лівій стороні).

Демонтуємо захист двигуна

  • Тепер необхідно зняти лижу, яка додатково фіксує передню і задню подушки. Лижу утримують пара болтів спереду і пара болтів з задньої частини. Викручуємо кріплення..

Викручуємо кріплення

  • Щоб відкрутити болт задньої подушки, необхідно демонтувати штани глушника. Відкручуємо гайки на фланцях штанів (6 шт, головка на 14) і виймаємо цю частину глушника.

емонтируем штани глушника

  • Тепер відкручуємо кріплення подушок, спереду і ззаду. Прибираємо лижу в бік.

Відкручуємо кріплення подушок

  • В районі підрамника, з лівого боку, є місце з'єднання шланга подачі рідини в рульову рейку. Послаблюємо хомут на рукаві і размыкаем з'єднання. Спускаємо рідину в заздалегідь підставлену ємність.

Спускаємо рідина

  • Треба розімкнути зачеплення наконечників рульових тяг (на обох колесах).

Размыкаем зачеплення наконечників рульових тяг

  • Викручуємо кріплення підрамника. Але перед цим підрамник потрібно підперти якимось упором, наприклад, монтажним штативом. Підрамник утримується декількома болтами і металевими пластинами, які фіксуються до рами. Відкручуємо кріплення, знімаємо пластини.

Окручиваем кріплення підрамника

  • Відкручуємо кріплення торсіонних направляючих, 2 болта на 17.

Відкручуємо кріплення торсіонних напрямних

  • Відкручуємо гайку фіксації підрамника (з обох сторін).

Відкручуємо гайку фіксації підрамника

  • Трохи опускаємо підрамник вниз, щоб з'явилася можливість відкрутити болт тримача валу рульової рейки. Відкручуємо 1 болт на 10. Це місце знаходиться з лівого боку.

 Відкручуємо болт тримача валу рульової рейки

  • Треба розімкнути з'єднання рульового валу.
  • Від'єднуємо дротову колодку датчика.
  • Розмикаємо з'єднання кульових опор. Ми їх відразу не розімкнули, разом з каконечниками рульових тяг, щоб підрамник був жорстко зафіксований на підвісці.

Размыкаем з'єднання кульових опор

Відкручуємо кронштейн кріплення рукава

  • Відкручуємо притискний штуцер шланга подачі рідини і висмикуємо шланг.

Відкручуємо і висмикуємо шланг

  • Тепер можна опустити увесь вузол підрамника з рульовою рейкою на підлогу.
  • РР утримується на підрамнику 4 болтами (2 на корпусі і 2 на притискної скобі, з протилежного боку). Відкручуємо кріплення і витягаємо зношену рульову рейку.

Відкручуємо кріплення і витягаємо зношену рульову рейку

Демонтаж датчика

  • Якщо в ролі нової РР використовується рульова рейка без датчика, то цілком можна переставити вузол датчика зі старої РР на новий аналог. Відкручуємо трубки, які підходять до відповідної частини валу РР.

Відкручуємо трубки

  • Відкручуємо кріплення на фланці відповідної частини валу (2 болтика).

Відкручуємо кріплення на фланці

  • Відкручуємо кріплення датчика (4 болти).

Відкручуємо кріплення датчика

  • Викручуємо заглушку, за якою ховається гайка фіксації відповідної частини валу РР.

Викручуємо заглушку

  • Відкручуємо гайку фіксації відповідної частини валу.

Відкручуємо гайку фіксації відповідної частини валу

  • Висмикуємо відповідну частину валу рульової рейки зі старої РР.

Висмикуємо відповідну частину валу

  • Промиваємо стару відповідну частину валу РР. При необхідності змінюємо підшипниковий вузол.

Повертаємося до заміни рульової рейки

  • Встановлюємо на підрамник нову рульову рейку. Кріпимо її болтами.

Встановлюємо на підрамник нову рульову рейку

  • Витягаємо відповідну частину вала на новій РР (за аналогією з відповідною частиною на старій РР). Щоб її дістати, треба зняти шланги, викрутити 2 болтика на фланці, знизу зняти заглушку і відкрутити фіксуючу гайку. Висмикуємо відповідну частину.
  • На місце нової відповідної частини валу РР ставимо стару (промиту і почищений), на якій зафіксований датчик. Кріпимо цей вузол.
  • Підключаємо шланги до відповідної частини валу рульової рейки.
  • Все, можна встановлювати увесь вузол підрамника з рульовою рейкою на місце. Проводимо збір в зворотній послідовності.
  • Заливаємо рідину до ГУР.

Заливаємо рідина в ГУР

  • Робимо пробний заїзд.

Що було використано для заміни рульової рейки Шевроле Епіка?

Почнемо з того, що дана робота є не з легких. Зайва пара рук буде дуже до речі. Також, потрібно окремо зазначити, що в умовах звичайного гаражу, який має оглядову яму або естакаду, рульову рейку на Chevrolet Epica замінити неможливо. Тобто ремонт потрібно проводити в умовах спеціалізованої майстерні або ж добре обладнаного гаражу, в якому є і підйомний майданчик, і підйомний штатив, і підйомні страхують упори.

Майстру не обійтися без:

  1. Набору ключів (накидних, ріжкових, головок, подовжувача і кардана з тріскачкою)
  2. Знімача для рульових наконечників та шаровизових
  3. Молотка
  4. Ударної викрутки
  5. WD-40
  6. Дрантя
  7. Ємності для зливу сервісної рідини
  8. Сервісної рідини для рульової рейки (ГУР)

Потрібна буде і нова рульова рейка Шевроле Епіка. Краще купувати оригінальну РР виробництва General Motors. Хоч багато майстрів і економлять, купуючи рульову рейку без датчика, робити цього все ж не варто. Нова рульова рейка з новим датчиком набагато простіше встановлюється та проблем з його експлуатацією у вас точно не виникне. А от б/у датчик з поношеною відповідною частиною валу РР довго можуть не проходити. У деяких випадках може спостерігатися їх некоректна робота.

Додаткова інформація

На несправність рульової рейки Шавроле Епіка натякають:

  1. Підклинювання керма при вході в різкі повороти
  2. Сторонній шум ( можливо з віддачею в кермо) при маневруванні

Якщо затягувати з ремонтом рульової рейки, водій може банально не впоратися з керуванням одного чудового дня.

При заміні рульової рейки доцільно замінити: кермові наконечники, якщо рейка була без них, шарові опори, стійки стабілізатори поперечної стійкості втулки стабілізатора. Тільки в цьому випадку машина отримає бувалу раніше маневреність, м'якість і плавність ходу.

» Всі новини

.