▷ 097 990-07-47
▷ 066 403-83-83
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Заміна гальмівних шлангів Деу Ланос

Розкажіть друзям
12.07.2018 | Lanos

Оригінальні гальмівні шланги Daewoo Lanos є досить живучими. Їх вистачає на 90 000 (км) або навіть на більший пробіг.

Сигналом до екстреної заміні гальмівних шлангів є їх підтікання. тобто, коли шланги вже почали текти, то відкладати ремонт неприпустимо.

Зверніть увагу, гальмівні шланги вкрай бажано міняти відразу на всіх 4 колесах. Гальмівні шланги для правої і лівої сторони взаємозамінні, а ось для передньої і задньої осі ні. Передні і задні шланги мають різні кріплення.

Якісно замінити гальмівні шланги зможе тільки водій з досвідом техобслуговування Деу Ланос не нижче середнього. Головна складність при заміні гальмівних шлангів полягає в прокачуванні гальм. тобто при демонтажі шлангів відбувається розгерметизація контуру гальмівного гідроциліндра. В систему потрапляє повітря, з-за якого сильно знижується ефективність гальмування. Повітря потрібно обов'язково виганяти, а для цього майстрові знадобиться помічник. Але про все по порядку. Почнемо з гальмівних шлангів.

Передні гальмівні шланги

Процес заміни гальмівних шлангів Деу Ланос

  • Авто зупиняється на рівному майданчику і глушиться, задіємо ручне гальмо. Можна проводити ремонт і на оглядовій ямі.
  • Почнемо з переднього колеса з боку водія. Послаблюємо колісне кріплення. Піднімаємо перед домкратом і підкладаємо страхує упор. Знімаємо колесо.
  • Перетискаємо гальмівний шланг по центру. Це робиться маленькими лещатами або ж струбциною.

Перетискає гальмівний шланг по центру

  • Підставляємо ємність для збору гальмівної рідини.
  • Почнемо знімати гальмівний шланг з нижнього кріплення, що входить у суппорт. Зачищаємо болт металевою щіткою і наносимо на нього WD-40, чекаємо пару хвилин і відкручуємо кріплення (болт має голівку на 12). Не втратьте ущільнювальні мідні шайби, так як оригінальних ущільнювачів немає у продажу. Є універсальні, але вони трохи гіршою якістю.

відкручуємо кріплення

  • Одразу можна прикрутити основу нового шланга. Просто фіксуємо шланг болтиком (не забудьте одягнути ущільнювальні кільця). Зверніть увагу, болт має спеціальні отвори, по яких рідина надходить у притискний циліндр.

Прикруиваем основу нового шланга

  • Тепер необхідно послабити притискний штуцер (він має головку 10) на верхній частині шланга. За допомогою штуцера металева трубка подачі гальмівної рідини з'єднується зі шлангом. Зривати з місця штуцер найкраще спеціальним ключем, із затиском. Щоб шланг не провертався, притримуємо його ключем на 19 із зворотнього боку кронштейна.

Необхідно послабити притискної штуцер

  • Верхній кінець шланга зафіксований скобою на кронштейні, щоб патрубок не совався вперед-назад. Витягаємо скобу. Її краще всього діставати кліщами або плоскогубцями.

Витягаємо скобу

  • Швидко знімаємо старий шланг і ставимо на його місце новий, щоб гальмівна рідина не встигла сильно витекти. З'єднуємо шланг з трубкою притискним штуцером. Одягаємо скобу.

З'єднуємо шланг з люлькою

  • Ставимо на місце ліве переднє колесо. Прибираємо страхуючий упор.
  • Повторюємо всі вищеописані операції на протилежній стороні.

Заміна гальмівних шлангів на задніх колесах

ужно зняти задню частину глушника

Виймаємо шпильки з амортизуючих подушок

  • Почнемо з колеса на стороні водія. Піднімаємо задню частину авто та підкладаємо страхуючий упор. Знімаємо колесо.
  • Перетискаємо шланг струбциною або маленькими лещатами.
  • Підставляємо під низ ємність для збору відпрацювання.
  • Задні шланги кріпляться на кронштейні зі скобами і зверху, і знизу. Така ж система використовується на передніх шлангах, у верхній частині. Відкручуємо нижній притискийї штуцер, утримуючи кінець шланга на протилежній стороні кронштейна ключем на 19.
  • Знімаємо нижню скобу.
  • Виймаємо кінець шланга з кронштейна.
  • Ставимо новий шланг і фіксуємо його в кронштейні скобою.
  • Прикручуємо притискний штуцер металевої трубки.
  • Переходимо до верхньої частини старого шланга. Витягаємо скобу.
  • Відкручуємо притискний штуцер, утримуємо при цьому кінець шланга за кронштейном ключем на 19.
  • Витягаємо старий шланг.
  • Як можна швидше заводимо верхній кінець нового шланга в кронштейн і накручуємо притискний штуцер металевої трубки подачі гальмівної рідини.
  • Фіксуємо положення шланга скобою.
  • Проводимо заміну шланга на протилежній стороні.
  • Робимо прокачування гальмівної системи.

Прокачування гальм

Зверніть увагу, випускний клапан на передніх і задніх колесах знаходиться поруч з введенням трубки подачі гальмівної рідини.

  • Відкриваємо капот і поповнюємо бачок гальмівної рідини до позначки MAX. Закручуємо бачок кришкою.
  • Переходимо до гальмівного супорта. Відкриваємо пильник клапана (якщо він передбачений).
  • Одягаємо на ніпель прозору шлангу, як з-під крапельниці, вільний її кінець опускаємо в ємність для відпрацьованої гальмівної рідини.
  • Відкручуємо болтик клапана на 1 оборот.
  • Просимо напарника вичавити педаль гальма і залишити її в такому положенні. По шлангу має ринути гальмівна рідина з бульбашками повітря. Через пару хвилин педаль можна вичавити ще раз.
  • Чекаємо, поки зі шланга не піде чиста рідина без домішок повітря.
  • Перекриваємо кран клапана і знімаємо шлангу.
  • Гальма на обслуговуваному супорті можна вважати прокачаними.
  • До речі, прокачувати гальма можна після заміни всіх шлангів. Схема прокачування наступна:
  1. Задній правий
  2. Передній лівий
  3. Задній лівий
  4. Передній правий
  • Робимо пробний заїзд.

Що ми використовували при заміні гальмівних шлангів Деу Ланос?

Майстру не обійтися без:

  1. Набору ріжкових ключів
  2. Спеціального ключа з затиском
  3. Металевої щітки
  4. WD-40
  5. Дрантя
  6. Ємності для зливу відпрацювання
  7. Нової гальмівної рідини

Потрібні будуть і нові шланги. Найкраще купити оригінал.

Додаткова інформація

Як показує практика, вкрай бажано не чекати того моменту, коли шланги починають підтікати. Подібні поломки чреваті серйозними аваріями на дорозі. Фахівці радять проводити заміну шлангів, як на них з'являться сліди розтріскування. Зрозуміло, не варто чекати, коли потріскаються всі шланги. Виявивши дефект одного з шлангів, змінювати треба усі.

» Всі новини

.