Заміна ГРМ Шевроле Лачетті. Міняємо ремінь, обвідний ролик, ролик натягування і помпу
▷ 066 403-83-83
▷ 097 990-07-47
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Заміна ГРМ Шевроле Лачетті. Міняємо ремінь, обвідний ролик, ролик натягування і помпу

Розкажіть друзям
25.07.2018 | Lacetti

Планове техобслуговування Chevrolet Lacetti передбачає заміну ременя ГРМ з періодичністю 60 000 (км) пробігу або через кожні 4 роки експлуатації авто. Огляд ременя рекомендується робити з періодичністю 30 000 (км).

Варто звернути увагу, що паралельно з ременем ГРМ заміни потребують:

  1. Ролики (обведення + натягування)
  2. Помпа

Як показує практика, роликів і помпи вистачає на 120 000 (км) пробігу. Тобто при кожній зміні 2-го ременя ГРМ потрібно міняти і ролики з помпою.

Дана робота має підвищений рівень складності. Як правило, заміна ременя ГРМ Шевроле Лачетті проводиться з напарником, на 4 руки. Малодосвідченому водієві краще довірити цю роботу спеціалізованому сервісному центру.

Комплект ГРМ

Процес заміни ременя ГРМ, роликів і помпи Шевроле Лачетті

  • Відкриваємо капот і відкидаємо мінусову клему від АКБ.
  • Зливаємо охолоджуючу рідину. Пробка знаходиться під радиатором з правого боку, у підстави рами.

охолоджуючу рідину Зливаємо

  • Демонтуємо пластиковий захист двигуна.

Демонтуємо пластикову захист двигуна

  • Знімаємо блок підготовки повітря (коробку з фільтром + гофру). Корпус фільтра тримається на 2 болтах з головкою на 10. Гофра фіксується хомутом.

Знімаємо блок підготовки повітря (гофра)

Знімаємо блок підготовки повітря (корпус фільтра)

  • Виймаємо патрубок охолоджуючої рідини із затискачів (2 точки фіксації) на верхній кришці кожуха ГРМ. Просто висмикуємо шланг.

Виймаємо патрубок охолоджуючої рідини із затискачів

Послаблюємо натяжний ролик ременя приводу допоміжних агрегатів

Знімаємо ремінь допоміжних агрегатів

  • Відкручуємо верхню кришку захисного кожуха ГРМ. Кришка тримається на 3 болтах з головкою на 10 і 3 фіксаторах. Один фіксатор знаходиться зверху, два інших з боків. Фіксатори просто відлущуються.

Відкручуємо верхню кришку захисного кожуха ГРМ

Фіксатори

  • Піднімаємо домкратом передню праву сторону і знімаємо праве колесо.
  • Відкручуємо захисний підкрилок.

Відкручуємо захисний підкрилок

  • Тепер необхідно встановити головні шківи ГРМ в положення верхньої мертвої точки (ВМТ). Обертаємо шків коленвала подовжувальною штангою з головкою на 17. Обертання повинно здійснюватися за годинниковою стрілкою. Про положення ВМТ свідчать ризики на головних шківах ГРМ. Вони повинні дивитися один на одного.

Обертаємо шків

ВМТ

  • Просимо напарника вичавити педаль гальма Шевроле Лачетті і відкручуємо шків коленвала (шків ременя допоміжних агрегатів).

Відкручуємо шків коленвала

  • Зверніть увагу, за шківом коленвала допоміжних агрегатів знаходиться шків коленвала ременя ГРМ. У положенні ВМТ мітка на шківі колінчастого ременя ГРМ повинна збігтися з міткою на корпусі.

Контрольні мітки

  • Знімаємо нижню частину захисного кожуха ГРМ. Кришка тримається 3 болтами з головкою на 10.

Знімаємо нижню частину захисного кожуха ГРМ

  • Підставляємо під піддон масляного картера двигуна страхуючий упор. Краще, щоб упор був регульованим. Для цього скористаємося домкратом з підкладкою у вигляді дерев'яного бруска.

Підставляємо під піддон масляного картера двигуна страхує наголос

  • Знімаємо правий кронштейн опори двигуна. Він зафіксований 3 гайками і гвинтами. Все кріплення має голівку на 10.

Знімаємо правий кронштейн опори двигуна

  • Послаблюємо потаємні гвинтики кріплення помпи охолоджуючої рідини. Всього 3 гвинтика, вони мають голівкою під шестигранник на 5.

Послаблюємо потаємні гвинтики

  • Спеціальним ключем на 41 провертаємо корпус помпи проти годинникової стрілки, поки не пропаде натяг ременя ГРМ.

Проворачиваем корпус помпи

  • Знімаємо зношений ремінь.

Знімаємо зношений ремінь

  • Викручуємо до кінця кріплення помпи до корпусу блоку циліндрів.
  • Дістаємо зношену помпу.

Дістаємо зношену помпу

  • Ставимо на місце нову помпу і без зусиль обтягуємо кріплення. Не забудьте встановити нове ущільнювальне кільце.
  • Демонтуємо кронштейн на блоці циліндрів, до якого кріпиться кронштейн опори двигуна. Його утримують 4 болта з головкою на 10.

Демонтуємо кронштейн на блоці циліндрів

  • За кронштейном блоку циліндрів знаходиться ролик з натяжним механізмом. Знімаємо натяжний ролик. Він тримається на 3 болтах з головкою на 12.

Знімаємо натяжний ролик.

Знімаємо обвідний ролик

  • Встановлюємо на свої місця нові ролики (обведення + натяжка). Зверніть увагу, кріплення натяжного механізму з роликом притягається із зусиллям 25 (Н*м), а обвідний ролик затягуємо з силою 50 (Н*м).
  • Переконуємося, що шківи ГРМ знаходяться в положенні ВМТ.
  • Заводимо новий ремінь ГРМ. Напрямні стрілки ременя повинні дивитися зліва направо, тобто за годинниковою стрілкою. Краще почати зі шківа коленвала. Далі накидаємо ремінь на шківи распредвала (шківи повинні дивитися ризками один на одного). Заводимо ремінь через обвідний ролик і накидаємо його на натяжний механізм. Одягаємо ремінь на шків помпи.
  • Натяжка ременя проводиться поворотом корпусу помпи. Потаємне кріплення помпи повинне бути притиснуте несильно. Спеціальним ключем для помп на 41 провертаємо корпус за годинниковою стрілкою до тих пір, поки контрольні ризки на натяжному ролику не сполучаться.
  • Далі затягуємо потаємні гвинтики корпусу помпи.
  • Встановлюємо на шків колінчастого валу ременя ГРМ шків ременя допоміжних агрегатів.
  • Просимо напарника включити 5 передачу і перевіряємо роботу ГРМ Шевроле Лачетті. Для цього головкою на 17 провертаємо шків коленвала ременя допоміжних агрегатів за годинниковою стрілкою. Робимо 1-2 повних оборотів ременя. Контролюємо стан рисок на шківах распредвала (головних шківах ГРМ). Якщо ризки дивляться одна на одну, то можна проводити збір вузла в зворотному порядку далі.
  • Заливаємо охолоджуючу рідину.
  • Робимо пробний заїзд.

Що було використано при заміні ременя ГРМ, роликів і помпи Шевроле Лачетті?

Нам знадобляться:

  1. Домкрат зі страхувальним упором
  2. Набір накидних і ріжкових ключів, головок з подовжувальною штангою
  3. Набір викруток
  4. Спеціальний ключ для помп
  5. Динамометричний ключ (для контролю сили затиску кріплення)
  6. Ємність для зливу антифризу
  7. Ганчір'я

Потрібен буде і сам ремінь, а також ролики і помпа ОЖ. При купівлі даних комплектуючих краще віддати перевагу, звичайно ж, оригінальним запчастинах.

Додаткова інформація

В процесі заміни ременя ГРМ Chevrolet Lacetti можна відразу поміняти і ремінь допоміжних агрегатів.

Варто звернути увагу, що у всіх модифікаціях Шевроле Лачетті використовується тільки традиційний ремінь ГРМ. Ланцюгова передача ніде не зустрічається.

Якщо не проводити своєчасну заміну ременя ГРМ, ремінь може перескакувати на 1-2 зубчика, що призводить у багатьох випадках до деформації клапанів.

» Всі новини

.