▷ 097 990-07-47
▷ 066 403-83-83
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Заміна масла ГУР Шевроле Авео. Заливаємо масло GM в гідропідсилювач керма

Розкажіть друзям
20.07.2018 | Aveo

В регламенті Chevrolet Aveo немає приписів щодо обслуговування ГУР. Це означає, що офіційне техобслуговування даного вузла зводиться до періодичного доливу сервісної рідини в розширювальний бачок гідропідсилювача. Але на практиці ситуація виглядає трохи інакше. Рідину гідропідсилювача необхідно міняти через кожні 100 000 (км) пробігу. Так рекомендують робити фахівці сервісного центру.

Відколесив 100 000 (км), рідина ГУР стає чорного кольору. Може спостерігатися запах гару і навіть наявність дрібної механічної суспензії в маслі. Використовувати з такою рідиною ГУР не рекомендується, гідропідсилювач може банально швидко вийти з ладу.

Заміна масла ГУР Шевроле Авео є роботою середнього рівня складності. Найкраще обслуговувати ГУР разом з помічником. Друга пара рук знадобиться при прокачуванні гідросистеми. Більш докладно про це буде розказано далі за текстом.

Пристрій ГУР

Процес заміни масла ГУР Шевроле Авео

  • Відкриваємо капот і відкручуємо кришку розширювального бачка ГУР.

Відкручуємо пробку розширювального бачка

  • Необхідно звільнити бачок від відпрацьованого мастила. Для цього можна вдатися до допомоги трубки з-під крапельниці. Один кінець трубки вставляється в бачок, у другому кінці створюється вакуум, щоб рідина пішла по трубці і кінець поміщається в ємність для зливу відпрацювання. Як альтернатива, можна використовувати шприц на 20 (мл). Деякі подовжують його трубкою (довжина до 20 см) з-під тієї ж крапельниці.

Звільняємо бачок від відпрацьованою мастила

Відкручуємо кріплення бачка

Рассоединяем хомути

  • Витягаємо розширювальний бачок. Зверніть увагу, у ньому знаходиться фільтр грубого очищення. Ретельно промиваємо бачок в бензині або будь-якому іншому розчиннику, щоб добре очистити фільтр. Якщо фільтр не піддається чищенню, то потрібно провести заміну забитого бачка на нову модель.

Витягаємо розширювальний бачок

  • Зворотний патрубок вставляємо в ємність для збору відпрацювання, нехай це буде звичайна ПЕТ-пляшки на 1,5 (л).

Зворотний патрубок вставляємо в ємність для збору відпрацювання

  • Тепер необхідно вивісити передні колеса. Для цього треба піддомкратити кожну із сторін і підставити страхуючі упори.
  • Просимо напарника обертати рульове колесо з боку в бік. Це потрібно робити до тієї пори, поки не перестане текти відпрацьована рідина з зворотного патрубка. Зверніть увагу, вмикати двигун при цьому не потрібно, так як насос ГУР може швидко згоріти, якщо він буде працювати на суху.
  • Тепер у патрубок подачі рідини вставляємо лійку (воронку) і заливаємо мастило. Влити потрібно не менше 500-700 (мл). Періодично просимо напарника робити повороти кермом, щоб рідина проходила по системі. Заливаємо рідину до тих пір, поки із зворотного шланга не потече чисте масло.

Робимо заливку мастила

  • Промитий (або новий) бачок ставимо на місце і приєднуємо патрубки.

Бачок ставимо на місце

  • Поповнюємо рівень рідини до позначки MAX. Всього в гідросистему поміщається 1.1 (л) масла.
  • Не поспішайте закручувати пробку. Прокачуємо систему поворотами керма з боку в бік. Таким чином, з системи повинно вийти повітря. Коли масло перестане пінитися, доливаємо мастило (якщо потрібно, звичайно) до максимальної позначки. Закручуємо пробку.

Закручуємо пробку

  • Знімаємо машину з упорів і робимо пробний заїзд.

Що було використано при заміні масла в ГУР Шевроле Авео?

Нам знадобляться:

  1. Набір ключів
  2. Домкрат з упорами
  3. Шланг для зливу відпрацювання (або великий шприц)
  4. Ємність для зливу старого масла
  5. Ганчір'я

Необхідно буде і нове масло. Виробник рекомендує використовувати масло DEXRON-III.

Додаткова інформація

На необхідність заміни масла в ГУР натякають:

  1. Зміна кольору сервісної рідини
  2. Поява сторонніх шумів при обертанні керма

При перших ознаках поганого масла краще не зволікати із заміною мастила. Відомі випадки, коли втративша свої властивості сервісна рідина ГУР ставала причиною виходу з ладу насоса. Заміна насоса ГУР обходиться недешево.

» Всі новини

.